486. forduló, 488. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 28. 12h:16'
EZ A 791. JÁTÉKHETED, 487. FORDULÓD
792. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


24 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-14,-10] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 pszi követ (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 8. napján összefutsz Boldfellow, a lovaggal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali sisakot, egy cirkuszi kitűzőt, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar böllér trófea, egy varkaudar che-pap trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy szőrös azuka! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 9. napon találkozol egy kopasz, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... {ereje: 44.} Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nox Del Torryl. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 9. napon összeakadsz Nox Del Torryllel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... {legmagasabb fegyver szakértelme: 38.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 pszi kő (eladási ár: 701 arany, ebből a kezelési költség: 70 arany) ellenértékét.
A 17. napon összeakadsz egy lila, hosszú hajú, lila szemű elf nővel. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... {egészsége: 52.} Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Yarea. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Kedves, dicsérő szavakat mondasz neki és hőstetteidről mesélsz. Aztán büszkén kihúzva magad, átnyújtasz egy mákrózsa virágot. A lány megköszöni a bókokat, aztán egy hűvös mosoly kíséretében megjegyzi, hogy most már mennie kell. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-138 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+161 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 850. hetének nyerőszámai: 8, 15, 29. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 198 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 585.]

* 2. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 584.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 584.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 578.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 548.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 548.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 548.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 544.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 542.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 540.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 538.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 536.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 535.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 533.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 531.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 531.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 529.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 529.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 519.]

t 9146 támadod a 9146. KT tagjait
FT 9146 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

ef 25 503 energia fejlesztése 25
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 435.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 430.]

vpf 15 VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

tpf 5 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a vízlélegzés varázslatot! [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 430.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot használtál fel, van még 425.]

lm 23 mozogsz 23
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.]
[48 pontot használtál fel, van még 377.]

lm 26 905 34 mozogsz 26 905 34
Továbbúszol. [24. PONT]
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Kimereszted a szemedet, hogy megbámult az ismeretlen világ minden csodáját. Kár, hogy ennyire rosszul látni. Egy újabb terembe érkezel. [26. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mélység fattya van előtted! (ld. enc.) {támadása: 11.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. [védettséged: 30]

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a mélység fattya testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A mélység fattya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Ezt a terem különösen sötét, sarkai beláthatatlanok. Bármelyikben rejtőzhet valamilyen igazán rémisztő mélytengeri szörny! [34. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy diuretikus kráken. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 30]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken óriási csápját. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 galachmit, 1 borostyán függő, 1 mérgezett vasnyíl, 3 halcsont, 4 ramit kő, 1 kampós acélszigony és 4 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Tompa dübörgést hallasz a távolból.
[40 pontot használtál fel, van még 337.]

lm 900 27 33 mozogsz 900 27 33
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Továbbúszol. [24. PONT]
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] egy hínárevő piranhát veszel észre magad előtt. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Itt csata lesz. [védettséged: 30]

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy opati polip. {max. életpontja: 19-24.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 30]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy hínárevő piranha. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 30]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.]
Töretlenül úszol tovább. [29. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy trosnyogó szakóca. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 30]

Elszántan ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! [30. PONT]
Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.]
Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] egy trosnyogó szakóca lakik itt. {védettsége: 2 szúró, 2 vágó, 2 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 30]

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] egy vércápa lakik itt. {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 30]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

egy vércápát pillantasz meg. {max. életpontja: 59-88.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 30]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vércápa. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 30]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vércápa. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 30]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nagyobb vércápa. (ld. enc.) {max. életpontja: 101-130.} Itt csata lesz. [védettséged: 30]

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa uszonyát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 30]

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 moa rubint. A moszat és hínár között felfigyelsz egy vörösen parázsló tárgyra. Nicsak, a varázsbot negyedik darabja! Hurrá! Mosolyogva teszed el.
[66 pontot használtál fel, van még 271.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 266.]

vpf 25 VP elővétele: 25
Felszabadítottunk neked 25 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

tpf 5 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[-13,-9] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy alanori csatamén orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy natali kő van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-12,-8] A homokos partot messze magad mögött hagyod, de növényzet nem tűnik fel. Egy sivatag széléhez értél!

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Látsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Veronel. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [-11,-7] A terep változik, dombok közt vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy kihívás tornya van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [27 pontot használtál fel, van még 239.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[-10,-6] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Nyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [-9,-5] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy régészeti lelőhelyet. Északra egy kihívás tornya van. Elteszed a látcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [-8,-4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Megszerezte az erdőben, hazavitte a kezében,
Mert nem találta meg, minél többet kereste, annál jobban érezte.
Mikor végül megtalálta, rögvest eldobta.
Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. [32 pontot használtál fel, van még 207.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Sajnos nincs nálad pular kristály. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 205.]
Szupersebesen mormolsz. A következő pillanatban iszonyatos robbanás repít hátra: valamilyen tudati képesség védte az oltárt! (-434 életpont.) Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 198.]

* 5. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 198.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 198.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 195.]

* 8. BP: keresed az 55. szörnyet a 33. szörnyet a 76. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sünmedvét. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 195.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 194.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 192.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 11, 19.
Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 192 pontod maradt, ebből a következő körre 192 pontot vihetsz át. Kapsz még 628 pontot. A következő körben tehát 820 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLYSÉG FATTYA (199. SZÖRNY)
A mélység fattya az édesvizek egyik legundorítóbb teremtménye, a legendák szerint egy mélytengeri szörny korcs leszármazottja. Alaktalan, nyálkás fekete tömeg, amely csápjaival és nyúlványaival kimondhatatlan borzalmakban részesíti áldozatát, mielőtt kiszívná (a még élő) áldozat testnedveit. Mivel a fatty érintése tulajdonságcsökkenést is okozhat, ha nincs rajtad tulajdonságpajzs, csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadást adsz ki rá.

NAGYOBB VÉRCÁPA (246. SZÖRNY)
A vércápák a csatorna keleti partjának közelében jóval nagyobbak, és többen vannak. Nem csoda, hisz míg itt naponta öntik a vízbe a királyság szemetét, addig a nyugati parton jó, ha hetente egyszer vízbe ugrik egy őrült kalandozó. A nagyobb vércápák még a legtapasztaltabbak számára is inkább kínszenvedést jelentenek, mint víziharc gyakorlási lehetőséget.

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 487. fordulód.

Erő: 50 (52) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 154 cm
IQ: 50 Támadás: 23 Agresszió: 5 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 51 Védekezés: 57 Menekülés: 40 % Életkor: 170/177 év
Egészség: 51 (53) Életpont: 469/27 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 60 (63) Varázspont: 758/115 Pénz: 1813 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 229/225 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 35
Eddig összesen 2288 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5075 TP-t kaptál. Jelenleg 1254770 TP-d van. A következő szinthez még 145230 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Notermanthi, taalru. A 481. fordulódban 5653 arany került a bankszámládra. 5822 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/14 (+39%) ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 26/52
vágófegyverek: 26/15 ütőfegyverek: 25/69 lőfegyverek: 29/21
dobófegyverek: 17/64

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/39 2. nyomkövetés: 132/78 (+36%) 3. lopás: 2/45
4. mászás: 17/84 5. csapdakészítés: 30/29 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/19 (+6%)
7. gyógyítás: 71/64 8. titkosírás: 16/65 9. felderítés: 57/97 (+8%)
10. szörnyidomítás: 15/77 11. teológia: 48/90 (+19%) 12. taumaturgia: 28/83 (+6%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 94/33 (+30%) 15. szörnyismeret: 31/11
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 11/53 18. vadászat: 43/39
19. bányászat: 36/64 20. úszás: 16/70 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csontpálca a pusztítás eszköze. Törj össe hármat oltáromnál!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 13 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 168 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 3 gyöngymangó (#135) 6 isteni könnycsepp (#260)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
361 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 1 galachmit (#310)
2 halcsont (#390) 4 kaja (#2) 1 kampós acélszigony (#455)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 moa rubin (#379) 9 polip szívóka (#391)
4 ramit kő (#226) 3 tudás gyöngye (#522) 1 tünde nyíl (#554)
1 vérvörös rózsa (#1622) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-14,-10) a 77. labirintus bejárata, mélység fattya (#199), diuretikus kráken (#207), hínárevő piranha (#194), opati polip (#195), trosnyogó szakóca (#192), vércápa (#193), nagyobb vércápa (#246)
(-13,-9) művészi porolit (#720)
(-12,-8) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(-11,-7) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), oltár, Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), művészi porolit (#720)
(-10,-6) 42. jellempróba, Dornodon oltár
(-9,-5) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 48. jellempróba
(-8,-4) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, 38. jellempróba, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek