Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. nov. 22. 9h:19' EZ A 762. JÁTÉKHETED, 489. FORDULÓD 763. játékheted kezdete: nov. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3296 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 116. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 184. varázslatot a 227. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
bb 476 1 | beraksz a bankba a 476. tárgyat (1 darabot) |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kputtyintó csalán bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> 7 arany, -2 ÉP] 2476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 13, gyógyulás: 7, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [188,22] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 131-150.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 19, gyógyulás: 16, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [187,22] A bozótost dombság váltja fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy ongóliant. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 550.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Sárkányölő karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant bal lábát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő, egy aranytű, egy pular kristály és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 7 arany, -2 ÉP]. 3070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 51, gyógyulás: 13, összesen: -38 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [185,22] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy legyengült ongóliant. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 550.} Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod az ongóliant testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vámpírtőrrel többször eltalálod az ongóliant jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod az ongóliant testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 26 arany, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy nagy vaskulcs és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 2302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 53, gyógyulás: 52, összesen: -1 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Krogan, a pusztító jobb lábát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (33 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Sárkányölő karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Krogan, a pusztító testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Krogan, a pusztító testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A Krogan, a pusztító nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal többször mélyen végigmetszed a Krogan, a pusztító testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Krogan, a pusztító testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Krogan, a pusztító ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP], 26 arany, egy fűszertartó és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.). 3763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 244, gyógyulás: 44, összesen: -200 ÉP}
(Továbbmész...) [184,23] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északra nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ezoterikus mardel. {támadása: 29.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 1362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 2, gyógyulás: 24, összesen: +22 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 21, gyógyulás: 13, összesen: -8 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 15 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 28, gyógyulás: 26, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [182,23] Tovább barangolsz a fák között.
(Továbbmész...) [181,23] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki jobb oldalát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP] 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a sötét főgnóm jobb oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megvágod a sötét főgnóm jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 7, gyógyulás: 13, összesen: +6 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[182,26] A bozótost ritka erdő váltja fel. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Találsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy purifikátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 23.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a purifikátor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 13, gyógyulás: 19, összesen: +6 ÉP}
ef 30 518 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot) |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 239. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 14. varázslatot a 83. varázslatot |
* 9. BP: | imádkozol |
KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY) Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál. |
KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY) El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni. |
QUWARG ANYAKIRÁLYNŐ (269. SZÖRNY) - Egek ura! - nyögnéd, ha jönne ki hang a torkodon, amikor föléd magasodik a közel öt méter magas gigantikus rovar. Óriási csáprágóiból sav csöpög, tonnás potrohának megmozdítására dübörögni kezd a boly. Csak a leghatalmasabb, legnépesebb quwarg bolyokban lehet megtalálni a quwarg anyakirálynőt, aki képes a specializált quwargok, köztük a királynők létrehozására. Ezenkívül a quwarg anyakirálynőből jöhet létre évszázadok alatt, komoly mutációval a kisebb quwarg istenség. A quwarg anyakirálynő intelligens ugyan, de nem képes mágiahasználatra. Igaz, hogy erre nincs is szüksége: antimágikus aura lebegi körül! |
Erő: | 54 (53) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 56 (57) | Támadás: | 26 (28) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 56 (57) | Védekezés: | 95 (100) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 13/23 év |
Egészség: | 57 (60) | Életpont: | 543/311 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 66 (69) | Varázspont: | 882/307 | Pénz: | 6595 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 204/1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/27 | ökölvívás: | 2/92 | szúrófegyverek: | 26/49 (+9%) |
vágófegyverek: | 29/32 (+8%) | ütőfegyverek: | 26/1 | lőfegyverek: | 28/74 (+2%) |
dobófegyverek: | 18/18 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsthegyű nyíl (#323) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 182,26 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/83 | 2. nyomkövetés: | 86/92 | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 18/62 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 37/97 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 14/67 |
7. gyógyítás: | 56/42 | 8. titkosírás: | 27/89 | 9. felderítés: | 61/71 |
10. szörnyidomítás: | 18/95 | 11. teológia: | 56/80 (+15%) | 12. taumaturgia: | 37/19 (+3%) |
13. versengés: | 5/31 | 14. zene: | 112/6 (+34%) | 15. szörnyismeret: | 43/32 |
16. pszi: | *27/100 | 17. zárnyitás: | 6/96 | 18. vadászat: | 34/7 (+2%) |
19. vitalitás: | 12/31 | 20. bányászat: | 37/20 (+10%) | 21. úszás: | 15/92 |
22. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 50) |
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | az elme fölénye (#116) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 42 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 71 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
199 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
4 | rézdarab (#70) | 6 | spiritusz (#170) |