Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 19. 9h:06' EZ A 73. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD 74. játékheted kezdete: okt. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3295 SZÁMLA : XXXX |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az evaporőr testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
cir 6 | vándorcirkusz látogatása 6 |
f 152 153 | kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal |
f 152 153 | kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns pók bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a mutáns pók testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a mutáns pók testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-41] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy phua-kúpot.
jlk 4221 | jelszó kimondása 4221 |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a rájanyék testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,-39] Síkság, továbbra is csak síkság. Ez a rejtélyes nevű Gevözs-Teküs síkság nyugati széle. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kaffogó hebrencs. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs bal első lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kt 1264 | elkészíted az 1264. tárgyat |
be 547 | bemész az 547. épületbe |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [76,-37] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült süvítő rája került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a süvítő rája bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 283 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [78,-35] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szekérkaravánt. Délre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány fejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az uzbány bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sullár jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sullár hatalmas testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a sullár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
szk 17 | keresed a 17. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat |
NAGY VASPAJZS (161. TÁRGY) A nagy vaspajzs elkészítéséhez inkább türelem és erő, mintsem nagy szakértelem szükséges - elegendő tehát, ha 3-as már a bányászat szakértelmed. Elsőként fel kell fűtened egy vaskohót 14 pirkittel. Ha a kohó elég forró, megolvasztasz 7 vasércet, amelyet kőkalapáccsal megfelelő alakúra formázol. Ehhez a KT 161 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. A nagy vaspajzs 8-as védettséget ad, szinte sebezhetetlenné téve a szemből jövő támadásokkal szemben. |
VASVÉRT (164. TÁRGY) Igen, előbb-utóbb meg kellett, hogy ismerd az egyik legnehezebb, de egyben fantasztikus védelmet nyújtó páncélt! Az elkészítése igen munkás, egyenként kell a vaslemezeket kikalapálnod és azután felszögelned egy előre elkészített bőrpáncélra. Összesen 20 darab vasércre van szükséged, amelyet egy vaskohónál, 30 pirkit elégetésével tudsz megolvasztani. A lemezeket kőkalapáccsal kalapálod ki, és mindehhez legalább 6-os bányászat szakértelem szükséges. Bár a vasvért 10-es védettséget nyújt, nem árt, ha azt is tudod, hogy igencsak súlyos, jócskán megnöveli a megterheltségedet! Elkészítése 60 TVP-be kerül. |
VERSENGÉS A versengés egy olyan dolog, melyről az ember az első pillanatban nem is gondolná, hogy hosszú gyakorlással tökéletesíteni lehet. Márpedig így van. Ha össze kell mérned tudásodat a Ghallát járó többi kalandozótársaddal, vagy ha a helybeliekkel kell viaskodnod, hasznodra válhat, ha tudod, hogy mik azok az apró trükkök, mellyel az ember sikeresebbnek mutatkozhat a többieknél. Ellesheted, mások hogyan készülnek fel, majd kezdenek hozzá, rafinált módszereket és taktikákat dolgozhatsz ki egy-egy akadály leküzdésére, valamint előre kitalálhatod hol vannak az előtted álló próbák buktatói. Jelenlegi ismereteid szerint a versengés szakértelemnek a vándorcirkuszi próbáknál van a legnagyobb jelentősége - ott viszont nem számít az esetleges tudatturbózása ennek a szakértelemnek. Fontos: a cirkuszban mindenki az ő képességeinek megfelelő próbákat kap. Ha isteni erejű kalandozó vagy, nem fognak csecsemőknek való súlyzókat a kezedbe nyomni, vagy gyerekeknek való rejtvényekkel traktálni. Ezért pl. egy tulajdonságpróbánál a versengés szakértelemnek nagyobb szerepe lesz, mint hogy tulajdonságod 20-as vagy 50-es. A versengés szakértelem specialitása, hogy összesen legfeljebb 5 KNO-t lehet rárakni. |
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY) A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan működik? - firtatod. - Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 12 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 57/57 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 174/78 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 28/7 | Pénz: | 677 arany | Kép. pont: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 15 (+1) | vágófegyverek: | 3 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 12 | dobófegyverek: | 3 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); bumeráng (#249) (4 -7.); nyílvessző (#108) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 3 (+1) | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 3 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 21 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 3 |
10. versengés: | 1 (+1) | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. vadászat: | 3 |
13. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot ) |
cirkusz: ötpróba, küldetés (6) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
Összsúly: 60.97 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | nyílvessző (#108) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 3 | tüske (#22) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 11 | víz (#27) |