Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jan. 6. 9h:32' EZ A 769. JÁTÉKHETED, 491. FORDULÓD 770. játékheted kezdete: jan. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3296 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 116. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 184. varázslatot a 227. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
tno 1 3 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kno 19 3 | képesség-növelés 19 |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
hh 473 473 473 | használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
hh 449 449 449 | használod a 449. tárgyat a 449. tárgyat a 449. tárgyat |
a 473 4718 10 | átadod a 473. tárgyat a 4718. kalandozónak (10 darabot) |
a 449 4718 10 | átadod a 449. tárgyat a 4718. kalandozónak (10 darabot) |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a tetemember fejét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal megvágod a tetemember testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a sírlidérc testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal végigvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 14, gyógyulás: 21, összesen: +7 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vezérfarkas támadó fejét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a vezérfarkas testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vezérfarkas testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A vezérfarkas megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a vezérfarkas bal oldalát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a vezérfarkas bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A vezérfarkas megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 251, gyógyulás: 55, összesen: -196 ÉP}
(Továbbmész...) [174,22] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ősdentor. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted az ősdentor bal lábát. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ősdentor bal vállát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod az ősdentor testét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az ősdentor fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 40, gyógyulás: 11, összesen: -29 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a sírlidérc jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A dögkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus bal karját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal megvágod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 25, gyógyulás: 20, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [172,22] A síkságot ritka erdő váltja fel.
(Továbbmész...) [171,22] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy bávatag golombár. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a roguena testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal súrolod a roguena testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a roguena meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 12, gyógyulás: 30, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [169,22] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
(Feltételes támadás:) Egy kisebb quwarg isten! Ezt kerested. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (60 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kisebb quwarg isten fejét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +50 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 346, gyógyulás: 54, összesen: -292 ÉP}
ef 30 518 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot) |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 239. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 14. varázslatot a 83. varázslatot |
* 9. BP: | imádkozol |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 30 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért |
Erő: | 57 (56) | Szint: | 28 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 56 (57) | Támadás: | 27 (29) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 56 (57) | Védekezés: | 95 (100) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 13/18 év |
Egészség: | 58 (61) | Életpont: | 557/417 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 66 (69) | Varázspont: | 928/576 | Pénz: | 5761 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 204/5 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/27 | ökölvívás: | 2/92 | szúrófegyverek: | 26/70 (+4%) |
vágófegyverek: | 29/40 (+4%) | ütőfegyverek: | 26/1 | lőfegyverek: | 28/80 (+2%) |
dobófegyverek: | 18/24 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsthegyű nyíl (#323) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 182,26 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/94 | 2. nyomkövetés: | 87/2 | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 18/62 | 5. csapdakészítés: | 38/9 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 14/67 |
7. gyógyítás: | 56/45 | 8. titkosírás: | 27/89 | 9. felderítés: | 61/50 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 18/95 | 11. teológia: | 57/29 (+15%) | 12. taumaturgia: | 37/26 (+2%) |
13. versengés: | 5/31 | 14. zene: | 112/74 (+34%) | 15. szörnyismeret: | 43/32 |
16. pszi: | *27/100 | 17. zárnyitás: | 6/96 | 18. vadászat: | 34/7 |
19. vitalitás: | 15/31 (+300%) | 20. bányászat: | 37/24 | 21. úszás: | 15/92 |
22. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 50) |
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | az elme fölénye (#116) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1086 TU szükséges.) tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 25 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kristályfolyadék (#449) | 1 | púderkő (#119) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
11 | fiatalság itala (#473) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
67 | arany (#50) | 4 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) |