490. forduló, 492. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. márc. 22. 9h:07'
EZ A 798. JÁTÉKHETED, 491. FORDULÓD
799. játékheted kezdete: márc. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,42] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy rövid aranyhajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bo'adhun gyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy fattylord derékövet, egy háború gyűrűjét, egy haramakit, egy kabutót, egy Khór kesztyűjét, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy rubin fülbevalót, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy teriadan karkötőt, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy bámulatos zombi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bosszantó apróság trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. {legmagasabb fegyver szakértelme: 48.} Összeismerkedtek. Az ő neve Qusaimódó. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Vadak Ura, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+162 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+70 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 859. hetének nyerőszámai: 8, 24, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy sünmedve nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 824.]

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 85 TVP-t kell elköltened.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 784.]

* 2. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 783.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: álompor (183,31)-> (1 ap), bordacsont (183,31)-> (kudarc), borostyán függő (184,32)-> (6 ap), drótszőr (183,31)-> (36 ap), ezüst karkötő (184,32)-> (14 ap), ezüst nyaklánc (184,32)-> (20 ap), grifftojás (183,31)-> (10 ap), gromak bőr (183,31)-> (8 ap), gyíkfű (183,31)-> (12 ap), karbin plazma (183,31)-> (10 ap), moa rubin (183,31)-> (kudarc), mutáns csont (183,31)-> (4 ap), polip szívóka (183,31)-> (18 ap), rövid kard (183,31)-> (16 ap), ubuk tüske (183,31)-> (kudarc), összesen 155 arany, 30 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 777.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 771.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+27 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 741.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 741.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 741.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 739.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 737.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 735.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 733.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 731.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 729.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 728.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 726.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 724.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 724.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 722.]

at 4718 10 TU-t adsz át a 4718. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 5 TU árán átcsúsztatsz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 722.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 717.]

hu 17 37 280 hulladék: 17 37 280
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szögletes követ. Hulladékgyűjtés törölve: drótszőr. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 717.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[177,43] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos! {max. életpontja: 141-150.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal súrolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; 966% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus! (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg ősmágus jobb első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 39 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 25 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és egy rókafarok. 2700 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 shinai gömböt. [shinai gömb ládikóba-> (183,31)-> 40 arany, -2 ÉP] Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [176,44] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

(Továbbmész...) [175,45] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Északra nézve látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet.

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) [62 pontot használtál fel, van még 655.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 635.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 635.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 615.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[174,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy quwarg bolyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester! {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.}

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus! {max. életpontja: 201-240.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és 7 spiritusz. 2700 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 csontpálcát. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.


(Továbbmész...) [173,47] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat qwarg rohamosztagos. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (7 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval gyengén megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy csodabazárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [172,47] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] és egy bumeráng. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 14-16.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 91-110.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy csodabazárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[92 pontot használtál fel, van még 523.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 523.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 503.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[171,47] Még mindig füves síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd.

Felfedeztél egy kristálypalotát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [170,47] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Két láb van, de ezek csak akkor érintik a földet, ha pihen.
Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Romaf formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[23 pontot használtál fel, van még 480.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 470.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 470.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Bevetsz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a massza bal szárnyát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1436 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [50 pontot használtál fel, van még 420.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[169,47] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [168,47] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Nem fénylik úgy, mint a gyertya,
Mégis egész világ látja.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [23 pontot használtál fel, van még 397.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! {támadása: 34.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza dermedt torát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a massza bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a massza dermedt torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A massza mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A massza újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 pular kristályt. 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 25, gyógyulás: 12, összesen: -13 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], egy hosszú íj, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [50 pontot használtál fel, van még 347.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 342.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 342.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 312.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 282.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 252.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Vadak Ura részére. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 pular kristályt Vadak Ura részére. [10 pontot használtál fel, van még 237.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 235.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
Gyorsvarázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 233.]

* 5. BP: imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 203.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 173.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 143.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [100 pontot használtál fel, van még 43.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 40.]

* 8. BP: keresed az 55. szörnyet a 33. szörnyet a 76. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sünmedvét. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 40.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 39.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 37.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 37.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 28, 11.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 37 pontod maradt, ebből a következő körre 37 pontot vihetsz át. Kapsz még 632 pontot. A következő körben tehát 669 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG)
Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét.
Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről.

QUWARG ŐSMÁGUS (302. SZÖRNY)
A quwarg ősmágus a mágiára szinte teljesen immúnis, de nagy mágikus potenciállal rendelkező lény - minden bizonnyal egy másik létsíkra valahogy átkeveredett quwarg lárvából jött létre. Apró mérete ellenére hihetetlenül nehéz elpusztítani, ez nyilván mágikus képességeinek tudható be.

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 491. fordulód.

Erő: 52 Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 154 cm
IQ: 51 Támadás: 23 Agresszió: 5 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 53 Védekezés: 83 Menekülés: 40 % Életkor: 170/177 év
Egészség: 51 (53) Életpont: 469/413 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 62 (65) Varázspont: 758/417 Pénz: 803 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 229/233 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2327 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14717 TP-t kaptál. Jelenleg 1316172 TP-d van. A következő szinthez még 83828 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Notermanthi, taalru. A 481. fordulódban 5653 arany került a bankszámládra. 5935 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/14 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 26/84 (+6%)
vágófegyverek: 26/30 (+3%) ütőfegyverek: 25/79 (+4%) lőfegyverek: 29/40 (+6%)
dobófegyverek: 17/64

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/83 2. nyomkövetés: 132/96 3. lopás: 2/45
4. mászás: 18/3 (+12%) 5. csapdakészítés: 30/53 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/19
7. gyógyítás: 71/64 8. titkosírás: 17/41 (+46%) 9. felderítés: 59/29 (+41%)
10. szörnyidomítás: 15/77 11. teológia: 49/86 (+21%) 12. taumaturgia: 28/87 (+1%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 95/53 (+30%) 15. szörnyismeret: 31/51 (+20%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 11/53 18. vadászat: 43/39
19. bányászat: 36/64 20. úszás: 16/70 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csontpálca a pusztítás eszköze. Törj össe hármat oltáromnál!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 22 bordacsont (#16) 1 borostyán függő (#162)
1 csillezsályalevél (#1253) 18 drótszőr (#37) 1 ezüst karkötő (#158)
2 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstshuriken (#327) 1 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 12 gyíkfű (#201) 1 gyöngymangó (#135)
1 karbin plazma (#199) 2 moa rubin (#379) 1 mutáns csont (#331)
9 polip szívóka (#391) 1 rövid kard (#171) 1 tudás gyöngye (#522)
4 ubuk tüske (#131) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
296 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 1 csontpálca (#329)
2 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99) 1 hosszú íj (#111)
12 isteni könnycsepp (#260) 1 rókafarok (#124) 2 sáfránypor (#211)
7 spiritusz (#170) 1 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-15,30) phua-kúp (#372), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), massza (#217)
(-14,30) quwarg boly (#359), Fairlight oltár
(-13,30) phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), 46. jellempróba, massza (#217)
(-12,30) kristálypalota (#401), oltár
(-11,30) sírlidérc (#172), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), oltár
(-10,30) qwarg rohamosztagos (#242), 36. jellempróba
(-9,29) quwarg boly (#359), Elenios oltár, művészi porolit (#720), quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302)
(-8,28) tavacska
(-7,27) 31. jellempróba
(-6,26) quwarg boly (#359), 43. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Gábor! Ezúton szeretnénk boldog névnapot kívánni. Sikerekben gazdag kalandozást a továbbiakban is, A TF Stábja.

Üzenet küldése a karakternek