493. forduló, 495. forduló, Bartyos összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. dec. 4. 12h:50'
EZ A 622. JÁTÉKHETED, 494. FORDULÓD
623. játékheted kezdete: dec. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5330
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

BARTYOS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [330,101] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+27 tvp ). Az aranytermő erszény 82 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+450 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+156 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 138 12 71 elmormolod a 138. varázslatot a 12. varázslatot a 71. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 855. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 853. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 851. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: vv 19 26 165 elmormolod a 19. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 849. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 847. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Öregedtél 1 évet. Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 845. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 1 40 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 840. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: hh 2306 1100 0 használod a 2306. tárgyat az 1100. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 839. Kapsz 1 VP-t.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 838. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: vv 188 178 14 elmormolod a 188. varázslatot a 178. varázslatot a 14. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 836. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 834. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 832. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: hh 841 1133 0 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 831. Kapsz 1 VP-t.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 810. Kapsz 21 VP-t.]

* 7. KP: vv 443 220 53 elmormolod a 443. varázslatot a 220. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+15 támadás). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 808. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 806. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+14 sebzés támadásonként.) [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 804. Kapsz 2 VP-t.]

* 8. KP: vv 28 98 72 elmormolod a 28. varázslatot a 98. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 802. Kapsz 2 VP-t.]
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 802.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 800. Kapsz 2 VP-t.]

* 9. KP: v 6 80 0 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 795. Kapsz 5 VP-t.]

* 10. KP: h 697 1500 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+750 varázspont, -1500 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 795.]

v 198 328 93 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

329 330 331
100
101
102

[328,93] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! A messzeségben füstoszlopot látsz.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1442 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Emella a Bombázó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (313,117)-> 1 arany, -2 ÉP]
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ügyességed TF-elődött. [23 pontot használtál fel, van még 772. Kapsz 23 VP-t.]

be 172 bemész a 172. titkos labirintusba
Az Illékony Torony ajtaja valójában egy hatalmas, tátott szájú rémpofa. Amikor kimondod a titkos varázsszót, a kőszörnyeteg eltátja pofáját, és a náladnál is hosszabb agyarai közt beljebb kerülhetsz. Odabent sötét honol. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. Körülkémlelsz, és egyáltalán nem örülsz annak, amit látsz. A falak mintha folyékony árnyékból lennének! Mintha minden fal csakis illúzió volna! Ráadásul süket csend vesz körül, még a saját lépteid zaját is alig hallod. [5 pontot használtál fel, van még 767. Kapsz 5 VP-t.]

lm 5 7 14 mozogsz 5 7 14
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtó állja utadat. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Találsz egy kilincset: Nyitva van! A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-102 életpont). Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Továbbmész. Egy gyémántkemény adamantit ajtót pillantasz meg. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-199 életpont). A falak megmozdultak! Feléd közelednek! Ajaj! Menten összepréselnek! De nem, nem is történik semmi. Megcsaltak az érzékeid. [4. PONT] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [7. PONT. --> 8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy gyémántkemény adamantit ajtót látsz. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-298 életpont). Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtó jelent átmeneti akadályt. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megvizsgálod: Nyitva van! Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-301 életpont). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Nocsak! Ez a terem pont olyan, mint egy gólemépítő műhely! Úgy tűnik, Ywgerothon kedvtelésből itt kolosszusokat építget. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egyszer csak elveszíted a tájékozódás képességét. Most merről is jöttél? Merre indultál? Nem tudod. Szerencsére kitisztul az elméd, és megtalálod a helyes irányt. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy gyémántkemény adamantit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Egy kis szobába érkezel. [14. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
[66 pontot használtál fel, van még 701. Kapsz 66 VP-t.]

lm 13 24 31 mozogsz 13 24 31
Egyszer csak elveszíted a tájékozódás képességét. Most merről is jöttél? Merre indultál? Nem tudod. Szerencsére kitisztul az elméd, és megtalálod a helyes irányt. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [13. PONT. --> 15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
A padló hirtelen nyúlós masszává olvad a lábad alatt. Kétségbeesve próbálsz megkapaszkodni, aztán rájössz, hogy már megint egy illúzió áldozata lettél. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtó! Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Úgy érzed, menten rád szakad a mennyezet! Ijedten kuporodsz a padlóra, de nem történik semmi. Csak az árnyékok játszottak veled! [21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtót pillantasz meg. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-397 életpont). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [23. PONT.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1059 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
Elszántan mész előre. Egy gyémántkemény adamantit ajtót pillantasz meg. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-400 életpont). Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [24. PONT. --> 25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
A falak hirtelen távolodni kezdenek egymástól! Mintha zuhannál, aztán a lebegés élményét éled át... persze mindez csak illúzió. [26. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy gyémántkemény adamantit ajtó a következő akadály. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-502 életpont). Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtóban végződik az út. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-502 életpont). Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [29. PONT.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1352 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [30. PONT.] Hirtelen egy Ywgerothont veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Varázslataid kevesebbet fognak sebezni! Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 735 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy fekete energia varázslatot. 182 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy őselemi savcsapás varázslatot. 251 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Ywgerothon sötét alakját. (9 támadással 870 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütögeted a Ywgerothon sötét alakját. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Egy őselemi savcsapás varázslatot dob rád a másik. 244 életpontot vesztettél. Egy ősi hurrikán varázslatot dob rád a másik. 155 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 46 arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (313,117)-> 150 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 33 227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1801, sebződés: 838, gyógyulás: 227, összesen: -611 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy gyémántkemény adamantit ajtó állja utadat. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-497 életpont). Ez itt a könyvtárszoba. A falakon körbe fóliánsok, és vastag kódexek sorakoznak. Az asztalon mindenféle varázskelléket látsz. Egy állványon pedig a legkülönösebb dolog, amit valaha láttál. Egy üveggömbben, egy ici-pici vénember kuporog! Amint belépsz, észrevesz, és talpra kecmereg. Asylux! Nem lehet más. Vajon hogyan maradhatott életben odabenn, ennyi éven keresztül? És mitől vált ilyen picurkává? De végül is nem mindegy? Azonnal ki kell szabadítanod! A következő pillanatban szilánkokra töröd az üveget, és a mágus menten visszanyeri eredeti alakját. Szívélyesen megköszöni a segítségedet, majd egy szó nélkül elteleportál. [31. PONT]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1055 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kij formázó minta, 1 Tharg. varázskönyv (ld. enc.), 2 manakristály és 600 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve fájdalomtükör. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.)
[117 pontot használtál fel, van még 584.]

lm 31 31 31 mozogsz 31 31 31
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 584.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 579. Kapsz 5 VP-t.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[329,94] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy talriai behemót. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 722 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 1089 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+218 életerő). Mágikus hentesbárddal meghorzsolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A talriai behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 43 kaját. 23 107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1888, sebződés: 64, gyógyulás: 259, összesen: +195 ÉP}


(Továbbmész...) [330,95] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy talriai behemót. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 655 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 1099 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+220 életerő). Mágikus hentesbárddal megpöccinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A talriai behemót fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A talriai behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 46 kaját. 23 107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1828, sebződés: 120, gyógyulás: 271, összesen: +151 ÉP}


(Továbbmész...) [331,96] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy életsziklát. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Mnebolath közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra támadsz. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a Mnebolath testét. (1 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mágikus hentesbárddal kegyetlenül megütöd a Mnebolath jobb oldalát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A Mnebolath karmai majdnem eltalálnak! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 319 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 43, gyógyulás: 59, összesen: +16 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 561. Kapsz 18 VP-t.]

m 5 3 2 mozogsz délnyugatra, délkeletre, keletre
[330,97] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vg'axtol torzító közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Durghal pörölyét ellenfeledre ugrasz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a vg'axtol torzító testét. (9 támadással 1443 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (9 támadással 755 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Ocsmány csáprágóját a vg'axtol torzító hasadba mélyeszti. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a vg'axtol torzító testét. (9 támadással 1304 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (9 támadással 733 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4235, sebződés: 677, gyógyulás: 141, összesen: -536 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy üvöltő taalru védelmezi a vadászterületét.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 180 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru jobb vállát. (2 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Mágikus hentesbárddal megütöd a taalru testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP], 24 arany, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 821 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 24, gyógyulás: 95, összesen: +71 ÉP}

Nocsak, ez váratlan fordulat volt a szörnyek számára! Gyors oldalpillantást vetsz a táborra. Két, óriási lények csontjából eszkábált kalyibát látsz. Egy dühöngő Thargodan légiós támad rád.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 459 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 766 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a Thargodan légiós testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Thargodan légiós belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 16 254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1310, sebződés: 51, gyógyulás: 195, összesen: +144 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Most már biztos vagy benne, hogy győzni fogsz! Egy habzó szájú Thargodan légiós intéz feléd kihívást.

Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 433 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós bal lábát. (5 támadással 730 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Mágikus hentesbárddal gyengén megütöd a Thargodan légiós testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A Thargodan légiós csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 15 303 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1244, sebződés: 41, gyógyulás: 186, összesen: +145 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy rd'alv lélektipró intéz feléd kihívást.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés besül. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy armageddon. (A(z) tűztagadó védett meg.) A szörny nagy levegőt vesz, majd elemi tüzed okád. Iszonyatos forróság áraszt el. (347 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 3 jégkristály, dorony tüdő, szulfin. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Durghal pörölyével többször eltalálod a rd'alv lélektipró lángoló masszáját. (9 támadással 1309 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a rd'alv lélektipró testét. (9 támadással 696 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a rd'alv lélektipró kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 59 életpontot vesztettél. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a rd'alv lélektipró izzó testét. (9 támadással 1358 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a rd'alv lélektipró testét. (9 támadással 698 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4061, sebződés: 756, gyógyulás: 75, összesen: -681 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.

(Továbbmész...) [331,98] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy vg'axtol torzító nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rontasz. Durghal pörölyével néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (9 támadással 1367 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a vg'axtol torzító testét. (9 támadással 731 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Csáprágójával a vg'axtol torzító megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Durghal pörölyével néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító testét. (9 támadással 1299 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító testét. (9 támadással 677 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Ocsmány csáprágóját a vg'axtol torzító hasadba mélyeszti. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4074, sebződés: 667, gyógyulás: 139, összesen: -528 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.

(Továbbmész...) [332,98] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rd'alv lélektipró lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés besül. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról armageddon varázslatot lő rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) A szörny elemi tüzet lehel! Iszonyatos forróság áraszt el. (238 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: borkonyó bibe, 81 madártoll, 11 pirkit, 4 jégkristály, 5 ragasztó. Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével párszor keményen megütöd a rd'alv lélektipró lángoló masszáját. (9 támadással 1295 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal néhányszor megcsapod a rd'alv lélektipró testét. (9 támadással 725 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a rd'alv lélektipró kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 57 életpontot vesztettél. Durghal pörölyével többször eltalálod a rd'alv lélektipró testét. (9 támadással 1237 életpontot sebezve.) Mágikus hentesbárddal többször eltalálod a rd'alv lélektipró lángoló masszáját. (9 támadással 654 életpontot sebezve.) A rd'alv lélektipró fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 65 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3911, sebződés: 674, gyógyulás: 68, összesen: -606 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] A következő pillanatban eltűnik az ősvortexben egy vízionár szem [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+221 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+212 életerő.) Oldalt pillantva, meglátsz egy ősvortexet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. [132 pontot használtál fel, van még 429. Kapsz 132 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[333,98] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.


(Továbbmész...) [334,98] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.

(Továbbmész...) [335,98] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.

[21 pontot használtál fel, van még 408. Kapsz 21 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
[336,97] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy lidércúr! Ezt kerested. Itt csata lesz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércúr testét. (2 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Mágikus hentesbárddal iszonyatosan megcsapod a lidércúr bal lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Karmaival a lidércúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A lidércúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. 4 330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 0, gyógyulás: 89, összesen: +89 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 401. Kapsz 7 VP-t.]

ef 50 561 energia fejlesztése 50
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-27 TU.] [189 pontot használtál fel, van még 212. Kapsz 189 VP-t.]

kno 17 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 212.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Szupersebesen mormolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-23 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve gyors pihenés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 197. Kapsz 15 VP-t.]
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 192. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 192.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 182. Kapsz 10 VP-t.]

* 5. BP: h 234 40 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+37 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 142. Kapsz 40 VP-t.]

* 6. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 142.]
Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 17, 4.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 142 pontod maradt, ebből a következő körre 142 pontot vihetsz át. Kapsz még 635 pontot. A következő körben tehát 777 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARGODAN VARÁZSKÖNYV (1619. TÁRGY)
Mikor belelapozol ebbe a Thargodan mértékkel mérten igencsak aprócska varázskönyvbe, rögtön rájössz, mire való. A Techiulan aurája varázslatot tartalmazza! El is csodálkozol, hiszen a Thargodanok nem szokták mágiájukat rúnákba foglalni, pláne nem varázskönyvet alkotni belőlük. Persze te nem tudhatod, hogy a tl'urlangok elleni egykori háborúban sok olyan Thargodan herceg, és báró is részt vett, akik saját erőből nem voltak képesek magukra olvasni ezt a nagyhatalmú és igen hasznos bűbájt. Valószínűleg nekik készültek ezek a könyvek. Sajnos rá fogsz jönni, hogy egy bizonyos idő után (pontosan a megszerzését követő 30. forduló végén) a könyv egyszerűen porrá omlik, akár használod, akár nem. Addig azonban igen hasznos társad lesz. Csak add ki a H 1619 parancsot TVP költség nélkül, és a maximális életpontod máris 150-nel nő meg a forduló végéig. [Hatása a Techuilan aurája varázslat hatásával nem adódik össze!] A varázskönyvet persze nem adhatod át másnak, és bankba sem rakhatod.

FÁJDALOMTÜKÖR (379. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A Thargodanok réges-rég kedvelik, és mesteri fokon művelik a kínzás művészetét. A fájdalom és kín olyan fokait ismerik, amelyekre halandó még csak gondolni sem mer. Mágusaik hosszú évszázadokon át tanulmányozva alsóbbrendű életformák viselkedését, kifejlesztettek egy védekező varázslatot, amely az őket ért fizikai fájdalom egy részét visszasugározza az okozójának. Ahhoz, hogy te is sikerrel tudd használni ezt a varázslatot, szükséged lesz 130 VP-re, és a fájdalomtükör létrehozásához 1 tükörre és 1 Thargodan esszenciára. A varázslat az ellenfél által leadott sebzés negyedét (ütésenként max. 250 ÉP-t) visszasebzi az ellenfélre. Csak szörnyek ellen működik. Emellett a védekező varázslat mellett a derit láncvért nem működik.

GYORS PIHENÉS (194. PSZI KÉPESSÉG)
Egy normál halandó számára hosszabb idő szükséges, hogy kellőképp kipihenje magát, és megfelelően regenerálódjanak varázsenergiái. A gyors pihenés pszi képességgel azonban tökéletesen el tudod magad lazítani egyetlen óra alatt is, így hiába táboroztál csak néhány órát, akkor is tökéletesen kipihent leszel. A gyors pihenés használatához külön parancsot nem kell kiadnod, használata permanens, mostantól nem regenerálsz kevesebb ép-t vagy vp-t azért, mert 2 napnál rövidebb ideig táborozol.

KARAKTERLAP

Bartyos, egy fekete hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Tharr áldozópapja vagy. Papi hited: 345. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 494. fordulód.

Erő: 72 (120) Szint: 53 Merészség: 5/5 Magasság: 251 cm
IQ: 72 (110) Támadás: 104 (112) Agresszió: 3 Testsúly: 490 kg
Ügyesség: 73 (98) Védekezés: 139 (149) Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 73 (100) Életpont: 1774/1137 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 73 (97) Varázspont: 3248/2693 Pénz: 15855 arany Kép. pont: 46
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 482/163 Halhatatlanság: 14 % EFejl: 18
Eddig összesen 7356 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 125 468 TP-t kaptál. Jelenleg 51 503 347 TP-d van. A következő szinthez még 496 653 TP szükséges. Trófeáid: óriásmassza, trakuun lidérc, triklem drakolder. A 344. fordulódban 1560 arany került a bankszámládra. 1872 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/55 ökölvívás: 7/67 szúrófegyverek: 16/24
vágófegyverek: 21/76 ütőfegyverek: 56/91 (+9%) lőfegyverek: 21/50
dobófegyverek: 37/3

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
336,97 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.
JLKzott minoszkúpok: 63, 57

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/10 Pszi katalizátor 50/20 Max életkor 101 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 398 094 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 67/32 2. nyomkövetés: 68/36 3. mászás: 31/61
4. csapdakészítés: 51/91 (+9%) 5. csapdaészlelés: 30/94 6. gyógyítás: 75/89 (+30%)
7. titkosírás: 3/61 8. felderítés: 34/64 (+6%) 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 198/48 (+26%) 11. taumaturgia: 207/15 (+18%) 12. szerencsejáték: 6/40
13. versengés: 28/37 14. harcművészetek: 4/1 15. zene: 153/45 (+50%)
16. szörnyismeret: 25/4 17. pszi: 43/5 (+83%) 18. zárnyitás: 35/99 (+12%)
19. vadászat: 4/41 20. vitalitás: 7/47 21. bányászat: 51/35 (+4%)
22. testépítés: 95/12 23. úszás: 16/39 24. főzés: 30/10
25. csapatmunka: 1/32

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 297
4. max. életpont: 1 5. varázslat sebzés: 1 6. regeneráció: 1(2) 10. vp regeneráció: 5
11. kincskeresés: 5 12. halhatatlanság: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 35% életerő alatt 25 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), bűvös shurikent (#562) (max. 9999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 9999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), édesmoha csomót (#1479) (max. 10 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 9999 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 10 darabot )
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
úszol max. Feltételes úszás max. 80 TVP-ért.
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 27, max: 50)
szintszívó lények (#9097), 9999. szövetség (#9999) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bolyongó lidérc (#388), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), Rém (#315), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), halálmadár (#351), ro'galhal gyóntató (#524), Harmarghal (#525), fekélyes hernyó (#489), őshonos sziklozug (#447), nekrit parazita (#787), Ywgerothon (#7053) (csak egyszer), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), tengeri parduan (#565), trakuun lidérc (#576), Bropxat (#583)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP)
fájdalomtükör (#379, 130 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 30 vp; taumaturgia: 30 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (112,15,2) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) vámpirizáció (#1) (32,0) Techiulan aurája (#261) erőpajzs III (#127)
esszenciavédelem 2 (#188) tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59) harci induló (#443)
hatalomvarázs (#220) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) mentális pajzs (#72)
áldomás (#6) (68,0)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), ryuku átokvarázs (#280)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> mérges pók (#20) ryuku átokvarázs (#280) >> szutykos remák (#191)
puha ütés (#60) >> kobudera (#8)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)
elektromos pajzs (#51) >> Ekhnagorhu (#291) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: győzedelmeskedj egy Ragadozó felett!
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 791. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 46, 47, 48, 49, 53, 57, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 135, 171, 172, 176, 177, 178, 180, 244, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 13, 15, 16, 18, 20, 24, 34, 35, 41, 42, 43, 44, 49, 50.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1425, az összesen kapott pontszám: 204317. (összesen ölhető: 1848 ) Eddig 2 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 84 TU. szükséges még: 6 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 120 TU. szükséges még: 90 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7123 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 borkonyó bibe (#312) 1 dorony tüdő (#212) 12 isteni könnycsepp (#260)
7 jégkristály (#593) 82 madártoll (#112) 11 pirkit (#153)
5 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128) 1 szulfin (#676)
5 víz (#27) 1 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
993 arany (#50) 89 kaja (#2) 1 kij formázó minta (#717)
2 manakristály (#500) 1 Tharg. varázskönyv (#1619) 5 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337
92
93
94
95
96
97
98
99
(328,93) a 172. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), érclelőhely, Ywgerothon (#7053)
(329,94) talriai behemót (#312)
(330,95) talriai behemót (#312)
(330,97) vg'axtol torzító (#416), taalru (#249), Thargodan légiós (#311), rd'alv lélektipró (#413), Thargodan tábor (#588)
(331,96) életszikla (#621), Mnebolathok (#237)
(331,98) vg'axtol torzító (#416)
(332,98) rd'alv lélektipró (#413), ősvortex (#587)
(336,97) lidércurak (#252)

Üzenet küldése a karakternek