496. forduló, 498. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 9. 9h:06'
EZ A 810. JÁTÉKHETED, 497. FORDULÓD
811. játékheted kezdete: jún. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-31,29] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 12. pontnál.
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+163 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 871. hetének nyerőszámai: 2, 9, 30. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 797.]

* 2. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 797.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 797.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +47 max. életerő, +47 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 791.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 761.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 761.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 761.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 759.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 757.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 755.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 753.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 751.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 749.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 748.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 746.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 744.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 744.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 742.]

ek 25 504 t. energia kisütése: 25 504
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 742.]

bb 2 80 beraksz a bankba a 2. tárgyat (80 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 80 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 742.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 712.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
TF 1 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 672.]
[A parancs tárolásra került.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 672.]

lm 18 11 39 mozogsz 18 11 39
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [13. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [14. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [15. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [16. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [17. PONT.] Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [18. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [3. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [4. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [5. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [6. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út ismét kanyarodik. [7. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [8. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [9. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [10. PONT.] Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [11. PONT. --> 1. SZINT, 19. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [21. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy újabb kanyarnál vagy. [22. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [23. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [24. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [25. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [26. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [27. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [28. PONT.] Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [29. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [30. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [31. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Innen csak egy út van: előre! [32. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [33. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [34. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [35. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [38. PONT.] Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [39. PONT. --> 2. SZINT, 12. PONT.] [374 pontot használtál fel, van még 298.]

lm 23 12 36 mozogsz 23 12 36
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [13. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérted a következő kanyart. [17. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérted a következő kanyart. [18. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [19. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [20. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [21. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [22. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [23. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy quwarg parafenomén! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 43 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; 966% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg parafenomén. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb vállát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 44 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; 966% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 48, gyógyulás: 11, összesen: -37 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg parafenomén. {max. életpontja: 151-190.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg parafenomén. {max. életpontja: 151-190.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 55 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 5, gyógyulás: 11, összesen: +6 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 Urgod kesztyűje, 1 ezüst nyaklánc, 1 obszidián függő, 1 deus ex machina, 2 galachmit, 1 Dantor amulettje, 1 törpe bakancs, 600 arany és 3 tudás gyöngye. Felpakolsz. Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [22. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [21. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [20. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Újabb kanyar! [19. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [18. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út ismét kanyarodik. [17. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Újabb kanyar! [16. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [13. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakodsz. [12. PONT. --> 1. SZINT, 39. PONT.]
Összefutsz Villámló Pengével. Sheran félisten hatalmú szolgája. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy kígyóbőr övet, egy kiképzői érdemérmet, egy lajstrom medált, egy mithril láncinget, egy örökkévaló holdkőjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy törpe bakancsot, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy vortex talizmánt, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy nyuhaj karbin trófea, egy varkaudar katona trófea és egy élőholt ősmágus trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lángoló Pentagramma. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {max. varázspontja: 1068; max. pszije: 181.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [38. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [35. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [36. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 25 quwarg tojás és 3 gyógykenőcs. Felpakolsz. [253 pontot használtál fel, van még 45.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

lm 37 42 44 mozogsz 37 42 44
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [35. PONT.] Egy lépcső aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezető utat bevilágítani, felóvakodsz. [37. PONT. --> 2. SZINT, 24. PONT.] Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [25. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérted a következő kanyart. [26. PONT.] 9 qwarg rohamosztagost veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+8.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos fejét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos. (9 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; 966% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 54, gyógyulás: 12, összesen: -42 ÉP}

Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [44 pontot használtál fel, van még 1.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 59 46 47 mozogsz 59 46 47
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 63 76 78 mozogsz 63 76 78
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

bb 360 500 beraksz a bankba a 360. tárgyat (500 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 25 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 60 63 80 mozogsz 60 63 80
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kf 468 469 kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal
A nyakadba akasztod a Dantor amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 80 80 80 mozogsz 80 80 80
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 1 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 8. BP: keresed az 55. szörnyet a 33. szörnyet a 76. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-47 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 16, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sünmedve. 2 kaját töm magába a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 638 pontot. A következő körben tehát 636 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 497. fordulód.

Erő: 53 Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 154 cm
IQ: 51 Támadás: 23 (25) Agresszió: 10 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 53 Védekezés: 83 (87) Menekülés: 30 % Életkor: 170/177 év
Egészség: 51 (53) Életpont: 470/519 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 63 (66) Varázspont: 780/410 Pénz: 1459 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 30/12 Pszi pont: 229/231 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2369 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9492 TP-t kaptál. Jelenleg 1371821 TP-d van. A következő szinthez még 28179 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Notermanthi, taalru. A 481. fordulódban 5653 arany került a bankszámládra. 6105 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/14 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: *26/100
vágófegyverek: 26/40 ütőfegyverek: 25/99 (+2%) lőfegyverek: 29/69 (+7%)
dobófegyverek: 17/68

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/94 2. nyomkövetés: 133/14 3. lopás: 2/55
4. mászás: 18/5 5. csapdakészítés: 31/5 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/67
7. gyógyítás: 71/64 8. titkosírás: 17/87 9. felderítés: 59/37
10. szörnyidomítás: 15/77 11. teológia: 50/89 (+16%) 12. taumaturgia: 29/0 (+1%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 97/33 (+30%) 15. szörnyismeret: 32/19
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 11/53 18. vadászat: 43/39
19. bányászat: 36/67 20. úszás: 16/70 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13)
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 316 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 86 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
600 arany (#50) 5 csillezsályalevél (#1253) 1 Dantor amulettje (#468)
1 deus ex machina (#1) 1 ezüst nyaklánc (#117) 2 galachmit (#310)
3 gyógykenőcs (#313) 1 obszidián függő (#195) 1 törpe bakancs (#475)
3 tudás gyöngye (#522) 2 tünde nyíl (#554) 1 Urgod kesztyűje (#462)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-31,29) a 78. labirintus bejárata, quwarg parafenomén (#248), Villámló Penge (5329. kalandozó), qwarg rohamosztagos (#242)

Üzenet küldése a karakternek