4. forduló, 6. forduló, McSivaat összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jan. 3. 12h:06'
EZ A 1932. JÁTÉKHETED, 5. FORDULÓD
1933. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2569
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 9

MCSIVAAT KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,59] koordinátán.
Atrix, amikor összefutottatok, adott neked 10 deus ex machinát, egy ryuku kalapácsot, egy cápaölő tőrt, 2 bumerángot és 4 tolmokov-koktélt. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+35 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+14 pszi pont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 193.]

* 2. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 198.]

* 3. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 203.]

* 4. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

* 5. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

mak 1 1 8 makró 1 1 8
Makró mentése indul. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

v 453 230 1 (makró mentése:) elmormolod a 453. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a lánckesztyű felületén, a közepébe írod a számot: 1. [-10 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 200.]

t 184 támadod a 184. szörnyet
FT 184 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy ezoterikus mardel! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd az ezoterikus mardel bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. Elhajítod a vacak tüskés harci gromak trófeát, és kinyersz egy alkalmas ezoterikus mardel trófeát. 1 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}


t 396 támadod a 396. szörnyet
FT 396 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy bunthar! Ezt kerested. {max. életpontja: 156-165.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar nyakát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bunthar fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a bunthar fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a bunthar nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bunthar szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bunthar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 41, gyógyulás: 4, összesen: -37 ÉP}


h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 196.]

m 8 mozogsz északra
[140,58] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy sérült arató csattanat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 99-108.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kharón Nan Akherón lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy oltárt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy sebesült pattanóböde nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a pattanóböde testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pattanóböde állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A pattanóböde összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 548 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy hatalmas és fényűző villát. Karcsú, égbeszökő tornyait apró, művészien faragott szobrocskák díszítik. Az alacsony falak rózsával vannak befuttatva. Közelebb lopakodsz, és átlesel a falon. Hatalmas, színes mozaikból kirakott üvegablakokat, embernagyságú, tündéreket ábrázoló szobrokat látsz. Szőlőlugas vezet hátra, a kertbe, ahol négy különböző formájú szökőkút között egy tiszta vizű úszómedence vizét fodrozza a szél. (605. épület.)
Észreveszel valamit a földön. Friss ismeretlen nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +18% nyomkövetés.)
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Elenios kántora. Egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy szem szimbólumot visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy Ciang Csí trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy moa kristályt tart. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Folytatod utadat.
Találkozol egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű árnymanó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Zinthurg trófea, egy vark. nekromanta trófea és egy purifikátor trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Bal kezében egy kőkést tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összefutsz egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű elf férfival. Fekete a bőre. {egészsége: 10.}
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Treak Millithor. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[10 pontot használtál fel, van még 186.]

be 605 bemész a 605. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg.
- Üdv, barátom! A nevem Graltrin. És benned kit tisztelhetek? - Bemutatkozol, és illendően megdicséred a gyönyörű villát.
- Hát még ha belülről is látnád! - dicsekszik az elf, és felvezet a márványlépcsőn. Tátott szájjal bámulod a rezidencia luxusberendezését, és egyenként megdicséred a különlegességeket, mint például az óriásira növelt nekrofun cserje, a kitömött tüskés harci gromak, a hatalmas kristálytömbbe fagyasztott sötét főgnóm és a vajúdó sörényes ubukot ábrázoló permanens illúzióvarázs. Vendéglátód étellel és itallal kínál, miközben a nagyvilág híreiről kérdezget. Szorgosan beszámolsz neki, igyekezvén elkápráztatni. Szóba kerül az alanori csatorna is.
- Szóval át akarsz jutni a csatornán? - csóválja meg a fejét az elf. Látod, ez igen kemény dolog! Mindenfajta vízialkalmatosságot kilőnek gyújtólövedékekkel és tűzlabdákkal a parti őrök. Az egyetlen megoldás az úszás. - elszörnyedve említed meg a csatornában nyüzsgő vércápákat, de az elf csak mosolyog. - Egy jó úszó és a víziharcban járatos kalandozó számára a vércápák csak könnyed testedzést jelentenek. No meg, a három mérföldes úszás során elég 10-12 vércápát megölni, a többi nem fog zaklatni, mert döglött társaikból lakmároznak. - nem vagy igazán meggyőzött, de azért makogva felteszed a kérdést:
- Hol lehet megtanulni úszni? - az elf egy darabig döbbenten néz rád, de aztán elkezd kacagni.
- Hát persze, már majdnem elfelejtettem, hogy a kontinens lakói milyen babonás félelemmel viseltetnek a víz iránt! Talán te már nem is tudod, de közel száz éve iszonyatosan elszaporodtak a torax férgek a nyílt vizekben, és a fürdések közel harminc százaléka halálos betegségekkel végződött. Az értelmes lények akkortájt csak esővizet és kútvizet, vagy mágusok által megtisztított folyóvizet használtak. A harminc évvel ezelőtt kezdődő száraz időszak óta, mialatt ezen a vidéken is csak vékony patakocskák maradtak a nagyobb folyók helyén, a torax szint a normális mérték alá süllyedt, a fertőzés esélye kicsi. Úszni azonban kevesen tanulnak meg még most is. Most azonban itt a nagy alkalom! - ezzel az elf kimutat a kertre, a gyönyörű medencére. - Szívesen megtanítalak, de csak akkor, ha megbizonyosodtam róla, hogy valóban képes vagy túlélni az átkelést. Az első teszt a legegyszerűbb: Hozz nekem három galachmitot! A környéken rengeteget lehet találni, de hogy hogyan, arra neked kell rájönnöd. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [375 tapasztalati pontot kaptál.] A második feladat már nehezebb: El kell pusztítanod egy Zinthurgot, a Sötétség Torzszülöttét! A Sötét Föld (így hívják minden gonosz lakhelyét, a Förtelmek és Iszonyat másdimenzióbeli létsíkját) és a mi világunk között a világégés pillanatában felszakadt néhány dimenzióközti rés. Ezeken a réseken rengeteg idegen és szörnyűséges teremtmény áradt át. Ezek közül a legártalmatlanabbak, de még így a világra igen sok veszedelmet jelentők a Zinthurgok. Sikerült megtudnom a környéken néhány ilyen lény fészkének helyét. Öreg, elhagyatott labirintusokban vertek tanyát, amelyek most már egyáltalán nem elhagyatottak: a Thargodanok mágiája benépesítette mindenféle ocsmánysággal! Neked csak egyetlen ilyen fészket kell megtisztítanod, a többihez majd más kalandozók segítségét kérem. Légy óvatos, mert a Zinthurgot hagyományos fegyverekkel nem lehet elpusztítani!

29
10 38
24 30
9 22 23
37
8 31
25 36
5 6 7
26 27 28 35
39
4
13
32 33
18 20
17 34
3 2 12 19
11
14 16 21
1 15
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
39: kijárat

Ez a 67. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 21, északra 6 mérföldre található.

Néhány dolog megvilágosodik az agyadban a térképekkel kapcsolatban. (ld. enc.) Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

mak 1 makró 1

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

h 313 10 0 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +70 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 161.]

h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-6 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 152.]

h 248 0 0 használod a 248. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

h 1945 0 0 használod az 1945. tárgyat
Megiszod a célzóvizet (+10 támadás lő- és dobófegyverrel kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 152.]

h 211 0 0
Ugyanaz a parancs kétszer ugyanabban a makróban nem futtatható.

v 453 230 1 elmormolod a 453. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a lánckesztyű felületén, a közepébe írod a számot: 1. [-10 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 149.]

e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? (Önanalízis: +1% vadászat.) [1 pontot használtál fel, van még 148.]

tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 138.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[139,57] Füves síkságra érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy kidőlt óriáspáfrányok alá szorult Aranysárkányt, amelyről parasztok feszegetik a pikkelyeit. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (54. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy tüskés harci gromak! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. {támadása: 24.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +18% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [138,56] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az erszényes elkarog testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmos tankány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a karmos tankány bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmaival a karmos tankány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 118.]

mak 1 makró 1

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

h 313 10 0 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +30 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Több tudásra vágyva kinyitod a moa varázsdobozt. Hiába azonban a törekvés alternatív információkra, elméd többet nem tud a meglevőnél befogadni. Beletörődött sóhajjal visszacsukod a csodás ereklyét. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 118.]

h 248 0 0 használod a 248. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

h 1945 0 0 használod az 1945. tárgyat
Nincs értelme újabb célzóvizet innod, amíg az előző hatása el nem múlik. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

h 211 0 0
Ugyanaz a parancs kétszer ugyanabban a makróban nem futtatható.

v 453 230 1 elmormolod a 453. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a lánckesztyű felületén, a közepébe írod a számot: 1. [-10 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 115.]

e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... (Önanalízis: +1% vadászat.) [1 pontot használtál fel, van még 114.]

tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Apró rúgást kapsz az erszényes elkarog patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 20, gyógyulás: 6, összesen: -14 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 104.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[137,57] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lajhárlord került az utadba. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lajhárlord testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lajhárlord testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a lajhárlord testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A lajhárlord mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A lajhárlord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 836 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy nukleáris cickány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [136,57] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 2d5+1.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
721 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő khór darázs nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+12.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A khór darázs melléd csap a farkával! Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A khór darázs farkával melletted a levegőbe suhint. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +18% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz egy kopasz, piros szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy mind. kristályát, egy réz masszariasztót, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy élőholt mágus trófea, egy nómenklatúra trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. {legmagasabb egyéb szakértelme: taumaturgia (19).}
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Mély Grun. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
[20 pontot használtál fel, van még 84.]

mak 1 makró 1

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

h 313 10 0 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +21 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Több tudásra vágyva kinyitod a moa varázsdobozt. Hiába azonban a törekvés alternatív információkra, elméd többet nem tud a meglevőnél befogadni. Beletörődött sóhajjal visszacsukod a csodás ereklyét. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 84.]

h 248 0 0 használod a 248. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

h 1945 0 0 használod az 1945. tárgyat
Nincs értelme újabb célzóvizet innod, amíg az előző hatása el nem múlik. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

h 211 0 0
Ugyanaz a parancs kétszer ugyanabban a makróban nem futtatható.

v 453 230 1 elmormolod a 453. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a lánckesztyű felületén, a közepébe írod a számot: 1. [-10 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 81.]

e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... (Önanalízis: +1% vadászat.) [1 pontot használtál fel, van még 80.]

tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 70.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[135,56] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy barátság szent tüze van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog bal karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Patájával az erszényes elkarog kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy arató csattanat nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +17% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [134,55] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog farkát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy barátság szent tüze van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bunthar. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bunthar jobb első lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bunthar patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +17% nyomkövetés.) [20 pontot használtál fel, van még 50.]

mak 1 makró 1

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

h 313 10 0 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +30 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Több tudásra vágyva kinyitod a moa varázsdobozt. Hiába azonban a törekvés alternatív információkra, elméd többet nem tud a meglevőnél befogadni. Beletörődött sóhajjal visszacsukod a csodás ereklyét. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 50.]

h 248 0 0 használod a 248. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

h 1945 0 0 használod az 1945. tárgyat
Nincs értelme újabb célzóvizet innod, amíg az előző hatása el nem múlik. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

h 211 0 0
Ugyanaz a parancs kétszer ugyanabban a makróban nem futtatható.

v 453 230 1 elmormolod a 453. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a lánckesztyű felületén, a közepébe írod a számot: 1. [-10 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 47.]

e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... (Önanalízis: +1% vadászat.) [1 pontot használtál fel, van még 46.]

tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 36.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
[134,56] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy tüskés harci gromak! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a tüskés harci gromak. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [133,56] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Shingalana előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy barátság szent tüzét. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy tüskés harci gromak! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy nukleáris cickány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 20.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 16.]

im 0 2 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

gyk 6 1 gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint). [1 pontot használtál fel, van még 15.]

gyk 1152 1 gyakorolsz az 1152. tárggyal 1 pontért
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 25, 14.
Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebből a következő körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 136 pontot. A következő körben tehát 151 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOZGÁS LABIRINTUSOKBAN
A földalatti labirintusok, barlangrendszerek, sötét mágustornyok bejárata általában igen alaposan el van rejtve. Egy kezdő kalandozó nem is tudja másképp megtalálni őket, csak ha térképet kap róla valakitől. Ilyenkor meg kell keresni a térkép adója által meghatározott koordinátákat, és ott a BE paranccsal belépni. A BE parancs paramétereként a labirintus sorszámát kell megadni (ez mindig a térkép alatt le van írva). Az ilyen helyeken általában sötét van, ezért nem árt, ha viszel magaddal valamilyen világítóeszközt (pl. fáklyát). A fáklyát nem kell kézbevenned, a labirintusba való belépéskor automatikusan használod. A labirintusban való mozgás igen egyszerű: a Labirintusban való Mozgás (LM) paranccsal történik. Használata hasonló az M parancséhoz, itt azonban nem irányokat kell megadnod, hanem referenciapontokat. A térképen minden hely, ahol lehet valami érdekes, egy számmal meg van jelölve. Ahhoz, hogy pl. a 2-es ponthoz eljuss, egyszerűen csak az LM 2 parancsot kell kiadnod. A számítógép kiszámítja, hogy hogyan juthatsz el oda a legrövidebb úton. Ha akarod, több pontot is megadhatsz az LM után, ilyenkor ezekre a pontokra ebben a sorrendben fogsz elmenni. Ha mondjuk a 2-es ponthoz a 3-as és 4-es érintésével akarsz eljutni, akkor az LM 3 4 2 parancsot add ki. A labirintusban való mozgás annyiszor 5 pontba kerül, ahány referenciapont mellett elmentél. Ha egy olyan ponthoz mész, amely egy le vagy felfelé vezető lépcsőre van írva, akkor automatikusan át is mész arra a szintre, ahová az vezet. A bejárat mindig az 1. szint 1. referenciapontja. Tehát ha ki akarsz menni a szabadba, csak az LM 1 parancsot kell kiadnod. EZ EGYBEN AZT IS JELENTI, HA A BE <lab.> PARANCS UTÁN LM 1 2 3 PARANCSOT ÍRSZ, AZONNAL KI IS FOGSZ JÖNNI, ANÉLKÜL, HOGY A 2-ES PONTHOZ MENNÉL! A labirintusban való mozgás nem számít bele a szabadban való mozgáshoz megadott 8 mezőnyi korlátozásba. LABIRINTUS INFOT NEM lehet más játékosnak átadni, ezt mindenkinek magának kell megszereznie!
Mozgás közben persze különböző akadályokba ütközhetsz: pl. ajtókba és szörnyekbe, hogy csak a legalapvetőket említsük. Egy ajtón való átjutásra persze sokféle lehetőség kínálkozik, nyilván rá fogsz ezekre jönni. Néhol kincsesládákat is találhatsz, ezeket automatikusan megpróbálod kinyitni, és persze kifosztani. Utad során egyre nagyobb, egyre több szintű labirintusokat fogsz találni, ahol egyre nehezebb akadályok várnak rád (amelyek persze egyre értékesebb kincseket őriznek). Kezdetnek ennyit a térképekről. Itt a felfedezés lehetősége!

KARAKTERLAP

McSivaat, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfi vagy. Tharr híve vagy. Ez az 5. fordulód.

Erő: 13 (34) Szint: 15 Merészség: 10/5 Magasság: 170 cm
IQ: 16 (49) Támadás: 46 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 16 (33) Védekezés: 55 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 14 (30) Életpont: 428/390 Jellem: semleges Tul. pont: 22
Szerencse: 18 (42) Varázspont: 248/198 Pénz: 0 arany Kép. pont: 16
Pszi pont: 18/18
Eddig összesen 83 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 995 TP-t kaptál. Jelenleg 76 175 TP-d van. A következő szinthez még 43 825 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, bunthar, ezoterikus mardel. A 2. fordulódban 3473486 arany került a bankszámládra. 3490853 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11 (+1) vágófegyverek: 1 (+1) dobófegyverek: 11 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -8.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (9 -13.); ében dobónyíl (#849) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
133,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 100 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 3 (+1) 3. gyógyítás: 1
4. taumaturgia: 2 5. pszi: 2 6. vadászat: 4

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20
1. sebzés bónusz: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
tüskés harci gromak (#156), vadászkutya (#143), sullár (#101), roguena (#779)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. (teljesítve)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10).

ISMERT LABIRINTUSOK
67, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181.

HŐSTETTEID
Részt vettél a kiégett földes II. quwarg rajzás végső bezárásában.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2908, pontszámod: 62969.
A II. toronyháborúban összesen 392 győzelmet arattál, ezzel 13983 pontot szereztél.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1451, a megölt vezérek száma: 29, a pontszámod: 499 425.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 284, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 14, a pontszámod: 84 352.
Részt vettél a kiégett földes III. quwarg rajzás végső bezárásában.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1442, pontszámod: 62 093.
2017. I. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 211, h 313 10, h 1133, h 1269, h 248, h 1945, h 211, v 453 230 1, e 1, tf 1 10.

Összsúly: 120.37 kg Megterheltség: 59%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 célzóvíz (#1945) 3 galachmit (#310) 2 gyíkfű (#201)
4 gyógykenőcs (#313) 3 sáfránypor (#211)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bunthar bőr (#733) 9 drótszőr (#37) 4 elkarog szőr (#665)
3 gromak bőr (#268) 1 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114)
2 lajhár csont (#236) 4 pirkit (#153) 1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

132 133 134 135 136 137 138 139 140 141
54
55
56
57
58
59
60
(133,56) a 67. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), tüskés harci gromak (#156), nukleáris cickány (#155)
(134,55) erszényes elkarog (#354), bunthar (#396)
(134,56) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba, tüskés harci gromak (#156), élőholt quwarg (#202)
(135,56) oltár, erszényes elkarog (#354), arató csattanat (#144)
(136,57) vérszomjas csüldők (#114), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), khór darázs (#348), Mély Grun (2976. kalandozó)
(137,57) oltár, lajhárlord (#757), nukleáris cickány (#155)
(138,56) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354), karmos tankány (#137)
(139,57) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, művészi porolit (#720), 54. jellempróba, tüskés harci gromak (#156), élőholt quwarg (#202)
(140,58) arató csattanat (#144), fényűző villa (#605), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, pattanóböde (#145), egy kobudera férfi, egy árnymanó nő, Treak Millithor (5941. kalandozó)
(140,59) ezoterikus mardel (#184), bunthar (#396)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Újra átgondoltuk a titanitdukát-kisebb rev. prizma átváltást, és úgy döntöttük, hogy visszavonjuk. A titanitdukátot nem lehet kisebb. rev. prizmává átváltani. A TVP szívás ellen továbbra is a megfelelő páncéllal, víziharc esetén a normálisan felhalmozott kisebb rev. prizmákkal lehet védekezni.

Üzenet küldése a karakternek