Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 21. 9h:23' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: jan. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1794 SZÁMLA : XXXX |
lm 1 | mozogsz 1 |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya jobb lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
im | imádkozol |
ba 71 | nem támadod a 71. szörnyet |
m 2 | mozogsz keletre |
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a gyilkos tetű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [65,-17] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy karmazsin huhogó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 9 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [66,-17] Még mindig az erdőben vagy.
kt 80 | elkészíted a 80. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [68,-17] Fák, mindenütt csak fák.
(Továbbmész...) [69,-17] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az uzbány testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az uzbány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT) Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme. |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK A feltételes fegyverváltás ún. valószínűségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is előfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, először is leírjuk, hogy pontosan hogyan is működik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lőfegyver használat után megnézzük, mennyi ép-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszere (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következőt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésűt választja a program. A harcművészetnél sajnos nem lehet előrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcművészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcművészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthető legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerűen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. nagy sebzésű balkezes fegyvered, vagy ütés közben is működő sebző varázslatod, képességed van - ezeket az FF nem számolja! vagy pedig a harcművészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az első fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az előzőt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthető a parancs működése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezőbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan működik. 50-nél kisebb és 300-nál nagyobb paramétert nem lehet megadni (már ezeknek az értékeknek sincs sok értelme...) |
Erő: | 18 | Szint: | 9 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 134/70 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 35/16 | Pénz: | 190 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 12 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 4 | lőfegyverek: | 10 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -2.); kerek kő (#19) (3 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 14 (+1) |
7. teológia: | 6 | 8. szörnyismeret: | 1 | 9. zárnyitás: | 1 |
10. vadászat: | 9 | 11. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), fabontó szójer (#71), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. |
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
Összsúly: 44.01 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 1 | mandibulakasza (#127) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | lapkorong (#80) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | acélkolosszus (#35) |
gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) |
Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) |
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) |
pókvadász (#59) | kőevő (#62) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) |
evaporőr (#69) | fabontó szójer (#71) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | trollfa (#80) |
tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) |
piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | sóhajtó dorony (#112) |
süvítő rája (#113) | gyilkos tetű (#116) | emberevő (#119) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | proteinfecske (#139) | szőrlajhár (#141) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) |
manaelementál (#290) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | ryuku légiós (#361) | fekete amőba (#364) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | Quirov (#975) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | ||||
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | ||||
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ||||
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | ||||
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | ||||
smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | ||||
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | ||||
királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | ||||
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | ||||
csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | ||||
rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | ||||
rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | ||||
óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | ||||
bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bakkura bőr (#95) | ||||
bakkura csizma (#96) | fekete gyöngy (#99) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) | ||||
fabontó (#106) | hosszú íj (#111) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | ||||
móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | ||||
mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | ubuk tüske (#131) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | ||||
rúnakő (#136) | virág szimbólum (#143) | oltár (#146) | grok-képződmény (#149) | vasérc (#152) | ||||
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | karócsapda (#163) | mínosz-kúp (#178) | orgyilkos tőr (#225) | ||||
lajhár csont (#236) | lant (#238) | tüskecsapda (#242) | fekete bőrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | ||||
tatu ködmön (#255) | szopókő (#259) | gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) | ezüsttőr (#322) | ||||
ezüsthegyű lándzsa (#324) | ezüstkard (#325) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) | olló (#335) | ||||
phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | ||||
főutca (#399) | ház (#400) | aranypikkely (#415) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | ||||
barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) | ||||
tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) | ||||
rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |