Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. febr. 17. 13h:23' EZ A 1436. JÁTÉKHETED, 502. FORDULÓD 1437. játékheted kezdete: febr. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 45 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1987 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 224 227 139 | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot |
* 2. KP: vv 147 73 86 | elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: hh 1269 1639 1253 | használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: vv 28 73 112 | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
* 5. KP: vv 382 19 14 | elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 7. KP: hh 745 1097 1101 | használod a 745. tárgyat az 1097. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 8. KP: vv 147 227 382 | elmormolod a 147. varázslatot a 227. varázslatot a 382. varázslatot |
v 443 | elmormolod a 443. varázslatot |
hu 244 298 304 | hulladék: 244 298 304 |
hu 418 601 151 | hulladék: 418 601 151 |
hu 300 281 267 | hulladék: 300 281 267 |
hu 309 254 233 | hulladék: 309 254 233 |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
107 | 108 | 109 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
[72,59] Lakott területre érkeztél.
ve 44 4 | megveszed a 44. tárgyat 4 |
ve 209 2 | megveszed a 209. tárgyat 2 |
ve 47 2 | megveszed a 47. tárgyat 2 |
kt 1263 | elkészíted az 1263. tárgyat |
kt 1226 | elkészíted az 1226. tárgyat |
ve 1 3 | megveszed az 1. tárgyat 3 |
ve 25 5 | megveszed a 25. tárgyat 5 |
ve 74 20 | megveszed a 74. tárgyat 20 |
ve 100 5 | megveszed a 100. tárgyat 5 |
ve 34 | megveszed a 34. tárgyat |
ve 111 | megveszed a 111. tárgyat |
ve 176 100 | megveszed a 176. tárgyat 100 |
kf 111 176 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal |
ve 32 3 | megveszed a 32. tárgyat 3 |
ve 135 20 | megveszed a 135. tárgyat 20 |
ve 169 5 | megveszed a 169. tárgyat 5 |
ve 168 5 | megveszed a 168. tárgyat 5 |
ve 269 10 | megveszed a 269. tárgyat 10 |
ve 309 1 | megveszed a 309. tárgyat 1 |
ve 145 | megveszed a 145. tárgyat |
kf 145 309 | kézbeveszed/felveszed a 145. tárgyat a 309. tárggyal |
ve 539 10 | megveszed az 539. tárgyat 10 |
ve 553 | megveszed az 553. tárgyat |
ve 1284 | megveszed az 1284. tárgyat |
ve 1539 | megveszed az 1539. tárgyat |
ve 1112 | megveszed az 1112. tárgyat |
kf 1112 1 | kézbeveszed/felveszed az 1112. tárgyat a jobb kezedbe |
m 6 8 2 | mozogsz nyugatra, északra, keletre |
Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 181 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,60] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kék orchideacserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy égigérő grokot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Valóban égig érőnek tűnik ez a grok, de te nem riadsz vissza a kihívástól, így felcsatolod a mászókarmokat. Amikor hosszas mászás után eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Nem látod be egyből a hatalmas grok tejes belsejét. Nem is habozol sokáig, sietve felderítő útra indulsz. Sejtetted, hogy ez a "látogatás" nem lesz zavartalan, így felkészült vagy, amikor egy ellenfél támad rád a grok következő kamrájában. Aha, ez egy hidra! (ld. enc.)
Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hidra jobb hátsó lábát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 981 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath jobb lábát. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 222 életpontot sebeztél. A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 fekete gyöngy. 3 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 140 életpontot sebeztél. A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 darázsfarok. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [109,60] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy pszi elementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 44 életpontot vesztettél. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba testét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 248 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1090, sebződés: 204, gyógyulás: 0, összesen: -204 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 159 életpontot sebeztél. A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 tankány karmot. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [111,59] Még mindig füves síkságon vagy. A napfényes Rin völgyben sétálsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas csüldő. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 185 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [112,58] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérszomjas csüldő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 159 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Semmi eredménye! Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és egy kék orchidea. 4 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
v 198 117 57 | elmormolod a 198. varázslatot |
107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | |
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
[117,57] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő.
kt 1226 | elkészíted az 1226. tárgyat |
kt 1589 | elkészíted az 1589. tárgyat |
ef 20 526 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: kre 11 391 6 | kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot) |
* 2. BP: szk 687 0 0 | keresed a 687. szörnyet |
* 3. BP: v 84 776 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 150 életpontot sebeztél. A hattyúkirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 4. BP: vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: h 949 30 0 | használod a 949. tárgyat |
* 6. BP: bb 2 1000 0 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (1000 darabot) |
* 7. BP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
tf 1 38 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért |
MIHLANIL (539. TÁRGY) A mihlanil egy hihetetlenül kemény és ellenálló fémötvözet, amely nagyon magas hőmérsékleten, egy képzett bányász által formázható. Nagyobb tárgyakat (páncél, kard) ugyan még nem tudtak belőle csinálni, de kisebbeket (sisak, nyíl) már szép számmal. A törpe bányászmesterek szerint ennek az anyagnak amellett, hogy eddig még csak a Sötét Földön találtak belőle, van még egy furcsasága. A mihlanil rögökben valamilyenfajta mágikus entitás lakozik, amely kapcsolatba lép azzal, aki a mihlanilt tárggyá kovácsolja. Ha ezután ettől a személytől a mihlanilból készült tárgy átkerül máshoz, a mihlanilt ez a szellem elhagyja, és a tárgy hamarosan elporlad. Tehát a mihlanilból készült tárgyat semmi értelme sincs másnak átadni (ha akarod, el is dobhatod, de el nem rejtheted). |
TERIÁD KARD (1284. TÁRGY) Ez a kard picinynek tűnik, ha egy hatalmas testű teriád birtokában látod, ha viszont te veszed a kezedbe, megállapíthatod, hogy a teriád kard semmivel sem kisebb a közönséges kardoknál. Sőt! A mágikus sebzésű vágófegyver forgatásához legalább 35-ös szintű vágófegyver szakértelem szükségeltetik. Sebzése 6D6+12, és ha ezzel harcolsz +6 támadást is kapsz. |
VARKAUDAR CHE-KARD (1112. TÁRGY) A Túlélők Földjének világában több harcművész irányzat is létezik, a che az egyik ezek közül. Elsajátításához amellett, hogy tökéletes harmónia, fegyelem és gonoszság szükségeltetik, Dornodon személyes áldása is elengedhetetlen. Ez utóbbi miatt a Ghallán ismert eldugott kolostorok egyike sem oktatja ezt, csupán Healfall városában találni egy magányos szerzetest, aki ilyesmire vállalkozik. Számára az elsőrendű követelmény, hogy az illető varkaudar legyen, de persze ez közel sem garantálja, hogy a kiképzés végén a tanítvány meg is kapja a che-vállszalagot és a kardot, che-pappá válása teljes értékű bizonyítékaként. A kard a te avatatlan kezedben egy 7D5+7 sebzésű vágófegyverként működik, forgatása közben azonban -2 támadást és -2 védettséget kapsz. Használatához legalább 26. szintű vágófegyver szakértelem szükségeltetik. Még egy kellemetlen mellékhatása van annak, ha a che-kardot nem az forgatja, aki számára készítették: a kard új gazdája elleni tiltakozása jeleként minden harci körben sebezni fog rajta (is). |
HIDRA (780. SZÖRNY) Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé. |
GAMMA SZILÁNK (2626. TÁRGY) Érdekes, sárgászöld színű szilánkra bukkantál az égigérő grokban. Ki tudja, mire lehet jó? Talán a relikviagyűjtő ad érte valami hasznosat. |
Erő: | 45 (61) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 45 (59) | Támadás: | 79 (82) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 42 (53) | Védekezés: | 48 (54) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/157 év |
Egészség: | 56 (65) | Életpont: | 768/768 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 37 (51) | Varázspont: | 1791/340 | Pénz: | 30115 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 57/0 | Pszi pont: | 189/202 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/57 | ökölvívás: | 2/28 | szúrófegyverek: | 6/22 |
vágófegyverek: | 32/37 (+4%) | ütőfegyverek: | 18/22 | lőfegyverek: | 32/54 (+5%) |
dobófegyverek: | 4/3 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); stukilövedék (#414) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
117,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 57, 87, 93, 91, 89, 85, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1388 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | Csodák kútjából max. védekezés: 1 |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 48/35 | 2. nyomkövetés: | 117/42 (+39%) | 3. lopás: | 3/75 |
4. mászás: | 14/25 (+14%) | 5. csapdakészítés: | 45/18 | 6. csapdaészlelés: | 13/91 |
7. gyógyítás: | 65/79 | 8. titkosírás: | 20/82 | 9. felderítés: | 33/63 |
10. szörnyidomítás: | 19/41 | 11. teológia: | 74/64 (+6%) | 12. taumaturgia: | 91/85 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 2/71 (+11%) | 14. versengés: | 12/64 (+38%) | 15. zene: | 339/55 |
16. szörnyismeret: | 10/80 | 17. pszi: | 26/60 (+4%) | 18. zárnyitás: | 2/10 |
19. vadászat: | 28/43 | 20. bányászat: | 21/61 | 21. úszás: | 13/12 |
22. csapatmunka: | 5/39 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 4938. karakternek |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot ) |
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232), vércápa (#193), nagyobb vércápa (#246), vércápa sámán (#281) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg harcos (#201) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | szintszívó (#96) | banshee-sikoly (#373) | >> | nómenklatúra (#158) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | banshee-sikoly (#373) | >> | taalru (#249) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): 3. labirintus (24,20). városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. adamantit erőd (548): új. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 5, 17, 18, 21, 27, 32, 56, 57, 58, 60, 61, 62, 63, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 81, 85, 86, 87, 89, 91, 93, 124, 125, 126, 129, 130, 134, 170, 175, 177, 178, 179, 180, 181, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 12, 26, 33, 35, 36, 40, 41, 46, 49, 52. |
Kész: 1, 3, 6, 9, 16, 17, 19, 30, 44. |
HŐSTETTEID | ||
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 19, pontszámod: 226. | ||
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 400. | ||
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 78, pontszámod: 1 008. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 8. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 200 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 76 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 37 TU szükséges.) |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
Összsúly: 90.47 kg | Megterheltség: 54% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 146 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 225 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3957 | arany (#50) | 2 | acéltű (#334) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
21 | hattyútoll (#1222) | 4 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 5 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
1 | ásó (#34) | 3 | csontkulcs (#74) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 3 | deus ex machina (#1) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gamma szilánk (#2626) | 19 | gyöngymangó (#135) | 1 | hosszú íj (#111) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | 5 | kavadu iszák (#25) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 2 | királygyík bőr (#44) | 10 | mihlanil (#539) | |||
10 | purifikátor háj (#269) | 3 | spiritusz (#170) | 5 | sullár hólyag (#168) | |||
2 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | szuperkötél (#209) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | teriád kard (#1284) | |||
1 | tünde íj (#553) | 6 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar che-kard (#1112) | |||
15 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | villám szimbólum (#145) | 1 | xirnox szív (#213) |
116 | 117 | 118 | |
56 | |
|
|
57 | |
|
|
58 | |
|
|