Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. szept. 15. 9h:05' EZ A 116. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD 117. játékheted kezdete: szept. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
t 290 | támadod a 290. szörnyet |
Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Vaskarddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
kf 162 | kézbeveszed/felveszed a 162. tárgyat |
ftv 33 217 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 217. szörnyet |
jlk 2317 | jelszó kimondása 2317 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a massza testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a massza jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a massza förtelmes hasát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a massza nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a massza sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
fog 59 217 | elfogod az 59. szörnyet a 217. tárggyal |
m 7 4 1 | mozogsz északnyugatra, délre, északkeletre |
(Továbbmész...) [67,-38] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kaffogó hebrencs. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a kaffogó hebrencs nyakát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vaskarddal felnyitod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kaffogó hebrencs, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [68,-39] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő gorombilla nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel megcsapod a gorombilla testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a gorombilla bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütöd a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a gorombilla testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a khór darázs jobb hátsó lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a khór darázs testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A khór darázs farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gorombilla jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megpöccinted a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a gorombilla testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a gorombilla jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a gorombilla testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gorombilla meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-39] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Darlan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy pókvadász jelenlétét jelzi. Szakszerűen előkészíted a hurokcsapdát. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Profi módon csináltad - a pókvadász belelép a hurokba, és a csapda kiválóan működik. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). (ld. enc.) Halvány fogalmad sincs, hogy be lehet-e ezt a lényt bármi értelmes dologra tanítani. Büszkén indulsz tovább. [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [70,-38] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [71,-36] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gátvakond. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal végigmetszed a gátvakond fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a gátvakond nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gátvakond összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-36] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
ef 1 505 | energia fejlesztése 1 |
ep 400 100 | építed a 400. tárgyat 28 pontért |
szk 130 | keresed a 130. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
AMETISZT MEDÁL (275. TÁRGY) Ennek a díszes aranyláncnak a végén egy gyönyörű ametiszt kő fityeg, szemet gyönyörködtetően és csábítóan. A mintája alapján bizonyára egy stüreai ékszerész munkája lehet. Egy nagyobb városban sok pénzt kaphatsz érte. |
BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY) Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért. |
HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA) A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül. |
DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY) A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
ELFOGTÁL EGY SZÖRNYET... Brávó! És most mit kezdesz vele? Amíg ezt kitalálod, néhány információ: egyszerre maximum 6 elfogott szörnyed lehet (kezdetben azonban, amíg még nincs nagy tapasztalatod a fogoly szörnyek tartásában, még kevesebb). A magasabb intelligenciájú lények elfogásával ne is próbálkozz, ők úgysem sétálnak bele a csapdádba! Labirintusban nem érdemes az elfogással próbálkozni, mert csak nagyon kevés csapda van (van egyáltalán?) amelyet ott is használni tudsz. Egy elfogott szörnyet a Szörny Elengedése: SZE <szörny> paranccsal engedhetsz szabadon, "rakhatsz le" egy adott mezőn. Megölni a Szörny Megölése: SZM <szörny> paranccsal lehet. Ilyenkor a szörnyet szintén lerakod az adott mezőn, csak azonnal meg is küzdesz vele. A szörnyet rabsága alatt etetned kell - minél nagyobb, annál több kaját eszik a körben (az etetést mindig a legéhesebb szörnnyel kezded). Hosszú éhezéstől a szörnyed éhenhalhat, és ezért gonoszságpont jár. A fogoly szörnyeid italszükségletükről maguk gondoskodnak. |
Erő: | 13 | Szint: | 13 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 172/171 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 138/67 | Pénz: | 308 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 19/16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/48 (+24%) | vágófegyverek: | 17/77 (+18%) | ütőfegyverek: | 3/32 |
lőfegyverek: | 12/70 (+20%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -7.); tüske (#22) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
72,61 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/27 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 11/22 (+24%) | 3. mászás: | 3/28 |
4. csapdakészítés: | 5/24 (+21%) | 5. csapdaészlelés: | 2/5 | 6. gyógyítás: | 16/48 |
7. titkosírás: | 1/83 (+11%) | 8. felderítés: | 2/46 (+7%) | 9. teológia: | 3/43 (+16%) |
10. taumaturgia: | 7/92 (+8%) | 11. szörnyismeret: | 3/34 (+20%) | 12. zárnyitás: | 5/46 |
13. vadászat: | 1/23 | 14. bányászat: | 7/85 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
Métely (#7000), ryuku gárdista (#360), szürke rinocérosz (#346) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
vízionár (#66), gyilkos tetű (#116), nektoraf (#355), trappoló dinymák (#118), kardfogú fülemüle (#146), nukleáris cickány (#155), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Métely (#7000) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szürke rinocérosz (#346) | izomernyesztés (#33) | >> | sullár (#101) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálmadár (#351) | izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | |
izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pókvadász (#59) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
elnyomók gyűlölete (190) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1072 TU szükséges.) |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | |
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szöges páncél (#65) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | * | csontszablya (#64) | 1 | ezüstshuriken (#327) | ||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | + | méregfog (#1553) | |
5 | mérgezett tüske (#23) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | tüske (#22) | |||
12 | ubuk tüske (#131) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | * | vaskard (#2084) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | * | borostyán függő (#162) | 1 | * | ezüst nyaklánc (#117) | |
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | obszidián függő (#195) | 1 | * | réz papi karkötő (#307) |
1 | * | virág szimbólum (#143) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | kötél (#92) | |
2 | tüskecsapda (#242) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 31] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 31] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 78 korty víz (#27), fér még: 22] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 38] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 6 | álompor (#396) | 1 | aurach bőr (#658) | |||
2 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
23 | drótszőr (#37) | 4 | ezüstdarab (#326) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | fémrúd (#104) | 7 | gyöngymangó (#135) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | ¤ | kazmár gyökér (#205) | 1 | lapockacsont (#33) | 29 | madártoll (#112) | ||
1 | magszim bél (#103) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
3 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 2 | + | pirkit (#153) | ||
60 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | 11 | sünmedve tüske (#14) | |||
16 | varányszem (#30) | 2 | + | vasérc (#152) |
Összsúly: 46.68 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
35 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
1 | bordacsont (#16) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
3 | tüske (#22) |
66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | |
-40 | |
|
|
|
|
|
|
|
-39 | |
|
|
|
|
|
|
|
-38 | |
|
|
|
|
|
|
|
-37 | |
|
|
|
|
|
|
|
-36 | |
|
|
|
|
|
|
|
-35 | |
|
|
|
|
|
|
|