50. forduló, 52. forduló, Moolvyg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 5. 12h:14'
EZ A 218. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD
219. játékheted kezdete: febr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3474
SZÁMLA : XXXX

MOOLVYG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-3 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 189.]

ek 7 10 4 t. energia kisütése: 7 10 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 zárnyitás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 189.]

v 7 104 1 elmormolod a 7. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 186.]

v 7 16 1 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 2 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 183.]

d 2 10 eldobod a 2. tárgyat (10 darabot)
Elhajítasz 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz harci kalapácsot. (ld. enc.) 171 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 178.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz vashegyű lándzsát. (ld. enc.) 114 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 173.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 9 aranyat. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 159.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[77,4] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy púpos burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya jobb oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a púpos burástya bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [78,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Elhajítod a vacak trappoló dinymák trófeát, és diadalmasan beszerzel egy vérszomjas csüldő trófeát. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,3] A síkság után kisebb hegyek következnek. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy emberevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az emberevő vizenyős szemét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 4 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az emberevő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Lépj be az Ördögi Kör-be és élj jobban másoknál! Khy bel'Ez " Észreveszel egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rákölteni.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy sullár lábát masszírozza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Skinhead vagyok a bátor troll, minden gaz quwarg meglakol. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Gyűjts magad köré igaz barátokat! - Igaz Barátok " Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [36 pontot használtál fel, van még 123.]

be 34 bemész a 34. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 118.]

lm 2 7 8 mozogsz 2 7 8
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi fejét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bakkura van előtted! (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel megcsapod a bakkura apró lábait. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a bakkura testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bakkura összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 10 12 1 mozogsz 10 12 1
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! 3 nyílvessző talált el. 12 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mérg. ubuk dobónyilat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bekukkantasz a kis terembe. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a zombi jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-7 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma, 6 arany és 1 aranylánc. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Visszamész a kijárathoz, és kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [54 pontot használtál fel, van még 46.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[78,2] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Amit elképzelünk, arról soha nem szabad lemondani. -DM " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas csüldő került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a vérszomjas csüldő bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [76,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy vérszomjas csüldő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Halmazábrával. Sheran elsőáldozója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy rézsisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy pattanóböde trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy ryuku légiós trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 10.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Valami mozgolódik a hasadban. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kemény kalandozó helyett veterán kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +11 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HARCI KALAPÁCS (174. TÁRGY)
A harci kalapács fémből készült professzionális ütőfegyver. Még nyele is vasból van, nehogy bármilyen kárt tudjon benne okozni egy fabontó szójer. Megalkotásához egy KT 174 parancsot kell kiadnod egy olyan mezőn, ahol van vaskohó, 35 TVP-ért. A súlyos pöröly megalkotásához elegendő, ha csak 3 a bányászat szakértelmed, de szükséged van 7 vasércre és 14 pirkitre is. A harci kalapács 3d4+1 sebzésű ütőfegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz.

VASHEGYŰ LÁNDZSA (182. TÁRGY)
A vashegyű lándzsa valamivel jobb fegyver, mint a bronzhegyű: 4d6+1 a sebzése. Az igazi előnyei azonban a bronzhegyű lándzsával szemben: 1.) könnyebb, 2.) pontosabban tudsz vele célozni (+2 támadásod van, amíg ezzel harcolsz), 3.) nem kell hozzá fa, tehát nem tudja elpusztítani a fabontó szójer. Forgatásához azonban legalább 10-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Elkészítéséhez szükséges 3 vasérc, amelyből a hegyet kovácsolod egy vaskohónál, egy fémrúd, amelyből a nyél lesz, 6 pirkit, amellyel a kemencét felfűtöd, és egy kőkalapács, amellyel a munkát elvégzed. A KT 182 parancs 30 TVP-be kerül, és 2-es bányászat szakértelem szükséges hozzá.

EMBEREVŐ (119. SZÖRNY)
Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt.

BAKKURA (52. SZÖRNY)
Képzelj el egy hatalmasra nőtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítőelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztőcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehető részeket. Puha, ámde rugalmas bőre ellen talán legjobb a vágófegyver.

KARAKTERLAP

Moolvyg, egy rövid ősz hajú, csillogó szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 51. fordulód.

Erő: 11 Szint: 13 Merészség: 5/3 Magasság: 122 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 14 Agresszió: 4 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 96/96 év
Egészség: 11 Életpont: 160/107 Jellem: gonosz (54) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 149/12 Pénz: 143 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 27/19 EFejl: 4
Eddig összesen 248 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 619 TP-t kaptál. Jelenleg 33 247 TP-d van. A következő szinthez még 14 753 TP szükséges. Trófeáid: vérszomjas csüldő, bíbor szulfagor, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 17/43 (+21%) vágófegyverek: 1/26 (+13%) ütőfegyverek: 1/78
dobófegyverek: 4/98

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
76,75 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 875 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/45 (+11%) 2. nyomkövetés: 5/60 (+48%) 3. mászás: 4/44 (+5%)
4. csapdakészítés: 10/56 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/38 (+12%) 6. gyógyítás: 19/95
7. teológia: 2/93 (+9%) 8. taumaturgia: 11/54 (+2%) 9. szörnyismeret: 1/0
10. zárnyitás: 5/50 (+428%) 11. vadászat: 1/23 12. bányászat: 5/52

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Ölj meg egy nyavalyás, fényes szőrű trikornist!
3.) Áldozz fel az oltáromnál 24 csepp ugh mérget, bizonyítva, hogy akár többet is tudsz szerezni!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 41.71 kg Megterheltség: 130%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 fáklya (#36) 1 fémrúd (#104)
14 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 bakkura bőr (#95)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 szvó-ektoplazma (#151) 34 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

75 76 77 78 79 80
1
2
3
4
5
(76,3) mély kút (#93), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, vérszomjas csüldő (#114), Halmazábra (3663. kalandozó)
(77,2) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vérszomjas csüldő (#114)
(77,4) Raia oltár, 30. jellempróba, púpos burástyák (#92)
(78,2) Fairlight oltár, tetemember (#123)
(78,4) Raia oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(79,3) emberevő (#119), a 34. labirintus bejárata, világítótorony (#156), művészi porolit (#720), oltár, vaskohó (#155), tavacska, zombi (#49), bakkura (#52), csontváz (#48)

Üzenet küldése a karakternek