Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 7. 12h:02' EZ A 1193. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD 1194. játékheted kezdete: máj. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3491 SZÁMLA : XXXX |
ffk 170 100 | felt.fv.kozkázata: 170 100 |
d 100 5 | eldobod a 100. tárgyat (5 darabot) |
v 1 1 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
rm 6 31 | rombolsz a 6. tárggyal a 31. tárgyat |
ft 96 | támadod a 96. szörnyet |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a zombi fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az élőholt mirg testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [63,56] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Ez Hrók erdejének a széle. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. (ld. enc.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy trollfa. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trollfa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trollfa feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [64,57] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy khór darázs. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs bal hátsó lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
kt 108 10 | elkészíted a 108. tárgyat (10 darabot) |
flh 6 108 | felt. lőfegyver haszn. 6 a 108. tárggyal |
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut bal első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [66,58] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szintszívó testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szintszívó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 12761 TP, -4 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -11 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (ld. enc.) 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
kt 94 1 | elkészíted a 94. tárgyat (1 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a garokk testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A garokk megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
im | imádkozol |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [68,59] Még mindig füves síkságon vagy.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
kt 137 5 | elkészíted a 137. tárgyat (5 darabot) |
TEOLÓGIA Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.] Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából. |
SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY) Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál. |
TROLLFA (80. SZÖRNY) Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ. |
DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY) Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire. |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY) Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják. |
NEKTORAF (355. SZÖRNY) Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás. |
ÉLETSZÍVÁS (10. VARÁZSLAT) A sötét mágia követői nem rettennek el attól, hogy saját sebeiket más élet elpusztításával regenerálják. A varázslat elmondásakor elszívod a környező növényzet életenergiáját, és sajátod pótolására fordítod. Minél sűrűbb a növényzet az adott tereptípuson, annál jobb a varázslat hatásfoka. Aktuális életerőd így akár még a maximális lehetséges fölé is mehet egy picivel. Elmondása 5 VP-be kerül. |
Erő: | 23 (24) | Szint: | 11 | Merészség: | 4/2 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 102 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 158/83 | Jellem: | gonosz (4) | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 14/6 | Pénz: | 104 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 11 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 12 (+1) |
lőfegyverek: | 11 | dobófegyverek: | 9 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (170%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); nyílvessző (#108) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
68,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 71 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 92 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 12 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 2 (+1) | 8. teológia: | 1 (+1) | 9. zene: | 1 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 3 | 12. vadászat: | 5 |
13. bányászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 24 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
vadtroll (#70), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), Elvisel (#3778), láplidérc (#352), nukleáris cickány (#155), rőtmanó berzerker (#369), manaelementál (#290) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) (1,10) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 19, 28. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) |
1 | * | kis vaspajzs (#159) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rézsisak (#72) | |
1 | * | sárga erőöv (#276) | 1 | szöges páncél (#65) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | |||
1 | fúvócső (#20) | 10 | * | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 5 | mérg. ubuk tüske (#137) | 5 | nyílvessző (#108) | |||
1 | * | parittya (#18) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | szöges bunkó (#8) | ||
10 | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
3 | * | aranygyűrű (#193) | 2 | * | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) |
1 | villám szimbólum (#145) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | 2 | éjkő (#2369) | |||
3 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 3 | gernim balzsam (#1894) | |||
9 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
5 | rézkulcs (#75) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 40] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 13 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 22] | ||||||
2 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 27 korty víz (#27), fér még: 13] | |||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | 7 | drótszőr (#37) | |||
2 | evaporőr háj (#105) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grifftojás (#179) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | lajhár csont (#236) | 2 | lapockacsont (#33) | 35 | madártoll (#112) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 4 | óndarab (#85) | |||
4 | ormánygőte csont (#21) | 2 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rézdarab (#70) | 2 | rinóbőr (#651) | 21 | sallank karom (#128) | |||
7 | smirglilevél (#29) | 4 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | tükör (#43) | 6 | varányszem (#30) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 64.77 kg | Megterheltség: 111% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | deus ex machina (#1) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
6 | madártoll (#112) | 5 | ubuk tüske (#131) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | 5 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
5 | nyílvessző (#108) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |
60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | |
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|