514. forduló, 516. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. ápr. 11. 9h:07'
EZ A 853. JÁTÉKHETED, 515. FORDULÓD
854. játékheted kezdete: ápr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [194,103] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Vadak Ura, amikor összefutottatok, adott neked egy szerencsetalizmánt (ld. enc.), egy szeksztánst és 2 aranytermő ládikót. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+86 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+182 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+74 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 914. hetének nyerőszámai: 29, 3, 11. 3 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 648.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 646.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 644.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 644.]

* 3. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 642.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 642.]

* 4. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 642.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 642.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 640.]

* 5. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [1 pontot használtál fel, van még 639.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: ezüsthegyű lándzsa (186,106)-> (15 ap), gyöngyberakásos öv (186,106)-> (130 ap), összesen 145 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 633.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 627.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 597.]

* 7. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 597.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 597.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 593.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 591.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 590.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 588.]

* 10. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 586.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 586.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 584.]

tno 53 növeled az 53. tulajdonságodat
Sajnos nincs ilyen sorszámú tulajdonságod. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

hu 123 190 hulladék: 123 190
Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

bb 1536 1 beraksz a bankba az 1536. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 trikornis nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

bb 2 80 beraksz a bankba a 2. tárgyat (80 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 80 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 554.]

bb 214 10 beraksz a bankba a 214. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 manifeszt.nyúlványt. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

a 264 4718 1 átadod a 264. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 549.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 544.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[193,104] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy éjkornis. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 191-210.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 40 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis bal első lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel megdöfködöd az éjkornis bal vállát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az éjkornis testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki az éjkornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy fekete gyöngy. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 2469 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 41) {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 90, gyógyulás: 19, összesen: -71 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 630-699.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya nyakát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya bal oldalát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 12) {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 71, gyógyulás: 94, összesen: +23 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP]. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 630-699.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 58 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya bal vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 82) {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 69, gyógyulás: 101, összesen: +32 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath támad rád. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 60 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Mnebolath testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2188 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 56) {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 66, gyógyulás: 33, összesen: -33 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Orkhan Thai jön feléd. {max. életpontja: 231-250.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2814 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 78, gyógyulás: 34, összesen: -44 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüsttollú nyíl, egy arany és egy rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Emella a Bombázó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [192,104] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg!

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Találsz egy kreommat-liliomot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy raaba-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy kék orchideacserjét. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [82 pontot használtál fel, van még 462.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 6. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Sziklakezű Duirgan". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy részeg kalandozó feltrancsírozása a feladat. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1436 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 1) {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 13, gyógyulás: 18, összesen: +5 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Zekkultúr". Hadarva ismerteti a feladatot. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy arató csattanat leöléséből áll a próba. {egyik sebzési módja: 1x 6d8+3.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat jobb vállát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladatod egy aurapollátor legyőzése. Már nyitják is a ketrecet! {max. életpontja: 147-166.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor frötymögő kérgét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az aurapollátor frötymögő kérgét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal megvágod az aurapollátor pöthedő háját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az aurapollátor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1488 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 57) {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 12, gyógyulás: 25, összesen: +13 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Nagyszakállú Bergin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Harcolnod kell, ellenfeled egy vadász quwarg. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan. {max. életpontja: 191-230.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg torát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a vadász quwarg testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 1715 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 2) {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 24, gyógyulás: 39, összesen: +15 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. El kell pusztítanod egy norpadolótikát. Nem tűnik könnyű feladatnak! {egyik sebzési módja: 8x 3d4+2.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 54 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika bal első lábát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a norpadolótika bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2195 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 81) {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 43, gyógyulás: 37, összesen: -6 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Aranykezű Biran nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat bár nem komplikált, de igencsak embert próbáló: Ölj meg egy gránitelementált! {max. életpontja: 181-200.}

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál fejét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a gránitelementál testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a gránitelementál testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Mancsával a gránitelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a gránitelementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal megvágod a gránitelementál bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mancsával a gránitelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1722 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 56) {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 30, gyógyulás: 42, összesen: +12 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Beleülhetsz a Hatalom Trónjába! Megilletődve csüccsensz bele a díszes székbe. Kellemes érzésed támad! (+4 tulajdonságpont). 12000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [60 pontot használtál fel, van még 402.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 6. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 6. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[191,104] A hegy lábánál kezdődő sűrű erdőben vagy.

Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy raaba-fát. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [190,104] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy megsebesített kamionoszaurusz. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Látsz egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [189,104] Még mindig bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 366.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[188,105] Épületek tűnnek fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Dornodon hívei emelték.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (643. épület.).
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 354.]

vtn 50 varázslat tanulás: az 50. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: villámcsapás. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 319.]

vtn 227 varázslat tanulás: a 227. varázslatot
Azt a varázslatot itt nem tanulhatod meg. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

m 4 mozogsz délre
[188,106] Továbbmész a város utcáján. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívei emelték.

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 307.]

be 632 3 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 257.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(188,105) fekete mágustorony (#643), Dornodon oltár
(188,106) kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár
(189,104) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, művészi porolit (#720), 27. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(190,104) kamionoszaurusz (#767), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Fairlight oltár, Fairlight rúnaköve, 255. jellempróba, fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), 28. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), régészeti lelőhely (#1208)
(191,104) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), oltár, raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), 255. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), nekrofun (#173)
(192,104) kihívás tornya (#502), Sheran oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, részeg kalandozó (#187), arató csattanat (#144), aurapollátor (#222), vadász quwarg (#241), norpadolótika (#226), gránitelementál (#205)
(193,104) éjkornis (#228), Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208), oltár

[182,26] A síkságot ritka erdő váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 6x 1d8+3.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Összefutsz NépekMindenSzigetével. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy woorgard trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy kputtyintó csalán trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {legmagasabb fegyver szakértelme: 23.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy Blounther apó trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {egészsége: 45.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Vadak Urával. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy őrjáratozó katona trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {max. életpontja: 562.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Kárásszal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {védettsége: 86 szúró, 86 vágó, 86 ütő ellen.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 878 TU szükséges. [15 pontot használtál fel, van még 237.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Vadak Ura részére. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 2 aranytermő ládikót Vadak Ura részére. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Sajnos nincs nálad pular kristály. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 235.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
Beizzik a turbómágia. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 233.]

* 5. BP: imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 203.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 173.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 143.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 143.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 140.]

* 8. BP: keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy purifikátor császárt. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot a 3. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 139.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 139.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 29, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a sünmedve. 4 kaját habzsol be a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 139 pontod maradt, ebből a következő körre 139 pontot vihetsz át. Kapsz még 656 pontot. A következő körben tehát 795 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATKINÉZIS II.(511. TUDATI KÉPESSÉG)
Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.)

SZERENCSETALIZMÁN (366. TÁRGY)
A szerencsetalizmán első pillantásra egyszerű varázstárgynak tűnik, valójában azonban sokat érő kincs. Ha nyakadba akasztod, kettővel megnöveli szerencsédet, igazi ereje azonban akkor mutatkozik meg, ha egy kocsmában vagy játékbarlangban kockázni kezdesz (ilyenkor előtte automatikusan az inged alá rejted, különben nemigen fog veled játszani senki). Szóval ha a talizmánnal a nyakadban fogsz bele valamilyen szerencsejátékba, jó eséllyel te fogsz győzni (hogy ez a "jó esély" mit is jelent, azt próbáld ki magad).

KAMIONOSZAURUSZ (767. SZÖRNY)
Ha már jártál az őslényparkban, vagy hallottál a hadroszauruszról, akkor könnyű lesz elképzelni a kamionoszauruszt. Gondolj a hadroszauruszok csoportjára, mondjuk három-négy elég lesz. Ezeket pakold egymás hátára és egyből el tudod képzelni mekkora egy kamionoszaurusz. Ha még nem láttál hadroszauruszt akkor kicsit nehezebb dolgod lesz, de még akkor sem lehetetlen. Magassága 10 megpakolt szénásszekérével vetekszik, a szélessége csak hattal. Mérhetetlen mennyiségű súlyt elbír, hallottál meséket arról, hogy a kamionoszauruszokat régen szállításra használták, lévén nem tudta őket megállítani senki és semmi, ami az útjukban állt eltaposták. Nem csoda, hogy ennyire kedvelt teherhordónak bizonyultak. Bár az etetésük kicsit macerás, engedj egyet szabadon egy amniosz-erdőben, fél nap múlva már lehet is a területen szántani és gabonát termeszteni. Lehet emiatt hagytak fel az ősidőben a kamionoszauruszok tenyésztésével?

VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével.

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 515. fordulód.

Erő: 57 (58) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 154 cm
IQ: 56 Támadás: 26 (28) Agresszió: 6 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 56 Védekezés: 89 (94) Menekülés: 40 % Életkor: 170/170 év
Egészség: 57 (59) Életpont: 537/521 Jellem: semleges Tul. pont: 7
Szerencse: 67 (70) Varázspont: 901/136 Pénz: 12194 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 229/242 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 3
Eddig összesen 2551 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35581 TP-t kaptál. Jelenleg 1750287 TP-d van. A következő szinthez még 249713 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, jégelementál, méregelementál. A 503. fordulódban 22284 arany került a bankszámládra. 23621 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/14 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 27/83 (+11%)
vágófegyverek: 27/0 ütőfegyverek: 26/22 lőfegyverek: 30/81 (+7%)
dobófegyverek: 18/3 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << csontpozdorja (#424) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54/18 (+11%) 2. nyomkövetés: 135/96 (+24%) 3. lopás: 2/55
4. mászás: 18/12 5. csapdakészítés: 32/13 (+6%) 6. csapdaészlelés: 13/84
7. gyógyítás: 71/67 8. titkosírás: 18/6 9. felderítés: 59/52 (+6%)
10. szörnyidomítás: 15/84 11. teológia: 54/16 (+22%) 12. taumaturgia: 37/91 (+2%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 102/73 (+30%) 15. szörnyismeret: 33/13
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 11/53 18. vadászat: 43/39
19. vitalitás: 6/20 20. bányászat: 37/48 (+3%) 21. úszás: 16/70
22. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) Symulf rúnája (#182)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) esszenciavédelem (#165) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 47 TU.
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 738 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
23 arany (#50) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1 gyöngyberakásos öv (#732)
1 gyöngymangó (#135) 87 kaja (#2) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 quwarg tojás (#360) 5 spiritusz (#170) 2 tolmokov-koktél (#351)
1 trikornis nyereg (#1536) 1 tudás gyöngye (#522) 2 aranytermő ládikó (#504)
1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 5 csillezsályalevél (#1253) 4 ezüstdarab (#326)
1 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 fekete gyöngy (#99)
11 isteni könnycsepp (#260) 7 mákrózsa virág (#56) 1 purifikátor háj (#269)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 trikornis szarv (#198) 1 tünde nyíl (#554)


Üzenet küldése a karakternek