51. forduló, 53. forduló, Grethlin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 29. 15h:04'
EZ A 971. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD
972. játékheted kezdete: dec. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3744
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

GRETHLIN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,-37] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

se 25 segítesz: 25
Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.) [10 pontot használtál fel, van még 187.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[71,-38] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szürke rinocérosz. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval meghorzsolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvaival felöklel! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval néhányszor épp csak megérinted a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarva fájdalmas sebet ejt a nyakadon! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy jól irányzott rúgással a szürke rinocérosz hátrataszít. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, csillogó szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Egy arany pikkelyvértet, egy beholderfej medált, egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudarölő éremet visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy orgyilkos trófea teszi egyedivé. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Puella Leporis. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [71,-39] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Látsz egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,-40] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az útonálló testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [30 pontot használtál fel, van még 157.]

ea 382 eladod a 382. tárgyat
Eladtál 1 moa jádekőt. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ea 117 3 eladod a 117. tárgyat 3
Eladtál 3 ezüst nyakláncot. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ea 150 eladod a 150. tárgyat
Eladtál 1 szent jogart. 50 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ve 34 1 megveszed a 34. tárgyat 1
Vásároltál 1 ásót. 7 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ve 14 5 megveszed a 14. tárgyat 5
Vásároltál 5 sünmedve tüskét. 5 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,-39] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 7200 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol Kócósszakáll-lal. Fairlight követője. Egy arany papi karkötőt, egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy örökkév. igazgyöngét, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy tüskés harci gromak trófea, egy proteinsólyom trófea és egy purifikátor trófea ékesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Palastival. Elenios hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Málhásállata egy királygyík. Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Galargamothtal. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[10 pontot használtál fel, van még 147.]

fa 34 5963 feladod a 34. tárgyat az 5963. kalandozónak
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Georgia részére szánod. Átadsz 1 ásót. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 144.]

fa 127 5963 feladod a 127. tárgyat az 5963. kalandozónak
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Georgia részére szánod. Átadsz 1 mandibulakaszát. Ennek elküldése 28 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 141.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 139.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
[72,-39] Még mindig a városban vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az útonálló bal karját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [71,-40] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy fabontó szójer közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,-41] A terep továbbra is ritka erdő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy sebesült kardfogú fülemüle nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő halálmadár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a halálmadár testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a halálmadár fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 4 életpontot vesztettél. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a halálmadár testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 5 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a halálmadár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 109.]

m 8 mozogsz északra
[71,-42] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 99.]

f 130 kísérletezel a 130. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz hebrencs csapdát. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 89.]

kt 147 elkészíted a 147. tárgyat
Legyártottál 1 hebrencs csapdát. [16 pontot használtál fel, van még 73.]

f 236 kísérletezel a 236. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz lantot. (ld. enc.) 108 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 63.]

kt 138 3 elkészíted a 138. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 ubuk dobónyílat. [30 pontot használtál fel, van még 33.]

kt 8 elkészíted a 8. tárgyat
Legyártottál 1 szöges bunkót. [16 pontot használtál fel, van még 17.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 14.]

szk 141 keresed a 141. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy szőrlajhárt. [0 pontot használtál fel, van még 14.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elég érettnek érzed magad arra, hogy házasságot kössél, ha rátalálsz életed párjára. (ld. enc.)
Ebben a körben 14 pontod maradt, ebből a következő körre 14 pontot vihetsz át. Kapsz még 191 pontot. A következő körben tehát 205 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY)
A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni.

HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)
Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására).

LANT (238. TÁRGY)
Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik.

ESKÜVŐ
Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű.
A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli.
Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél.

KARAKTERLAP

Grethlin, egy barna, rövid hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia hűséges követője vagy. Ez az 52. fordulód.

Erő: 13 Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 25 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 152/152 év
Egészség: 13 Életpont: 149/129 Jellem: jó (64) Tul. pont: 2
Szerencse: 16 Varázspont: 89/40 Pénz: 82 arany Kép. pont: 11
Eddig összesen 193 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 697 TP-t kaptál. Jelenleg 22 100 TP-d van. A következő szinthez még 2 900 TP szükséges. Trófeáid: szeppent rákfatty, sullár, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 4 ütőfegyverek: 12 lőfegyverek: 2
dobófegyverek: 12

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12)
Óvatosság (labirintusokban): 0
71,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1345 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 14 (+1) 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 13
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 2
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 3 12. vadászat: 7
13. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
elf (#2), fabontó szójer (#71), süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), liumbe (#349), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrsisak (#57) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 ezüsttőr (#322) 1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 2 orgyilkos tőr (#225) 1 szöges bunkó (#8)
3 ubuk dobónyíl (#138) 7 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüst papi karkötő (#308) 1 * nap szimbólum (#141)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 leviatán hólyag (#2182)
1 nagy bronzkulcs (#185) 2 rézkulcs (#75) 1 tatu dob (#234)
1 tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
1 huhogó bibe (#332) [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 11 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 9]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 34]
1 vizestömlő (#3) [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9]
2 zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 33]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 7 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 3 csillezsályalevél (#1253) 15 drótszőr (#37)
1 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 királygyík bőr (#44) 1 lajhár csont (#236)
30 madártoll (#112) 2 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
8 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 4 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 5 sallank karom (#128) 2 sünmedve tüske (#14)
1 tükör (#43) 4 varányszem (#30) 3 vasérc (#152)

Összsúly: 35.96 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bunkó (#5) 2 drótszőr (#37) 3 ezüst nyaklánc (#117)
1 hebrencs állkapocs (#130) 3 kaja (#2) 3 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 mandibulakasza (#127) 1 moa jádekő (#382)
10 sünmedve tüske (#14) 1 szent jogar (#150) 3 ubuk tüske (#131)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
29 arany (#50) 1 hebrencs csapda (#147) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 szöges bunkó (#8)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74
-43
-42
-41
-40
-39
-38
-37
-36
(71,-41) egy ismeretlen isten rúnaköve, kardfogú fülemüle (#146), halálmadár (#351)
(71,-40) fabontó szójer (#71)
(71,-39) tetemember (#123), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 36. jellempróba
(71,-38) 37. jellempróba, oltár, szürke rinocérosz (#346), Puella Leporis (2338. kalandozó)
(72,-40) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)
(72,-39) főutca (#399), oltár, ház (#400), útonálló (#130)
(73,-39) orgyilkos (#131), Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), Kócósszakáll (4445. kalandozó), Palasti (6116. kalandozó), Galargamoth (6117. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek