520. forduló, 522. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. aug. 12. 9h:17'
EZ A 871. JÁTÉKHETED, 521. FORDULÓD
872. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


38 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-19,38] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 26. pontnál.
A táborozás 10. napján egy fekete, hosszú hajú, kék szemű troll férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba!
A 17. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy mópat fatty trófea, egy királyi palotaőr trófea és egy ősöreg góliát trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy drag'kór bökőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. {támadása: 47.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Callystus Ornatus. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Callystus Ornatust kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent...
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+188 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+74 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-13 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 175 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 663.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 661.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 659.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 659.]

* 3. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 659.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 659.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 659.]

* 4. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 659.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 659.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 657.]

* 5. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [1 pontot használtál fel, van még 656.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 656.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 650.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 620.]

* 7. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 620.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 620.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 618.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 616.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 614.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 613.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 611.]

* 10. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 609.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 609.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 607.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

kno 19 10 képesség-növelés 19
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vitalitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 607.]

a 473 5300 10 átadod a 473. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 5 fiatalság italát Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 602.]

hh 522 522 313 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat a 313. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 601.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 601.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 601.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 571.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

t 252 1 támadod a 252. szörnyet
FT 252 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

lm 40 44 20 mozogsz 40 44 20
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [25. PONT.] Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [24. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [36. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lidércúr. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lidércúr testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a lidércúr testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a lidércúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lidércúr jobb vállát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a lidércúr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lidércúr karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 5, gyógyulás: 52, összesen: +47 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [37. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [38. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [39. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtó a következő akadály. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-12 varázspont.] Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Az út véget ér - egy zsákutca! [40. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kvazár páncél, 1 kvazár kard és 1 kvazár sisak. Gyorsan kiüríted a ládát. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [44. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [39. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [38. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [37. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [36. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [21. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [2. PONT.] Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] Hamarosan egy noth szellemet pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+3.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a noth szellem jobb karját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a noth szellem szellemtestét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Szerencsére nem öregszel. Vámpírtőrrel jól megszúrod a noth szellem bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A noth szellem öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 9, gyógyulás: 38, összesen: +29 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [6. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [7. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy noth szellem lakik itt. {max. életpontja: 181-200.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a noth szellem jobb lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a noth szellem bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vitalitásod védelmez. Vámpírtőrrel megdöföd a noth szellem nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal megvágod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A noth szellem megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 7, gyógyulás: 39, összesen: +32 ÉP}

Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [8. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy noth szellem. {támadása: 29.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a noth szellem testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a noth szellem jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A noth szellem megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 4, gyógyulás: 29, összesen: +25 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [10. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [11. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy noth szellem lakik itt. {max. életpontja: 181-200.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a noth szellem jobb lábát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a noth szellem testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Vámpírtőrrel jól megszúrod a noth szellem bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a noth szellem bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 5 évet. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 8, gyógyulás: 37, összesen: +29 ÉP}

Továbbsuhansz a folyosón. Újabb kanyar! [12. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [13. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! {támadása: 29.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a noth szellem fejét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a noth szellem testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 9, gyógyulás: 31, összesen: +22 ÉP}

Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [15. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [17. PONT.] Hirtelen egy noth szellemet veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+3.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem bal oldalát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a noth szellem testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a noth szellem testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A noth szellem meglök egy kicsit. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 5 évet. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 3, gyógyulás: 30, összesen: +27 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [18. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [19. PONT.] Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [20. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] [374 pontot használtál fel, van még 197.]

lm 3 6 8 mozogsz 3 6 8
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [3. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy lidércúr lakik itt. {max. életpontja: 231-270.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr bal karját. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a lidércúr jobb vállát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a lidércúr köpenyét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a lidércúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a lidércúr jobb karját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lidércúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 11, gyógyulás: 45, összesen: +34 ÉP}

Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lidércúr van előtted! {max. életpontja: 231-270.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lidércúr testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a lidércúr köpenyét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a lidércúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a lidércúr fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a lidércúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 4, gyógyulás: 20, összesen: +16 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [8. PONT.] Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve esszenciavédelem 2. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) [66 pontot használtál fel, van még 131.]

lm 9 16 20 mozogsz 9 16 20
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [9. PONT.] Hamarosan egy lidércurat pillantasz meg. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr köpenyét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lidércúr testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a lidércúr fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A lidércúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a lidércúr fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal súrolod a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a lidércúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}

Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [11. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út ismét kanyarodik. [13. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [14. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [16. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [121 pontot használtál fel, van még 10.]

lm 21 22 23 mozogsz 21 22 23
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

lm 24 25 26 mozogsz 24 25 26
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

vi 7 6 40 viselkedésed: 7 6 40
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

v 198 179 53 elmormolod a 198. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szeksztáns). [0 pontot használtál fel, van még 10.]

be 667 bemész a 667. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

m 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
A képességet nem használhatod, mert másik teleport hatása alatt állsz ill. már használtad ebben a körben. [5 pontot használtál fel, van még 5.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Sajnos nincs nálad pular kristály. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 0 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 1 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 8. BP: keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot a 3. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 22, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a sünmedve. 4 kaját bezabál a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 662 pontot. A következő körben tehát 660 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT)
Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 521. fordulód.

Erő: 57 (58) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 154 cm
IQ: 60 Támadás: 26 (28) Agresszió: 6 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 59 Védekezés: 90 (95) Menekülés: 40 % Életkor: 171/192 év
Egészség: 58 (60) Életpont: 537/803 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 70 (75) Varázspont: 898/898 Pénz: 9036 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/6 Pszi pont: 229/246 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2624 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20848 TP-t kaptál. Jelenleg 1947427 TP-d van. A következő szinthez még 52573 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, jégelementál, ősquwarg. A 516. fordulódban 13733 arany került a bankszámládra. 14076 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/14 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: *27/100
vágófegyverek: 27/22 (+6%) ütőfegyverek: 26/26 lőfegyverek: *30/100
dobófegyverek: 18/6

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << csontpozdorja (#424) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54/40 2. nyomkövetés: 136/38 3. lopás: 2/71
4. mászás: 18/35 5. csapdakészítés: 32/49 (+6%) 6. csapdaészlelés: 14/43 (+7%)
7. gyógyítás: 71/70 8. titkosírás: 18/12 9. felderítés: 60/6 (+24%)
10. szörnyidomítás: 15/84 11. teológia: 55/15 (+16%) 12. taumaturgia: 38/19 (+2%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 104/55 (+30%) 15. szörnyismeret: 34/1
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 11/71 (+6%) 18. vadászat: 43/42
19. vitalitás: 11/54 (+234%) 20. bányászat: 37/52 21. úszás: 16/70
22. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) Symulf rúnája (#182)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 47 TU.
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 89 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 269 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dizen kulcs (#472) 5 fiatalság itala (#473) 1 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2) 1 norgat kulcs (#471)
1 quwarg tojás (#360) 2 tudás gyöngye (#522) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 csillezsályalevél (#1253) 1 kvazár kard (#297) 1 kvazár páncél (#251)
1 kvazár sisak (#266)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-19,38) a 80. labirintus bejárata, lidércúr (#252), noth szellem (#250)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Elkészültek a KT képességfa 7. és 8. szintjének képességei:
tudati erősítés II (534) karakterszint/10 pluszsebzés közelharcban jobb kézre.
pajzshasználat I (535) a pajzs védettsége duplán számít.
varázslómester II (536) karakterszint/5 mentőcsökkenés ellenfélnek varázsló varázslataid ellen.
a hit ereje II (537) karakterszint/5 mentőcsökkenés ellenfélnek papi varázslataid ellen.
tudati kontaktus II (538) direkt kontaktus I pszi nélküli lényre is lőhető, sebez, és 6 helyett 9 DK-t lőhetsz körönként.
tudati ostrom II (539) sikeres tudatcsata után ellenfél MXTU*1000 TP-t kapsz (de max tied 1%a)
halhatatlanság (540) permanens feltámadás.
a düh vérvörös köde (541) ha akarod erősebb ellenfelek jönnek.
pajzshasználat II (542) a téged ért sebződés csökken, pajzs védettsége/2 %-kal (max. 20%).
mágikus vámpirizáció (543) a sebző varázslataid után gyógyulsz (ősire és néhány varázslatra nem hat)
gyógyítómester (544) GY és gyógyító varázslatok hatékonysága megnő szint%-kal (max. 100%)
elmerombolás (545) karakterszint/5 mentőcsökkenés ellenfélnek pszi képességeid ellen.
tudati védelem (546) vesztett tudatcsatánál fele TU vesztés, immunitás poszogó möszékre és chelonicitákra.
nyakláncviselés (547) +1 nyaklánc viselhető
* - A Quwargok szaga és erősebb szaga KT-képességek mindig a területnek megfelelő quwargot generálnak, és működnek a Kiégett Földeken.
* - A bénító csapás harcművészeti képesség használati képlete egy kicsit változott. Elsősorban a magasabb HM értékeknél, illetve rákoncentrálva nőtt az esélye, hogy bejöjjön a képesség. Koncentráció nélkül a maximum 20 %-os értéket 88-as harcművészetnél éri el, koncentrálva a maximum 35 %-ot 103-nál.
* - A lőfegyver fejlődés kiírást kiszedtük a fordulókból. Mindenki figyelhette hosszú időn át, hogy van-e valamilyen hiba benne. A továbbiakban ilyen jellegű reklamációt nem tudunk elfogadni.
* - Mostantól a kalandozóharcban 20. szint fölött négyszer annyi tapasztalati pont jár a győzelemért, mint eddig.
* - Mostantól a kalandozóharcban a halhatatlanság másképpen működik, mint szörnyek ellen. A két fél közül csak annak számít a halhatatlansága, akinek nagyobb, és neki is csak annyi %-kal, amennyivel nagyobb az ellenfelénél.
* Mostantól lehetőség van a TF-en beállítós UL-t küldeni. Erre a következő szabályok vonatkoznak:
1. Két forduló között egy BUL-t lehet lépni.
2. A beállítós fordulóban nem kapsz TVP-t, nem regenerálsz VP-t, PP-t, ÉP-t.
3. Nem ér véget a táborozás.
4. Nem költhetsz TVP-t.
5. A kezdő és befejező parancsok közül csak az hajtódik végre, amelyik parancs engedélyezve van a beállítós fordulóban.
6. Az engedélyezett parancsok:
BA, BB, BPB, BPK, CIR, DD, DX, EXT, FAS, FF, FFK, FGO, FGY, FKT, FKU, FLH, FM, FNO, FOG, FSE, FTV, FU, FVH, GYJ, HU, KB, KF, KNO, KPB, KPK, L, FL, LE, MAK, OV, PBE, PKI, T, TKB, TNO, TV, VI, VIK.
7. A H parancsok közül, csak a H 1 engedélyezett az olimpiai nevezésre.
8. A T, L, FL, FU parancsok nem sülnek ki azonnal, ha a mezőn van is olyan, amire kisülhetne. Csak eltárolódnak.
9. A MAK parancsoknál, hasonlóan a kezdő és befejezőknél, minden parancsot kiír, de csak az hajtódik végre, ami szerepel a fenti listában. A makrókat lehet bővíteni olyan parancsokkal is, amik nem engedélyezettek. Ezek kiíródnak, letárolódnak a makróban, de nem hajtódnak végre.
A beállítós forduló ára 20 vagy kevesebb sor esetén:
e-mail: 15 zseton.
postai forduló: 24 zseton.
A kettő együtt 33 zseton.
20 parancs felett 4 parancsonként +1 zseton. Tehát 21 parancsnál, e-mailben 16 zseton, 25-nél 17 stb.
A beállítós forduló beleszámít a jelenlét bónuszba, és a jelenlét bónusz csökkentheti az árát, de a JB ennek sem csökkenti az árát 20 zseton alatt.
BUL-t küldeni kétféleképpen lehet:
1. A honlapunkról az UL-küldővel. Alul be kell jelölni a Beállítás forduló négyzetet.
2. Ha más módon küld valaki UL-t, akkor a fordulószám és jelszó közé be kell szúrni a &BEALL=OFF paramétert.

Üzenet küldése a karakternek