Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. aug. 12. 9h:17' EZ A 871. JÁTÉKHETED, 521. FORDULÓD 872. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5230 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | VP spórolása: 50 |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
tno 5 3 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 19 10 | képesség-növelés 19 |
a 473 5300 10 | átadod a 473. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot) |
hh 522 522 313 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat a 313. tárgyat |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
t 252 1 | támadod a 252. szörnyet |
lm 40 44 20 | mozogsz 40 44 20 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lidércúr testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a lidércúr testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a lidércúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lidércúr jobb vállát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a lidércúr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lidércúr karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 5, gyógyulás: 52, összesen: +47 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a noth szellem jobb karját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a noth szellem szellemtestét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Szerencsére nem öregszel. Vámpírtőrrel jól megszúrod a noth szellem bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A noth szellem öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 9, gyógyulás: 38, összesen: +29 ÉP}
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a noth szellem jobb lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a noth szellem bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vitalitásod védelmez. Vámpírtőrrel megdöföd a noth szellem nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal megvágod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A noth szellem megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 7, gyógyulás: 39, összesen: +32 ÉP}
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a noth szellem testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a noth szellem jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A noth szellem megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 4, gyógyulás: 29, összesen: +25 ÉP}
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a noth szellem jobb lábát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a noth szellem testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Vámpírtőrrel jól megszúrod a noth szellem bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a noth szellem bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 5 évet. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 8, gyógyulás: 37, összesen: +29 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a noth szellem fejét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a noth szellem testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 9, gyógyulás: 31, összesen: +22 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem bal oldalát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a noth szellem testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a noth szellem testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A noth szellem meglök egy kicsit. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 5 évet. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 3, gyógyulás: 30, összesen: +27 ÉP}
lm 3 6 8 | mozogsz 3 6 8 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr bal karját. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a lidércúr jobb vállát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a lidércúr köpenyét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a lidércúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a lidércúr jobb karját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A lidércúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 11, gyógyulás: 45, összesen: +34 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lidércúr testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a lidércúr köpenyét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a lidércúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a lidércúr fejét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a lidércúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 4, gyógyulás: 20, összesen: +16 ÉP}
lm 9 16 20 | mozogsz 9 16 20 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr köpenyét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a lidércúr testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a lidércúr fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A lidércúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a lidércúr fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal súrolod a lidércúr jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a lidércúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 7, gyógyulás: 4, összesen: -3 ÉP}
lm 21 22 23 | mozogsz 21 22 23 |
lm 24 25 26 | mozogsz 24 25 26 |
vi 7 6 40 | viselkedésed: 7 6 40 |
v 198 179 53 | elmormolod a 198. varázslatot |
be 667 | bemész a 667. épületbe |
m 5 | mozogsz az 5. ponthoz |
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
ef 90 518 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 1 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot a 3. varázslatot |
ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT) Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
Erő: | 57 (58) | Szint: | 26 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 60 | Támadás: | 26 (28) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 59 | Védekezés: | 90 (95) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 171/192 év |
Egészség: | 58 (60) | Életpont: | 537/803 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 70 (75) | Varázspont: | 898/898 | Pénz: | 9036 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/6 | Pszi pont: | 229/246 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/14 | ökölvívás: | 4/6 | szúrófegyverek: | *27/100 |
vágófegyverek: | 27/22 (+6%) | ütőfegyverek: | 26/26 | lőfegyverek: | *30/100 |
dobófegyverek: | 18/6 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << csontpozdorja (#424) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 54/40 | 2. nyomkövetés: | 136/38 | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 18/35 | 5. csapdakészítés: | 32/49 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 14/43 (+7%) |
7. gyógyítás: | 71/70 | 8. titkosírás: | 18/12 | 9. felderítés: | 60/6 (+24%) |
10. szörnyidomítás: | 15/84 | 11. teológia: | 55/15 (+16%) | 12. taumaturgia: | 38/19 (+2%) |
13. versengés: | 4/16 | 14. zene: | 104/55 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 34/1 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 11/71 (+6%) | 18. vadászat: | 43/42 |
19. vitalitás: | 11/54 (+234%) | 20. bányászat: | 37/52 | 21. úszás: | 16/70 |
22. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ) |
elfogod rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | Symulf rúnája (#182) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem (#165) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | Vértestvérek (#9146) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
tűzgolyó (#155) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
sünmedve (#33) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 47 TU. tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 89 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 269 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dizen kulcs (#472) | 5 | fiatalság itala (#473) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 1 | norgat kulcs (#471) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | tudás gyöngye (#522) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | kvazár kard (#297) | 1 | kvazár páncél (#251) | |||
1 | kvazár sisak (#266) |