52. forduló, 54. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 13. 10h:42'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 53. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,91] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 1. pontnál. Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]

lm 2 3 5 mozogsz 2 3 5
A kanyarodó folyosót követve egy falba vájt őrposzthoz jutsz. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Duer-ork! (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Duer-ork bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A Duer-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 kis vaskulcsot.
Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A szűk szoba, ahová belépsz, valamilyen raktárféleség lehet. Megbotlasz valamiben: 1 zöld üveg. Felpakolsz.
Összeakadsz egy barna hajú, barna szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Felszerelését egy rájanyék trófea és egy garokk trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót.
Egyenesen haladsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkezel.
A félkör alakú bemélyedésben, amit megpillantasz magad előtt, egy majdnem teljesen leégett fáklya fénye lobog. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Duer-ork. Fegyvere egy csontszablya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Duer-ork testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Eszel valamit. (-1 kaja.)
[32 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 903 6 900 mozogsz 903 6 900
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. A félkör bemélyedés utáni szoba látszik az orkok lakószobájának: ugyanis 1.) itt a legnagyobb a bűz, 2.) lerágott csontok hevernek szanaszét, 3.) kizárásos alapon. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tugt-ork van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Tugt-ork bal karját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a Tugt-ork jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 bőrpáncélt és 1 kígyóbőr kesztyűt. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 5 arany, 2 bakkura bőr és 1 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 143.]

lm 1 mozogsz 1
A félkör alakú bemélyedésben, amit megpillantasz magad előtt, egy majdnem teljesen leégett fáklya fénye lobog.
Egyenesen haladsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkezel.
Visszaérkezel a mocskos ork férgek barlangjának bejáratához.
[18 pontot használtál fel, van még 125.]

m 7 4 4 mozogsz északnyugatra, délre, délre
[44,90] Továbbra is dombság. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ormánygőte közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd az ormánygőte testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ormánygőte állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ormánygőte összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy spagulár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a spagulár pettyes hátát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A spagulár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [44,91] Továbbra is dombság. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Gatin városa innét délre fekszik. " Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Észreveszel egy krómkaktuszt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot!

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,92] Amerre csak a szem ellát, dombok. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sebesült mélységi grittang. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 82.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[43,93] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy sóhajtó dorony. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...) [43,94] Még mindig füves síkságon vagy.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Gatin városa innét délre fekszik. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették.

(Továbbmész...) [43,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy gátvakond. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a gátvakond jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gátvakond meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 52.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[43,96] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér mandula illatát hozza a szél. Látsz egy gumifát. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,96] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült mélységi grittang közeledik. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,97] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Néhányan ismeritek az Illúziók hatalmát- Ha találkoztatok egy vizionárral... " Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat.

[27 pontot használtál fel, van még 25.]

m 4 mozogsz délre
[44,98] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az útonálló bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " E helyen erősebben süt le a nap, itt járt Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére van. " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " E szent helyen alakult a Vérvörös Légió. Örök mementóul e tábla áll! " Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 1 parittya, 1 fáklya. Magadhoz veszed őket. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " A következő épületeket látod: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Találkozol Bonus Mortalisszal. Fairlight főpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [9 pontot használtál fel, van még 16.]

be 541 bemész az 541. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Tralbraktriplopp, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db,
grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db,
antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, óndarab (#85) 4 ap /db,
kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db,
vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db,
fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db,
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db,
dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db,
pular kristály (#239) 16 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db,
jégszív (#282) 30 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db,
aranytoll (#572) 80 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db,
jegygyűrű (#736) 100 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
bordacsont (#16) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db,
evaporőr háj (#105) 5 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db,
huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, ramit kő (#226) 3 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db,
rókafarok (#124) 3 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db,
varányszem (#30) 1 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
vízionár szem (#102) 3 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db, bakkura bőr (#95) 2 ap /db,
ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 11.]

be 542 bemész az 542. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Balrognyűvő Throfil vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db,
díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db,
bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db,
hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db,
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db,
varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db,
tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bronzpáncél (#90) 32 ap /db, bumeráng (#249) 4 ap /db, ezüstshuriken (#327) 8 ap /db,
fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 8 ap /db, kis vaspajzs (#159) 16 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db,
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, vas dobónyíl (#189) 7 ap /db,
vassisak (#160) 18 ap /db, csontszablya (#64) 2 ap /db, bőrpáncél (#51) 5 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 6.]

be 540 bemész az 540. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Gratulálok! - mondja, és melegen kezet fog veled. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [50 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] Városunk egyik hagyománya egy állítólagos kincsesbarlang térképe. Még senki sem tért vissza onnét sikerrel, de ez persze nem jelenti azt, hogy neked nem fog sikerülni. Fogadd ezt jutalmul eddigi szolgálataidért. Egy írnok jön elő, és lemásolja számodra a térképet.

2
8
3
4
9
5
6
10
1 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 9. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 15, délre 42 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

ea 105 3 eladod a 105. tárgyat 3
Eladtál 1 evaporőr hájat. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ea 99 2 eladod a 99. tárgyat 2
Eladtál 2 fekete gyöngyöt. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ea 64 4 eladod a 64. tárgyat 4
Eladtál 3 csontszablyát. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ea 51 2 eladod az 51. tárgyat 2
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ea 49 2 eladod a 49. tárgyat 2
Eladtál 1 kígyóbőr kesztyűt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ea 95 3 eladod a 95. tárgyat 3
Eladtál 2 bakkura bőrt. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ea 102 4 eladod a 102. tárgyat 4
Eladtál 2 vízionár szemet. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 609 30 3 bemész a 609. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem! A fogadós bólint, jelezve, hogy a kérésed teljesíthető. Előre kell fizetned a szállásdíjat, 10 aranyat. Miután megtetted, elvezetnek a szállásodra. A szoba valóban mindent igényt kielégítő, puha ágyikóval, mosdótállal. Megkapod a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Vacsorára kacsapecsenyét kapsz fehér borral. Jóllakottan vonulsz fel a szobádba, és némi tisztálkodás után ágyba bújsz, és már húzod is a lóbőrt. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni és dartozni. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 192 pontot. A következő körben tehát 190 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DUER-ORK (45. SZÖRNY)
Az alattomos Duer-orkok terrorizálják, uralják az alsóbbrendű Baar-orkokat, de alázatosak, szófogadóak a Tugt-orkokkal szemben. Persze, ha azok hátat fordítanak, nem restek azonnal egy tőrt a lapockáik közé nyomni. Persze nagyon kevés ork fordít hátat a másiknak, és az sem hosszú életű. A Duer-orkok kedvenc szórakozásai emberi és más települések fosztogatása, háziállatok, csecsemők elcsenése. Sötét, fekete aurájuk messziről érezhető. Fegyverként általában csontszablyát használnak.

TUGT-ORK (46. SZÖRNY)
A háború idején Dornodon, a sötét varázsló számos alattomos és gonosz fajt egyesített a zászlaja alatt. Ezek között voltak a magukat felsőbbrendűnek tartó Tugt-orkok. Ezek a másfél méternél magasabb, izmos orkok képesek voltak az alsóbbrendű ork törzseket engedelmességre kényszeríteni, és a harcmezőkön a mészárszékekre hajtani. A Tugt-orkok talán a leggonoszabbak: önzőek, kapzsiak, nemcsak szükségből, hanem szórakozásból is mindig kaphatóak a gonoszságra. Nem restek akár egymás ellen fordulni sem. A Tugt-orkok jól bánnak a fegyverrel, különösen a csontszablyának mesterei, és általában bőrpáncélt is hordanak.

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight hűséges követője vagy. Ez az 53. fordulód.

Erő: 19 Szint: 11 Merészség: 6/5 Magasság: 166 cm
IQ: 21 Támadás: 10 Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 12 Életpont: 158/107 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 36/22 Pénz: 306 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 259 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 763 TP-t kaptál. Jelenleg 22734 TP-d van. A következő szinthez még 2266 TP szükséges. Trófeáid: sullár, trappoló dinymák, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 13 dobófegyverek: 12

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 16
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 5 9. teológia: 1
10. szerencsejáték: 1 11. szörnyismeret: 1 12. vadászat: 7
13. bányászat: 14 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
mászol max. 12 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végezz egy varkaudarral.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

Összsúly: 55.55 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2)
2 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
48 arany (#50) 2 fáklya (#36) 1 kis vaskulcs (#40)
2 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 1 parittya (#18)
6 spiritusz (#170) 20 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(43,93) sóhajtó dorony (#112), Raia rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Fairlight oltár
(43,94) Fairlight oltár
(43,95) gátvakond (#57), Dornodon oltár, 2. jellempróba
(43,96) gumifa (#38), patak, Raia oltár, rájanyék (#58)
(44,90) ormánygőték (#18), olvasztókemence (#86), érclelőhely, spagulár (#82)
(44,91) Raia rúnaköve, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely
(44,92) mélységi grittang (#103), érclelőhely
(44,96) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Raia oltár, érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(44,97) Raia rúnaköve, mély kút (#93)
(44,98) útonálló (#130), városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), Bonus Mortalis (5143. kalandozó)
(45,91) a 20. labirintus bejárata, Duer-ork (#45), egy troll férfi, Tugt-ork (#46)

Üzenet küldése a karakternek