Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 21. 15h:19' EZ A 534. JÁTÉKHETED, 533. FORDULÓD 535. játékheted kezdete: febr. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4101 SZÁMLA : XXXX |
Távolról energiaspirál varázslatot lősz a másikra. 417 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod az őshonos sziklozug fejét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őshonos sziklozug testét. (7 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod az őshonos sziklozug jobb vállát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Az őshonos sziklozug fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Farkával végigüt az őshonos sziklozug a hátadon. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vámpírölővel néhányszor megkarcolod az őshonos sziklozug jobb hátsó lábát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az őshonos sziklozug jobb vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Nagyot húz az őshonos sziklozug farka a lábadra! (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Az őshonos sziklozug szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+76 varázspont). 7409 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1531, sebződés: 430, gyógyulás: 331, összesen: -99 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 138. varázslatot az 57. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 4. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 285 3 |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 211. varázslatot a 209. varázslatot |
* 6. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 137. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 306. tárggyal a 741. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 116. varázslatot a 70. varázslatot |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
le 811 608 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat a 608. tárgyat |
kf 1324 1322 1087 | kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat az 1322. tárggyal az 1087. tárgyat |
t 434 | támadod a 434. szörnyet |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiaspirál varázslatot. 411 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a homogén artikula gyapjas testét. (7 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a homogén artikula jobb hátsó lábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A homogén artikula megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 60 életpontot vesztettél. A homogén artikula ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a homogén artikula száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. (ld. enc.) Jutalmad nem marad el (+73 varázspont). 8245 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1117, sebződés: 177, gyógyulás: 128, összesen: -49 ÉP}
vv 79 167 112 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 112. varázslatot |
im 0 1 | imádkozol |
bb 260 60 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (60 darabot) |
im 0 1 | imádkozol |
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 406 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esthari vérszopó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Jól harcoltál! (+73 varázspont.) 2054 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [242,40] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nothar cserjét. Találsz egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vastagbőrű mutak. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 238 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (7 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a vastagbőrű mutak bal első lábát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 88 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 56 életpontot sebeztél. 56 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a vastagbőrű mutak bal első lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 90 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+73 varázspont.) 10450 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1763, sebződés: 636, gyógyulás: 346, összesen: -290 ÉP}
(Továbbmész...) [241,41] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy chaktra vadászeb. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy energiaspirál varázslatot dobsz ellenfeledre. 436 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 649 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a chaktra vadászeb testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. A chaktra vadászeb csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+73 varázspont). 9409 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1562, sebződés: 300, gyógyulás: 259, összesen: -41 ÉP}
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 447 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 csillaglövedék. Többször meglövöd a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (7 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a chaktra vadászeb nyakát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. A chaktra vadászeb többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9209 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1513, sebződés: 319, gyógyulás: 140, összesen: -179 ÉP}
(Továbbmész...) [243,43] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhiannon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy zseléféreg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiaspirál varázslatot lősz. 435 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 6 csillaglövedék. Párszor kipécézted a zseléféreg nyakát. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (108 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan a másikra ugrasz. Fényhozóval többször eltalálod a zseléféreg kocsonyás testét. (5 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. A zseléféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Fényhozóval néhányszor megcsapod a zseléféreg testét. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A zseléféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1541, sebződés: 725, gyógyulás: 166, összesen: -559 ÉP}
(Továbbmész...) [242,44] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Sűrű erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Dred Hornwill, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy verg elmeszaggató. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiaspirál varázslatot. 410 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a verg elmeszaggató tekergő csápját. (7 támadással 653 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a verg elmeszaggató testét. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Csápjával megérint a verg elmeszaggató. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Csápjaival a verg elmeszaggató csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megkarcolod a verg elmeszaggató testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megkarcolod a verg elmeszaggató testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A verg elmeszaggató csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A verg elmeszaggató csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
10401 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1684, sebződés: 226, gyógyulás: 224, összesen: -2 ÉP}
f 858 | kísérletezel a 858. tárggyal |
be 691 | bemész a 691. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 488.]
v 198 190 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,60] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy.
h 645 535 | használod a 645. tárgyat |
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ében sárkány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiaspirál. 399 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 2 csillaglövedék. Többször meglövöd az ében sárkány fejét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod az ében sárkány bal oldalát. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Az ében sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 21 arany, -2 ÉP], 3 pular kristály és 3 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1384, sebződés: 312, gyógyulás: 167, összesen: -145 ÉP}
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.
pki 5000 | kiveszel a bankból 5000 aranyat |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiaspirál varázslatot. 430 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem sav ellen védelmez.) A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 2 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod az ében sárkány fejét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében sárkány fejét. (7 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod az ében sárkány testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A fényaura 15 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ében sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 7 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. Jól harcoltál! (+1 varázspont.) 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1383, sebződés: 310, gyógyulás: 245, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [365,64] Ritka erdőbe érkeztél. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy smaragd drakón. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy energiaspirál varázslatot dobsz ellenfeledre. 378 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a bo'adhun nyílpuskával. Elrepül 2 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a smaragd drakón bal hátsó lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (39 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd drakón csontos pofáját. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. 110 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 866, sebződés: 66, gyógyulás: 178, összesen: +112 ÉP}
(Továbbmész...) [366,63] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mópat bolyt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy smaragd sárkány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 429 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (76 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány testét. (7 támadással 663 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 100 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy szent jogar és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 7 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1310, sebződés: 288, gyógyulás: 195, összesen: -93 ÉP}
kb 260 15 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (15 darabot) |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
* 1. BP: | gyakorolsz a 13. tárggyal 1 pontért |
* 2. BP: | gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért |
* 3. BP: | energia fejlesztése 3 |
* 4. BP: | gyakorolsz a 626. tárggyal 1 pontért |
* 5. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 431. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 462. tárggyal a 741. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiaspirál varázslattal köszöntöd a másikat. 411 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi hatás! Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (91 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány nyakát. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a smaragd sárkány bal oldalát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy arany, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy szent jogar és 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. Jutalmad nem marad el (+17 varázspont). 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1264, sebződés: 320, gyógyulás: 229, összesen: -91 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 26 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért |
JÉGISTEN AMULETT (1087. TÁRGY) Ez a szikrázó, soha el nem olvadó mágikus jégkristályból formázott amulett egyszerre hideg, mint a jégisten érintése, és forró, mint a földmélyi lávapokol. Viselőjét azonnal elemészti, ha túl gyengének találja. Ha azonban legalább 30. szintű vagy, megszelídítheted az amulettet, és szolgálatra bírhatod. Az amulett hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 8-cal növeli meg, valamint ad +3 védettséget és +50 max. ép-t. Ezenkívül nem kell többé félned a sarki hidegtől, nem fagyoskodsz többé - bundát sem kell viselned ahhoz, hogy védett legyél a hidegtől. |
RYUKU DERÉKSZÍJ (1324. TÁRGY) A ryuku derékszíj valamilyen állat bőréből készült, ezüstdíszítésű öv. Egyfajta kitüntetés, érdemeik elismerése a közkatonák számára, ha ilyet viselhetnek. A derékszíjat te is felcsatolhatod magadra, ilyenkor +3 védettséget, +30 max. ÉP-t kapsz, valamint a forduló elején 30 ÉP-vel többel regenerálódsz. A tárgy viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
RYUKU FÜGGŐ (1322. TÁRGY) A ryuku függő egy piciny kék szalra drágakő, melyet egy vékony csiptetővel bárki a fülébe akaszthat. Szalrát már ezer éve nem bányásznak a ryuku anyaországban sem, és előtte is csupán nagy ritkán bukkantak egy-egy gyorsan kimerülő lelőhelyre. Így hát a szalra az idő múlásával egyre értékesebbé válik. Másrészt a ryukuk általában semmilyen fülbevalót nem hordanak, így most ritka nagy szerencséd van, hogy egy ryuku függőt zsákmányoltál. Ha a varázslatos ékszert a füledbe akasztod, +1 sebzést, +2 támadást, +2 védekezést kapsz, valamint minden tulajdonságod megnő eggyel. A függőt csak a 25. tapasztalati szintet elért kalandozók viselhetik. |
ARTIKULA BÉLHÓLYAG (927. TÁRGY) Ha legyőzöl egy homogén artikulát, és valamilyen éles szerszámmal bemetszed a jobb hátsó lába közelében a testét fedő gyapjas bőrt, az állat testébe nyúlva kiemelheted ezt a meglepően tiszta, gömbforma komponenst. Minden bizonnyal csak az moshatná le elkámpicsorodott arcodról a rárajzolódott undort, ha kiderülne: valami fontos dologra lehet az artikula bélhólyagot használni. |
AZ ELME HATALMA (123. PSZI KÉPESSÉG) Az Elme Hatalma az Elme Fölényének továbbfejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -11 -et mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 15 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével. |
ML'OTHAG SZÜRCSÖLŐ (415. SZÖRNY) Az éjfattyak egyik legocsmányabbika, a világ szövete repedezik, ahogy egy a szürke, állandóan változó folyadékhalom végiggördül a földön. Az életnek és energiának legkisebb jelenlétét is megérzi és megszünteti. Még a leghatalmasabb halandóknak sincs esélyük ellene. A ml'othag szürcsölő érintése ellen semmiféle varázslat, sőt, még a faji nadrág viselése sem nyújt védelmet. |
SZIKLOZUG RAGU (15. RECEPT) Már a Kratifix kedvéért tett sziklozugcomb vadászatok közben is felmerült benned a kérdés: én nem tudnék finom ételt készíteni belőle, mint ahogy a gnóm tudós is tette? Dehogynem! Fogd az üstöt, tegyél fel 8 csepp vizet forrni, majd rakj bele egy jól megfűszerezett (1 tasak fűszerkeverékkel) sziklozugcombot. Hmm... már most orrcsiklandó illatok szállnak feléd, de ínyenc lévén neked ennyi nem lehet elég: épp ezért díszítsd az ételt még 2 varányszemmel. Miután kellően összerotyogtak az összetevők (ehhez összesen 12 TVP-nyi idő kell), leveheted a tűzről, és el is fogyaszthatod! Fenséges! Abban a körben, amikor sziklozug ragut fogyasztottál, minden nem fegyver szakértelmed dupla sebességgel fejlődik. Az étel elkészítéséhez legalább 9-es szintű főzés szakértelemre van szükség. Az ételt bonyolultsága miatt csak Rodger profiknak szánt üstjében készítheted el. Természetesen mostantól, hogy ezt a receptet ismered, egy-egy sziklozug legyőzése után újra mérlegelni fogod a húsáról, hogy fel tudnád e használni egy adag ragu lefőzéséhez (a főzéshez megfelelő combot viszont kisebb eséllyel fogsz találni, mint ha Kratifixnek keresnéd). |
TROLL DORONG (550. TÁRGY) Az óriási méretű tyrex csont szinte kínálja magát, hogy óriási ütőfegyvert faragj belőle. Sajnos, a trollokon kívül szinte senki sem lenne képes egy ilyen hatalmas és ormótlan szerszámot hatékonyan forgatni mágikus segítség nélkül. Ha viszont troll vagy - örülj! Feltaláltad (bármennyire nehezen ment is) fajod szent fegyverét. A troll dorong elkészítéséhez először is hosszadalmas munkával le kell csiszolnod (ez 3 smirglilevélbe kerül!) hogy a csont egyenetlenségei ne akadályozzák a fegyver hatékony használatát. Ezután, egy kis extra sebzés végett szúrj tíz darab acéltűt a dorong vastag végébe, és készen is van a 4D6+7 sebzésű fegyver, csekély 50 TVP árán. A troll dorong forgatásához legalább 14-es ütőfegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 71 (91) | Szint: | 47 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 72 (85) | Támadás: | 68 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 72 (79) | Védekezés: | 108 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 31/33 év |
Egészség: | 78 (87) | Életpont: | 1001/809 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 83 (91) | Varázspont: | 2832/124 | Pénz: | 5349 arany | Kép. pont: | 94 |
Tudatpont: | 28/18 | Pszi pont: | 325/68 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 89 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 44 |
vágófegyverek: | 26 | ütőfegyverek: | 33 | lőfegyverek: | 37 |
dobófegyverek: | 27 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Fényhozó (#637) (150%) << Démonölő (#625) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -29.); csillaglövedék (#931) (30 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35 | 2. nyomkövetés: | 164 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 28 | 5. csapdakészítés: | 34 | 6. csapdaészlelés: | 19 |
7. gyógyítás: | 82 | 8. titkosírás: | 14 | 9. felderítés: | 40 |
10. szörnyidomítás: | 15 | 11. teológia: | 141 (+1) | 12. taumaturgia: | 98 (+1) |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 20 | 15. zene: | 58 |
16. szörnyismeret: | 27 | 17. pszi: | 35 (+1) | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 45 |
22. úszás: | 9 | 23. főzés: | 9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 106 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 5558. karakternek |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
massza (#217), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), kputtyintó csalán (#247), átokmurgattyú (#225), szárnyaló halál (#456) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
ryuku gólem (#394), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), skarlátdémon (#790), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (166,15,2) | vámpirizáció (#1) | fényaura (#211) |
szemmelverés (#137) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | az elme hatalma (#123) |
varázsenergia (#161) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
energiaspirál (#232), puha ütés (#60), armageddon (#218), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiaspirál (#232) | >> | ezerszemű bestia (#288) | energiaspirál (#232) | >> | halálelementál (#279) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | energiaspirál (#232) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
energiaspirál (#232) | >> | árnyékdémon (#684) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | istenítélet (#284) | >> | bosszantó apróság (#452) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
hordóagyú mameluk (#254) (építő: +100% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
Familiárisod egy kékszajkó. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázspont regeneráció képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Szárnyaló halál és más, gyilkos szörnyetegek? Hamarosan elpusztul világunk! Ha kell, harcolj azért, hogy lehessen még öröm és boldogság, győzz le tíz szárnyaló halált! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 harcos, 7 élőholt, 1 óriástojás. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 25. Legjobb pontszámod: 127. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 8 | csillaglövedék (#931) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
12 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sziklozug comb (#858) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5349 | arany (#50) | 1 | artikula bélhólyag (#927) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | elf csont (#664) | 1 | ezüstdarab (#326) | 36 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 14 | mákrózsa virág (#56) | 3 | pular kristály (#239) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sárkányfog (#617) | 23 | sárkánypikkely (#292) | |||
3 | szent jogar (#150) |