Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 23. 9h:14' EZ A 712. JÁTÉKHETED, 538. FORDULÓD 713. játékheted kezdete: márc. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3425 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 1 |
* 2. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 71. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 6. varázslatot a 4. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 201. tárgyat az 1098. tárgyat az 1253. tárgyat |
ef 10 505 | energia fejlesztése 10 |
m 2 8 6 | mozogsz keletre, északra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan mágus testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Kaptál egy szopókövet! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 267 életpontot vesztettél. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 113 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 628, gyógyulás: 54, összesen: -574 ÉP}
(Továbbmész...) [367,63] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gejzírt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy pordémon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Sheran hívői építették. Észreveszel egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A gejzír tövében kutatsz, hisz tudod, itt rengeteg az ásvány. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy méregféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Borzalmas rosszullét fog el. (147 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+39 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a méregféreg fejét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. A méregféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Fényhozóval néhányszor megcsapod a méregféreg testét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 életpont.) Din cséphadarójával súrolod a méregféreg testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
10446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1049, sebződés: 331, gyógyulás: 86, összesen: -245 ÉP}
(Továbbmész...) [366,63] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mópat bolyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [-100 TP.] Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy mópat gigász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fényhozóval néhányszor megcsapod a mópat gigász testét. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 életpont.) Din cséphadarójával többször eltalálod a mópat gigász gigászi lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Patájával a mópat gigász kissé megtaszít. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Fényhozóval párszor keményen megütöd a mópat gigász testét. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 életpont.) Din cséphadarójával többször eltalálod a mópat gigász testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. Egy hibás mozdulat, és máris a mópat gigász belerúg a kezedbe! (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A mópat gigász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Magad mögé lököd a pitiáner lélekelementál trófeát, és kinyersz egy alkalmas mópat gigász trófeát. 10600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1169, sebződés: 127, gyógyulás: 100, összesen: -27 ÉP}
m 6 6 3 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [364,63] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rhiannon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ében hadúr. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (19 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében hadúr bal vállát. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+38 életpont.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Din cséphadarójával többször eltalálod az ében hadúr testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
6834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 121, gyógyulás: 56, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [365,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő tollaskígyó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval párszor keményen megütöd a tollaskígyó testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a tollaskígyó testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Nagyot húz a tollaskígyó farka a lábadra! (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 79 életpontot vesztettél. Fényhozóval többször eltalálod a tollaskígyó pikkelyes testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a tollaskígyó testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) A tollaskígyó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A tollaskígyó farkával megérint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 362, gyógyulás: 4, összesen: -358 ÉP}
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ében halálhajcsár jobb lábát. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+37 életpont.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
5410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 19, gyógyulás: 54, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...) [365,66] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hmm, csak egy mópat gigász. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mópat gigász bal első lábát. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 életpont.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a mópat gigász testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 68 életpontot sebeztél. Egy hibás mozdulat, és máris a mópat gigász belerúg a kezedbe! (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Fényhozóval néhányszor megcsapod a mópat gigász jobb oldalát. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+33 életpont.) Din cséphadarójával többször eltalálod a mópat gigász testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Lábával meglök a mópat gigász. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 99, gyógyulás: 102, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [364,67] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lidérckirály került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót ellenfeledre rontasz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály testét. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 életpont.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a lidérckirály bal karját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály bal oldalát. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 életpont.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
7462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 114, gyógyulás: 82, összesen: -32 ÉP}
ef 30 505 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 22. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | használod az 1534. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 71 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fényhozóval iszonyatosan megcsapod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
* 9. BP: | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | imádkozol |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
Erő: | 52 (57) | Szint: | 38 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 47 (67) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 466 kg |
Ügyesség: | 44 (47) | Védekezés: | 79 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/47 év |
Egészség: | 40 (43) | Életpont: | 561/317 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 27 |
Szerencse: | 40 (51) | Varázspont: | 1709/34 | Pénz: | 8441 arany | Kép. pont: | 60 |
Tudatpont: | 70/5 | Pszi pont: | 417/121 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/54 | ökölvívás: | 3/89 | szúrófegyverek: | 4/0 |
vágófegyverek: | 23/64 | ütőfegyverek: | 39/61 (+9%) | lőfegyverek: | 10/25 |
dobófegyverek: | 33/44 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mandibulakasza (#127) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/49 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 139/34 (+19%) | 3. lopás: | 3/46 |
4. mászás: | 17/85 | 5. csapdakészítés: | 17/48 | 6. csapdaészlelés: | 12/79 |
7. gyógyítás: | 72/42 (+23%) | 8. titkosírás: | 20/23 | 9. felderítés: | 29/20 |
10. szörnyidomítás: | 16/58 | 11. teológia: | 124/14 (+32%) | 12. taumaturgia: | 72/85 (+3%) |
13. versengés: | 12/18 | 14. zene: | 18/49 | 15. szörnyismeret: | 48/69 |
16. pszi: | 40/53 (+2%) | 17. zárnyitás: | 4/17 | 18. vadászat: | 17/24 |
19. vitalitás: | 1/62 | 20. bányászat: | 34/87 (+11%) | 21. úszás: | 31/32 |
22. csapatmunka: | 4/81 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 85% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 37% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 3 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 3 darabot ), pézsmatököt (#933) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
óriásféreg (#171) (csak egyszer), ongóliant (#159), noth szellem (#250) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), mélység fattya (#199), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +30 vp 4 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), tisztítótűz (#44), jégcsóva (#41), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 5 királynő, 11 élőholt, 4 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 11. Legjobb pontszámod: 114. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) bajnokok koronája (139) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a tanítók türelme (181) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) az őrzők ébersége (312) alattvalók védelme (345) földmágia (357) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 357 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | gyíkfű (#201) | 12 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | manakristály (#500) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
136 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 5 | arkog kő (#632) | |||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | elkarog szőr (#665) | 23 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | ramit kő (#226) | 3 | spiritusz (#170) |