540. forduló, 542. forduló, Kárász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 27. 9h:45'
EZ A 635. JÁTÉKHETED, 541. FORDULÓD
636. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5300
SZÁMLA : XXXX

KÁRÁSZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [381,90] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 1. napján találkozol UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy woorgard trófea, egy őrült varázsló trófea és egy Mnebolath trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy pszi elementál lord trófea, egy Notermanthi trófea és egy méregelementál trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz Ravashackkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Chara-din fattya trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 700 tapasztalati pontot.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+162 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+71 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 687. hetének nyerőszámai: 22, 28, 5. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 117 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 666.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 664.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 664.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 664.]

* 3. KP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 664.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 634.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 634.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 632.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 630.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 628.]

* 7. KP: használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
[0 pontot használtál fel, van még 628.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +44 max. életerő, +44 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 622.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

v 21 4 elmormolod a 21. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 617.]

fog 82 273 elfogod a 82. szörnyet a 273. tárggyal
Az a tárgy, amelyet második paraméternek megadtál, nem szörnycsapda. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

v 84 82 elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy spagulárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 607.]

tv 34 támadó/véd. varázslat a 34. varázslatot
34. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

t 115 1 támadod a 115. szörnyet
FT 115 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

amt 4144 1 MXTU-t adsz át a 4144. kalandozónak 1
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. Átcsúsztatsz 1 MXTU-t. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

kpb 9 kezd. parancs berakása: 9

v 84 115 elmormolod a 84. varázslatot
47 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 607.]
[A parancs tárolásra került.]

a 291 1850 1 átadod a 291. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 bíbor erőövet UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 602.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 572.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[380,90] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy taalru. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a taalru testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru tigristestét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a taalru tigristestét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-5 varázspont.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a taalru fejét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a taalru tigristestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 4 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 75, gyógyulás: 17, összesen: -58 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [379,89] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy Notermanthi közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a Notermanthi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Notermanthi fejét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Notermanthi bal lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián karkötő, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüstshuriken és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 7 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (adamantit) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy viharóriás barlang van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [378,88] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Észreveszel egy viharóriás barlangot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy Notermanthi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Notermanthi bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Notermanthi jobb lábát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 arany és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 7 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 37, gyógyulás: 7, összesen: -30 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 518.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Harciasan, becsörtetsz az óriások barlangjába. A viharóriás a barlang közepén épp valamilyen mágikus rituálét gyakorol. Itt az ideje az óriásölésnek! (ld. enc.) Rettegve menekülsz, félve a végső megsemmisüléstől... [0 pontot használtál fel, van még 518.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[379,87] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy Thargodan mágus. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [380,86] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy küklopsz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a küklopsz bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (55 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a küklopsz bal oldalát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a küklopsz testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a küklopsz szőrös lábát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a küklopsz szőrös lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. 3409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 137, gyógyulás: 17, összesen: -120 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Thargodan tábor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [380,85] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat Chara-din fattya. Itt csata lesz.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (9 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+192 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Tűzgolyó repül feléd, de egy ugrással kikerülöd. Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Notermanthi testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Notermanthi nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Notermanthi testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 2 vasérc, egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 7 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és 9 arany. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 72, gyógyulás: 15, összesen: -57 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Máris magadhoz ragadod a zsákmányt, a leölt Thargodan holmiját. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy halcsont. Egy Thargodan zsoldos készül a lemészárlásodra. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [138 pontot használtál fel, van még 380.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 380.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[379,84] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan.

Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [378,84] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebzett áldott okerón. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével végigvagdosod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón kitines ollóját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod az áldott okerón testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az áldott okerón fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [377,84] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé.

Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [38 pontot használtál fel, van még 342.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[376,85] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy sárkányfajzat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat bal szárnyát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sárkányfajzat bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sárkányfajzat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 101, gyógyulás: 21, összesen: -80 ÉP}

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy sárkánybarlangot. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 332.]

at 2431 20 TU-t adsz át a 2431. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 5 TU árán átcsúsztatsz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

ep 435 3000 építed a 435. tárgyat 332 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy törpe bányát. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a törpe bánya. 300 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [240 pontot használtál fel, van még 92.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst ELFelejett Álmok részére. [5 pontot használtál fel, van még 87.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót ELFelejett Álmok részére. Sajnos nincs nálad fülemüle agyar. [5 pontot használtál fel, van még 82.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 80.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 80.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 80 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 77.]

* 8. BP: használod a 74. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a molekulaátrendezés pszi képességet. A varázslat nem járt sikerrel: nem tudtad a paraméterként megadott ércet a rendelkezésedre álló anyagok egyikéből sem előállítani. [-50 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 72.]

* 9. BP: keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy Notermanthit. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 72.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 72.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 72.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-44 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 27, 12.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 72 pontod maradt, ebből a következő körre 72 pontot vihetsz át. Kapsz még 682 pontot. A következő körben tehát 754 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VIHARÓRIÁS SÁMÁN (324. SZÖRNY)
A viharóriások közül néhány különleges mágikus képességekkel rendelkezik. Uralni tudják az elemi villámmágiát, képesek az idők kezdete óta létező, az ősi istenektől származó ősvillám megidézésére. Az ősvillám ellen nem védenek a védőmágiák, mindenen áthatolva égetik szénné az áldozatot. Úgyhogy vigyázz, ha egy viharóriás sámánnal szembekerülsz: az agyontaposáson kívül sok egyéb veszéllyel is szembe kell nézned...

KARAKTERLAP

Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 541. fordulód.

Erő: 52 Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 176 cm
IQ: 56 Támadás: 24 Agresszió: 6 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 60 (61) Védekezés: 81 Menekülés: 40 % Életkor: 34/42 év
Egészség: 52 (54) Életpont: 447/324 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 62 (65) Varázspont: 705/0 Pénz: 730 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 185/107 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 2620 szörnyet (7 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 21654 TP-t kaptál. Jelenleg 1479061 TP-d van. A következő szinthez még 220939 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, Notermanthi, pszi elementál lord. A 540. fordulódban 7567 arany került a bankszámládra. 7604 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/48 ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 26/99 (+4%)
vágófegyverek: 26/20 (+15%) ütőfegyverek: 24/59 lőfegyverek: 27/7 (+4%)
dobófegyverek: 20/0

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45/34 (+10%) 2. nyomkövetés: 111/38 (+32%) 3. mászás: 10/72
4. csapdakészítés: 34/92 (+5%) 5. csapdaészlelés: 10/30 6. gyógyítás: 72/5 (+20%)
7. titkosírás: 17/22 8. felderítés: 88/89 (+6%) 9. szörnyidomítás: 17/97
10. teológia: 52/59 (+19%) 11. taumaturgia: 24/89 (+1%) 12. versengés: 7/48
13. zene: 110/4 (+30%) 14. szörnyismeret: 46/87 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 6/34 17. vadászat: 31/63 18. bányászat: 43/37 (+18%)
19. úszás: 15/4 20. csapatmunka: 1/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 6 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> férfiak (#998) szárazság (#48) >> gonoszok (#988)
méregfelhő (#37) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> borzalmas varkaudar (#166) varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)
varázsvédelem (#34) >> jók (#990) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhhalál küszöbén van
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász.
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytermő ládikó (#504) 1 bíbor erőöv (#291) 1 deus ex machina (#1)
1 gyöngymangó (#135) 1 szeksztáns (#32) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
130 arany (#50) 1 adamantit (#627) 1 áldott kő (#642)
8 arkog kő (#632) 5 csillezsályalevél (#1253) 3 ezüstdarab (#326)
1 ezüstshuriken (#327) 1 halcsont (#390) 1 lótuszvirág (#447)
1 obszidián karkötő (#229) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(211,77) sárkányfajzat (#340), művészi porolit (#720), érclelőhely
(212,76) érclelőhely
(213,76) áldott okerón (#336), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(213,80) viharóriás barlang (#612), érclelőhely, Notermanthi (#257)
(214,76) érclelőhely
(214,79) érclelőhely, Thargodan mágusok (#318)
(214,81) Notermanthi (#257), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(215,77) Chara-din fattya (#236), Notermanthi (#257), Thargodan tábor (#588)
(215,78) küklopsz (#337), Tharr oltár, érclelőhely
(215,82) taalru (#249), törpe bánya (#435), Leah oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek