541. forduló, 543. forduló, Kárász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 4. 9h:13'
EZ A 636. JÁTÉKHETED, 542. FORDULÓD
637. játékheted kezdete: dec. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5300
SZÁMLA : XXXX

KÁRÁSZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [211,77] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Tars Tarkasszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy sárkányfajzat trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy spagulár a hátasa. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Laurana átadott neked a 2. napon 3 TU-t. [15 TVP-t használtál fel.] NépekMindenSzigete átadott neked a 7. napon 7 TU-t. [35 TVP-t használtál fel.]
ELFelejett Álmok, amikor összefutottatok, adott neked 5 bronzhegyű nyilat, 4 vashegyű nyilat és 5 kaját. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+42 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+162 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+71 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 688. hetének nyerőszámai: 9, 11, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy Notermanthi nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi bal karját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Notermanthi fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi fejét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Notermanthi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vas dobónyíl és egy ezüst papi karkötő. 3960 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 70, gyógyulás: 16, összesen: -54 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 697.]

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 657.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 655.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 655.]

* 3. KP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 655.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 625.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 625.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 623.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 619.]

* 7. KP: használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 619.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 613.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a törpemammut testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 603.]

tv 97 98 34 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 98. varázslatot a 34. varázslatot
97. varázslat listáról törölve. 98. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: varázsvédelem. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-14 TU.] A befejezéshez még 3128 TU szükséges. [140 pontot használtál fel, van még 463.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 458.]

a 229 1850 1 átadod a 229. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián karkötőt UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 453.]

a 226 4683 10 átadod a 226. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 ramit követ Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 448.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 5 új gyöngymangó. [-35 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 423.]

v 21 4 elmormolod a 21. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 1 kaja. [-3 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 418.]

fog 82 274 elfogod a 82. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

v 84 82 elmormolod a 84. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

m 1 mozogsz északkeletre
[212,76] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy Banyapók volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett vasnyilat. Erőd TF-elődött. [14 pontot használtál fel, van még 404.]

ep 435 3000 építed a 435. tárgyat 404 pontért
Elkezdesz építeni egy törpe bányát. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a törpe bánya. 300 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [240 pontot használtál fel, van még 164.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[213,77] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat Chara-din fattya nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya nyakát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (10 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az 1 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 745, sebződés: 109, gyógyulás: 24, összesen: -85 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [214,78] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan tábort. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy taalru közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Becsapódva, megdöfi a taalru tigristestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a taalru testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a taalru testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-1 varázspont.) Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a taalru bal karját. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a taalru testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy shinai gömb, egy ezüst karkötő és egy ezüstshuriken. 3877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 84, gyógyulás: 20, összesen: -64 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+202 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [60 pontot használtál fel, van még 104.]

ep 435 3000 építed a 435. tárgyat 104 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy törpe bányát. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön a törpe bánya. 130 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [104 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ep 435 3000 építed a 435. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ep 435 3000 építed a 435. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ep 435 3000 építed a 435. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 8. BP: használod a 74. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 9. BP: keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sivatagi doareget. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 27, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl az ezoterikus mardel. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 683 pontot. A következő körben tehát 680 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 542. fordulód.

Erő: 52 Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 176 cm
IQ: 56 Támadás: 24 Agresszió: 6 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 60 (61) Védekezés: 81 Menekülés: 40 % Életkor: 34/42 év
Egészség: 52 (54) Életpont: 448/387 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 62 (65) Varázspont: 705/9 Pénz: 730 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 185/178 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 14
Eddig összesen 2624 szörnyet (4 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 11270 TP-t kaptál. Jelenleg 1490331 TP-d van. A következő szinthez még 209669 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, Notermanthi, pszi elementál lord. A 540. fordulódban 7567 arany került a bankszámládra. 7642 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/48 ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: *26/101 (+2%)
vágófegyverek: 26/22 (+2%) ütőfegyverek: 24/59 lőfegyverek: 27/10 (+3%)
dobófegyverek: 20/3 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45/44 (+10%) 2. nyomkövetés: 111/50 (+12%) 3. mászás: 10/72
4. csapdakészítés: 34/97 (+5%) 5. csapdaészlelés: 10/30 6. gyógyítás: 72/25 (+20%)
7. titkosírás: 17/22 8. felderítés: 88/89 9. szörnyidomítás: 17/97
10. teológia: 52/73 (+14%) 11. taumaturgia: 24/91 (+2%) 12. versengés: 7/48
13. zene: 110/34 (+30%) 14. szörnyismeret: 47/17 (+30%) 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 6/34 17. vadászat: 31/63 18. bányászat: 43/39 (+2%)
19. úszás: 15/4 20. csapatmunka: 1/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 6 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> férfiak (#998) szárazság (#48) >> gonoszok (#988)
méregfelhő (#37) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> borzalmas varkaudar (#166) varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)
varázsvédelem (#34) >> jók (#990) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhhalál küszöbén van
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász.
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 obszidián karkötő (#229) 3 ramit kő (#226)
2 ugh méreg (#166) 4 víz (#27) 5 kaja (#2)
2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst papi karkötő (#308)
2 ezüstdarab (#326) 5 gyöngymangó (#135) 1 shinai gömb (#348)
1 sötét tekercs (#535) 3 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(211,77) Notermanthi (#257), törpemammut (#115)
(212,76) Banyapók (#305), érclelőhely
(213,77) Chara-din fattya (#236)
(214,78) Dornodon oltár, érclelőhely, taalru (#249)

Üzenet küldése a karakternek