542. forduló, 544. forduló, Kárász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 11. 9h:18'
EZ A 637. JÁTÉKHETED, 543. FORDULÓD
638. játékheted kezdete: dec. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5300
SZÁMLA : XXXX

KÁRÁSZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [379,86] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Tars Tarkasszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy sárkányfajzat trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon összeakadsz Lao-Céval. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy Xanathal karkötőjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Baalgarmon szolgája trófea és egy Rém trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Málhásállata egy quwarg királynő. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+5 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
HóKinn,CsendBenn, amikor összefutottatok, adott neked 10 ugh mérget.
ELFelejett Álmok, amikor találkoztál vele, adott neked egy borkonyó bibét, egy szeksztánst, egy aranytermő ládikót és 10 ezüstdarabot. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+162 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 689. hetének nyerőszámai: 3, 6, 2. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 640.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 638.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 638.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 638.]

* 3. KP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 638.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 608.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 608.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 606.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 604.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 602.]

* 7. KP: használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 602.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: ezüst karkötő (14 ap), ezüst papi karkötő (30 ap), vas dobónyíl (21 ap), összesen 65 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 596.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +44 max. életerő, +44 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 590.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaja). [0 pontot használtál fel, van még 590.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként bronzhegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 585.]

hu 348 hulladék: 348
Hulladék, ezért nem gyűjtesz shinai gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

ef 16 energia fejlesztése 16
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] A befejezéshez még 3075 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 545.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 540.]

v 84 82 elmormolod a 84. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaja). [0 pontot használtál fel, van még 540.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 530.]

ep 435 3000 építed a 435. tárgyat 530 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 530.]

m 4 mozogsz délre
[379,87] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 212 pontot kell rákölteni.) Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy viharóriás barlang van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Thargodan mágus volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy sárkányfajzat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sárkányfajzat testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a sárkányfajzat bal szárnyát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sárkányfajzat testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sárkányfajzat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 79, gyógyulás: 17, összesen: -62 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz Tars Tarkasszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy sárkányfajzat trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy spagulár a hátasa. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett vasnyilat. Erőd TF-elődött. [14 pontot használtál fel, van még 516.]

ep 435 3000 építed a 435. tárgyat 516 pontért
Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a törpe bánya. 265 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [212 pontot használtál fel, van még 304.]

m 5 2 2 mozogsz délnyugatra, keletre, keletre
[378,88] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy viharóriás barlangot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Notermanthi közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi fejét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Notermanthi testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Notermanthi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 42 arany és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 3960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 83, gyógyulás: 17, összesen: -66 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [379,88] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Észreveszel egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (adamantit) rejt!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy sárkányfajzat. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat jobb szárnyát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a sárkányfajzat jobb szárnyát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sárkányfajzat farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sárkányfajzat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 95, gyógyulás: 21, összesen: -74 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [380,88] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy Notermanthi. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi fejét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Notermanthi testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Notermanthi testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály. 3960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.] Utad során felfedezel egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [59 pontot használtál fel, van még 245.]

ep 435 3000 építed a 435. tárgyat 245 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 245.]

ep 86 építed a 86. tárgyat
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni a második paraméterét. (hány pontot költesz rá.)

ep 155 építed a 155. tárgyat
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni a második paraméterét. (hány pontot költesz rá.)

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[379,89] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy drakolich. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Lövedéked átfúrja a drakolich nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a drakolich farkát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A drakolich belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A drakolich fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 53, gyógyulás: 6, összesen: -47 ÉP}

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy viharóriás barlang van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [378,90] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy lidércúr. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [378,91] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy Thargodan zsoldos volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [30 pontot használtál fel, van még 215.]

ep 435 3000 építed a 435. tárgyat 215 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ep 86 építed a 86. tárgyat
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni a második paraméterét. (hány pontot költesz rá.)

ep 155 építed a 155. tárgyat
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni a második paraméterét. (hány pontot költesz rá.)

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[377,90] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 205.]

ep 435 3000 építed a 435. tárgyat 205 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst ELFelejett Álmok részére. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót ELFelejett Álmok részére. Sajnos nincs nálad fülemüle agyar. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 193.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 193.]
Szupersebesen mormolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 191.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 91.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 88.]

* 8. BP: használod a 74. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a molekulaátrendezés pszi képességet. A varázslat nem járt sikerrel: nem tudtad a paraméterként megadott ércet a rendelkezésedre álló anyagok egyikéből sem előállítani. [-50 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 83.]

* 9. BP: keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sivatagi doareget. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 10. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 83.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 83.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 83.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-44 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 18, 1.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 83 pontod maradt, ebből a következő körre 83 pontot vihetsz át. Kapsz még 684 pontot. A következő körben tehát 767 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 543. fordulód.

Erő: 53 Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 176 cm
IQ: 56 Támadás: 24 Agresszió: 6 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 60 (61) Védekezés: 79 Menekülés: 40 % Életkor: 34/42 év
Egészség: 52 (54) Életpont: 449/348 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 62 (64) Varázspont: 705/0 Pénz: 924 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 185/197 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 18
Eddig összesen 2629 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 16707 TP-t kaptál. Jelenleg 1507038 TP-d van. A következő szinthez még 192962 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, Notermanthi, pszi elementál lord. A 540. fordulódban 7567 arany került a bankszámládra. 7680 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/48 ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: *26/101
vágófegyverek: 26/27 (+5%) ütőfegyverek: 24/59 lőfegyverek: 27/12 (+2%)
dobófegyverek: 20/3

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45/74 (+30%) 2. nyomkövetés: 111/74 (+24%) 3. mászás: 10/72
4. csapdakészítés: 35/2 (+5%) 5. csapdaészlelés: 10/30 6. gyógyítás: 72/25
7. titkosírás: 17/22 8. felderítés: 88/89 9. szörnyidomítás: 17/97
10. teológia: 52/86 (+13%) 11. taumaturgia: 24/97 (+6%) 12. versengés: 7/48
13. zene: 110/64 (+30%) 14. szörnyismeret: 47/17 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 6/34 17. vadászat: 31/63 18. bányászat: 43/49 (+10%)
19. úszás: 15/4 20. csapatmunka: 1/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 6 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> férfiak (#998) szárazság (#48) >> gonoszok (#988)
méregfelhő (#37) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> borzalmas varkaudar (#166) varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)
varázsvédelem (#34) >> jók (#990) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhhalál küszöbén van
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász.
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst papi karkötő (#308)
1 ezüstshuriken (#327) 2 gyöngymangó (#135) 5 isteni könnycsepp (#260)
3 vas dobónyíl (#189) 2 vashegyű nyíl (#176) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 szeksztáns (#32) 2 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
194 arany (#50) 2 adamantit (#627) 2 arkog kő (#632)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 ezüstdarab (#326) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 pular kristály (#239) 12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(213,80) viharóriás barlang (#612), törpe bánya (#435), érclelőhely, Notermanthi (#257)
(213,82) nekrofun (#173), lidércúr (#252)
(213,83) Thargodan zsoldos (#310)
(214,79) törpe bánya (#435), érclelőhely, Thargodan mágusok (#318), sárkányfajzat (#340), Tars Tarkasz (5230. kalandozó)
(214,80) törpe bánya (#435), érclelőhely, sárkányfajzat (#340)
(214,81) drakolich (#760), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435)
(215,80) Notermanthi (#257), törpe bánya (#435), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek