Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 10. 9h:23' EZ A 641. JÁTÉKHETED, 547. FORDULÓD 642. játékheted kezdete: jan. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5300 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi bal vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi bal lábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi bal lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Notermanthi fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 3960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 78, gyógyulás: 16, összesen: -62 ÉP}
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | imádkozol |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | VP spórolása: 15 |
* 6. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 9. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut ormányát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rohansz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a törpemammut testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
a 276 1850 10 | átadod a 276. tárgyat az 1850. kalandozónak (10 darabot) |
bb 338 2 | beraksz a bankba a 338. tárgyat (2 darabot) |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 84 82 | elmormolod a 84. varázslatot |
fog 43 274 | elfogod a 43. szörnyet a 274. tárggyal |
rm 583 427 100 | rombolsz az 583. tárggyal a 427. tárgyat 100 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az árnylord testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször eltalálod az árnylord testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az árnylord testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnylord testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 170, gyógyulás: 35, összesen: -135 ÉP}
(Továbbmész...) [366,68] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [365,67] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy árnylord. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az árnylord testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször eltalálod az árnylord testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az árnylord jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 115, gyógyulás: 23, összesen: -92 ÉP}
rm 583 427 100 | rombolsz az 583. tárggyal a 427. tárgyat 100 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra támadsz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a pszi elementál lord egyik csápját. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi elementál lord párolgó héját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a pszi elementál lord jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! A pszi elementál lord csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-2 TU.) Véres nyál csordul ki a pszi elementál lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő, 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 45, gyógyulás: 8, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [363,65] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy Mnebolath nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Mnebolath testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc és 4 arany. 2292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 70, gyógyulás: 5, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [362,64] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy lidércúr volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
rm 583 427 100 | rombolsz az 583. tárggyal a 427. tárgyat 100 pontért |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 73, gyógyulás: 5, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [362,62] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ragnar formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő sziklaskorpió mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 94, gyógyulás: 21, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [204 pontot használtál fel, van még 320.]
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
Erő: | 55 | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 56 | Támadás: | 24 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 92 kg |
Ügyesség: | 60 (61) | Védekezés: | 81 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/42 év |
Egészség: | 52 (54) | Életpont: | 453/343 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 62 (65) | Varázspont: | 711/1 | Pénz: | 1431 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/-12 | Pszi pont: | 185/218 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/48 | ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 27/0 (-1%) |
vágófegyverek: | 26/47 (+1%) | ütőfegyverek: | 24/83 (+14%) | lőfegyverek: | 27/24 (+2%) |
dobófegyverek: | 20/15 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 46/74 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 112/26 (+20%) | 3. mászás: | 16/72 |
4. csapdakészítés: | 35/22 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 10/30 | 6. gyógyítás: | 72/85 (+20%) |
7. titkosírás: | 17/22 | 8. felderítés: | 89/95 (+36%) | 9. szörnyidomítás: | 17/97 |
10. teológia: | 53/43 (+18%) | 11. taumaturgia: | 25/18 (+3%) | 12. versengés: | 7/48 |
13. zene: | 111/84 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 47/47 (+30%) | 15. pszi: | *19/100 |
16. zárnyitás: | 6/34 | 17. vadászat: | 31/63 | 18. bányászat: | 43/65 |
19. úszás: | 15/4 | 20. csapatmunka: | 1/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | férfiak (#998) | szárazság (#48) | >> | gonoszok (#988) | |
méregfelhő (#37) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | |
varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász. |
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | királyi korona (#338) | 1 | kristálygömb (#265) | 15 | madártoll (#112) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián függő (#195) | 29 | pirkit (#153) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 13 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
46 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
15 | vashegyű nyíl (#176) |