Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 19. 15h:13' EZ A 642. JÁTÉKHETED, 548. FORDULÓD 643. játékheted kezdete: jan. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a sziklaskorpió testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 64, gyógyulás: 14, összesen: -50 ÉP}
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | imádkozol |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | VP spórolása: 15 |
* 6. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 9. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut bal első lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vps 40 | VP spórolása: 40 |
gyj 258 200 -1 | felt. gyűjtés 258 200 -1 |
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya jobb vállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Őstroll agyalóval súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az 1 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 101, gyógyulás: 22, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [199,53] Változik a terep: sűrű erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy ember férfit. Nincs rajta semmi különleges, de mégis, valahogy olyan nagyon fura. Aha! Egyáltalán nincs felszerelése! Se málha, sem elfogott, idomított jószág, sem páncél... Csak egy hosszú, szivárványszín köpeny védi őt, alatta közönséges ruhát visel, és csupán egy tökéletesen egyenes, fehéren derengő bot minden látható fegyvere. Úgy érzed, muszáj vele néhány szót váltanod. Ezt a szerencsétlent pillanatok alatt miszlikbe szaggatják az itt őshonos szörnyek! Odamész hozzá, és bemutatkozol. Barátságosan köszönt. Megtudod, hogy őt csak Síkok Vándoraként ismerik szerte az univerzumban, nincs igazi neve.
- Segíthetnél nekem, barátom - mondja. - Pechemre ezen a kietlen síkon ragadtam, és nem folytathatom az utam. Már napok óta veszteglek itt. Segítőket keresek, harcedzett, jól felszerelt zsoldosokat, pont olyanokat, mint amilyen te vagy. Az átjárót, amit használnom kellene legalább ezer éve nem nyitotta fel senki, ráadásul szörnyek egész hada tanyázik a közelében. A gyengébbeket elűzöm, ha kell, de lakozik ott egy ősi entitás is, egy bizonyos Ouitmlen. Félek, hogy magammal rántom őt, mikor átlépek a dimenziókapun. Ezt mindenképp meg kell akadályozni! - mikor látja, hogy sikerült felkeltenie az érdeklődésedet, felvillant egy apró illúziót előtted. Egy szörnyektől hemzsegő szakadékot látsz, aztán a kép elemelkedik a talajtól, és máris madártávlatból szemléled a helyet. Gyorsan meghatározod, pontosan hová is kellene menned. - A harcban nem tudok segíteni, mert én a kapu aktiválásával leszek elfoglalva, ezért hozz magaddal minél több segítőt! A cél, minél hosszabb ideig feltartani a rémeket, hogy zavartalanul megalkothassam a szükséges rúnákat. Hosszú, védekező harcra készülj! Ha elvállalod a megbízatást, gyere a Borzalmak Szakadékához, mielőbb.
Mondod neki, majd megfontolod még. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Találsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hira Lal orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy albinó küklopsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (97 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 97, gyógyulás: 0, összesen: -97 ÉP}
vpf 55 | VP elővétele: 55 |
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
[23,23] Az erdőt dombvidék váltja fel.
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (9 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az 5 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Őstroll agyalóval épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az 1 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [25,23] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a norpadolótika testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Őstroll agyalóval megcsapod a norpadolótika testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 79, gyógyulás: 18, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [26,23] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (10 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya bal vállát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Őstroll agyalóval súrolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 112, gyógyulás: 23, összesen: -89 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál bal lábát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) Ajaj! 7 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [28,25] A bozótost ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis herceg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy becsületjel varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis herceg fehér hátát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a trikornis herceg testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A trikornis herceg többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-2 varázspont.) Patájával a trikornis herceg többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis herceg testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a trikornis herceg fehér hátát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A trikornis herceg rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 trikornis szarvat. 3152 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 77, gyógyulás: 17, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [29,26] Még mindig az erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy varkaudar behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mancsával a varkaudar behemót végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1334 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 195.]
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot |
Erő: | 56 | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 56 | Támadás: | 24 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 92 kg |
Ügyesség: | 60 (61) | Védekezés: | 81 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/42 év |
Egészség: | 52 (54) | Életpont: | 453/249 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 62 (65) | Varázspont: | 711/0 | Pénz: | 1431 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/-8 | Pszi pont: | 185/195 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/48 | ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 27/0 |
vágófegyverek: | 26/49 (+2%) | ütőfegyverek: | *24/100 (+17%) | lőfegyverek: | 27/31 (+7%) |
dobófegyverek: | 20/21 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/24 (+50%) | 2. nyomkövetés: | 112/58 (+32%) | 3. mászás: | 16/72 |
4. csapdakészítés: | 35/27 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 10/30 | 6. gyógyítás: | 73/25 (+40%) |
7. titkosírás: | 17/22 | 8. felderítés: | 90/30 (+35%) | 9. szörnyidomítás: | 17/97 |
10. teológia: | 53/53 (+10%) | 11. taumaturgia: | 25/28 (+7%) | 12. versengés: | 7/48 |
13. zene: | 112/14 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 47/47 | 15. pszi: | *19/100 |
16. zárnyitás: | 6/34 | 17. vadászat: | 31/63 | 18. bányászat: | 43/65 |
19. úszás: | 15/4 | 20. csapatmunka: | 1/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | férfiak (#998) | szárazság (#48) | >> | gonoszok (#988) | |
méregfelhő (#37) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | |
varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász. |
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 20 | ezüstdarab (#326) | 20 | madártoll (#112) | |||
8 | ugh méreg (#166) | 8 | vashegyű nyíl (#176) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 20 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 8 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
3 | trikornis szarv (#198) |