Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 5. 9h:13' EZ A 645. JÁTÉKHETED, 549. FORDULÓD 646. játékheted kezdete: febr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | élelemszerzés 10 pontért |
* 2. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | imádkozol |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | VP spórolása: 15 |
* 7. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 9. KP: | t. energia kisütése: 324 |
v 84 82 | elmormolod a 84. varázslatot |
id 82 100 | idomítod a 82. szörnyet 100 pontért |
kf 1536 | kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat |
gyj 258 200 -1 | felt. gyűjtés 258 200 -1 |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 276 5230 10 | átadod a 276. tárgyat az 5230. kalandozónak (10 darabot) |
a 309 1850 1 | átadod a 309. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot) |
a 323 3296 6 | átadod a 323. tárgyat a 3296. kalandozónak (6 darabot) |
a 323 4718 6 | átadod a 323. tárgyat a 4718. kalandozónak (6 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Őstroll agyalóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a drasmólyom testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [197,35] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 54 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a Raia szent lovagja bal oldalát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Raia szent lovagja jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a Raia szent lovagja jobb lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Raia szent lovagja bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [198,35] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zoloboo sámán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi eredménye! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 49, gyógyulás: 6, összesen: -43 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronotapír testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kronotapír fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 54, gyógyulás: 7, összesen: -47 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gyóntatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: becsületjel varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis herceg bal vállát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis herceg szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) A trikornis herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 2149 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 5 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a darázsfelhő feléd eső részét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a bal válladra. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 112, gyógyulás: 10, összesen: -102 ÉP}
(Továbbmész...) [200,35] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.
(Továbbmész...) [201,35] Továbbra is síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kronoelementál. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tetemember bűzlő testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. Őstroll agyalóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. Őstroll agyalóval gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a zombi fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra jobb oldalát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rontasz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a nómenklatúra bal lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vezérfarkas támadó fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vezérfarkas támadó fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 173, gyógyulás: 36, összesen: -137 ÉP}
m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
(Továbbmész...) [202,35] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Skinhead hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
tk 19 3337 | többszemélyes kaland 19 3337 |
v 22 65 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 84 43 | elmormolod a 84. varázslatot |
id 43 100 | idomítod a 43. szörnyet 100 pontért |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 35 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért |
VEZÉRFARKAS (748. SZÖRNY) Ez a vezérfarkas, amelyet most megpillantottál egy farkascsalád vagy néhány magányos példányból összeverődött farkasfalka vezetője. Szerencse, hogy most még magányosan járja útját, ha itt lenne a falka többi tagja is, nem sok esélyed lenne. Talán sikerül legyőznöd is, mindenesetre ha rossz napod van és sokáig tétlenkedsz vagy birkózol a farkasok vezérével, megjelennek a többiek, körbevesznek, belédharapnak, marcangolnak, ahol csak bírnak, bosszút állva azért, mert vezérükre támadtál. Vagy ő támadott rád, ez már részletkérdés. A keleti pusztákon gyakorta lesz ilyesmiben részed. A vezérfarkas kitűnő vadász. Ha a harc helyett inkább valamilyen csellel befognál egyet, minden bizonnyal kiaknázhatnád ezirányú képességeit a saját céljaidra. |
Erő: | 56 | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 56 | Támadás: | 24 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 92 kg |
Ügyesség: | 60 (61) | Védekezés: | 81 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/42 év |
Egészség: | 52 (54) | Életpont: | 453/425 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 62 (65) | Varázspont: | 711/1 | Pénz: | 1556 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/-4 | Pszi pont: | 185/224 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/48 | ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 27/1 (+1%) |
vágófegyverek: | 26/57 (+8%) | ütőfegyverek: | *24/100 | lőfegyverek: | 27/32 (+1%) |
dobófegyverek: | 20/21 |
Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/44 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 112/70 (+12%) | 3. mászás: | 16/73 (+1%) |
4. csapdakészítés: | 35/46 (+19%) | 5. csapdaészlelés: | 10/30 | 6. gyógyítás: | 73/25 |
7. titkosírás: | 17/22 | 8. felderítés: | 90/32 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 18/17 (+20%) |
10. teológia: | 53/78 (+25%) | 11. taumaturgia: | 25/33 (+5%) | 12. versengés: | 7/48 |
13. zene: | 112/44 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 47/47 | 15. pszi: | *19/100 |
16. zárnyitás: | 6/34 | 17. vadászat: | 31/73 (+10%) | 18. bányászat: | 43/65 |
19. úszás: | 15/4 | 20. csapatmunka: | 1/14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ) |
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | férfiak (#998) | szárazság (#48) | >> | gonoszok (#988) | |
méregfelhő (#37) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | |
varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász. |
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 12 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 3 | trikornis szarv (#198) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
125 | arany (#50) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
5 | madártoll (#112) | 19 | mákrózsa virág (#56) |