54. forduló, 56. forduló, Dorien McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 18. 9h:10'
EZ A 494. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD
495. játékheted kezdete: jan. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1199
SZÁMLA : XXXX

DORIEN MCGEE KALANDJAI


25 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,75] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+11 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+70 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+47 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 744. hetének nyerőszámai: 4, 23, 1. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 20 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ragyás burástya fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 226.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 221.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 201.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 426 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 181.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 171.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 168.]

bb 169 20 beraksz a bankba a 169. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 uzbány csőrt. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

m 7 2 2 mozogsz északnyugatra, keletre, keletre
[84,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 8, gyógyulás: 29, összesen: +21 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Eroni Eronnal. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy alattomos manó trófea és egy alpesi tehén trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [85,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kilukasztod az uzbány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 13, gyógyulás: 30, összesen: +17 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,74] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Hamariberkenye előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 12, gyógyulás: 31, összesen: +19 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 144.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[86,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával megdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 10, gyógyulás: 35, összesen: +25 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [86,76] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 11, gyógyulás: 29, összesen: +18 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szeppent rákfatty. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szeppent rákfatty bal első lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a szeppent rákfatty bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [85,77] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 12, gyógyulás: 28, összesen: +16 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 120.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[84,78] Továbbra is síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 10, gyógyulás: 29, összesen: +19 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,79] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,80] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az uzbány fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 96.]

m 4 mozogsz délre
[83,81] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gyilkos sallank. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
Összeakadsz egy kontyos ősz hajú, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Raia hűséges követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bőrsisakot, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy gyilkos tetű trófea, egy kaffogó hebrencs trófea és egy piromenyét trófea ékesíti. Bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve ShinLon. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te harcművészetek szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Első pillantásra észreveszed, hogy egy míves furulya van nála. Sheran kisebb papja. Egy féregíz nyakpántot, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy ónix masszavadítót, egy szürke bőrkesztyűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy zombi mester trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Megadeathka. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött zene szakértelmed, míg te őt a szörnyismeret szakértelemre oktattad. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 88.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 78.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 75.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. [20 pontot használtál fel, van még 55.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 25 fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [25 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 25, 7.
Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 194 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dorien McGee, egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 55. fordulód.

Erő: 18 (26) Szint: 14 Merészség: 4/4 Magasság: 167 cm
IQ: 20 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 Életpont: 194/240 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 191/175 Pénz: 260 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 22/11 Pszi pont: 85/24 EFejl: 16
Eddig összesen 205 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2981 TP-t kaptál. Jelenleg 61294 TP-d van. A következő szinthez még 13706 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, kérődző etra, karmos tankány. A 45. fordulódban 5269 arany került a bankszámládra. 5532 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/53 szúrófegyverek: 13/35 (+42%) vágófegyverek: 5/74 (+36%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 4/80 (+64%) dobófegyverek: 12/8

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (160%) << ököl (#28) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ezüsttollú nyíl (#363) (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/51 2. nyomkövetés: 16/101 (+45%) 3. lopás: 1/3
4. mászás: 2/33 5. csapdakészítés: 7/89 (+8%) 6. csapdaészlelés: 1/6
7. gyógyítás: 12/95 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/2
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 10/80 (+50%) 12. taumaturgia: 4/37 (+6%)
13. versengés: 1/34 14. harcművészetek: 1/4 (+1%) 15. zene: 4/80 (+26%)
16. szörnyismeret: 8/93 (+20%) 17. pszi: 13/92 (+23%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/46 20. bányászat: 2/62 (+29%) 21. főzés: 2/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 14 uzbány csőr (#169)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 5 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(83,79) márványtorony (#175), 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(83,80) Tharr oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, uzbányok (#102)
(83,81) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos sallankok (#85), ShinLon (1403. kalandozó), Megadeathka (3851. kalandozó)
(84,74) uzbányok (#102), gumifa (#38), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, manaelementál (#290), Eroni Eron (1877. kalandozó)
(84,78) uzbányok (#102), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, manaelementál (#290)
(85,74) Tharr oltár, tavacska, 47. jellempróba, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(85,77) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 31. jellempróba, manaelementál (#290)
(86,74) uzbányok (#102), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, manaelementál (#290)
(86,75) uzbányok (#102), oltár, manaelementál (#290)
(86,76) manaelementál (#290), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)

Üzenet küldése a karakternek