Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 5. 9h:07' EZ A 68. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD 69. játékheted kezdete: márc. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1403 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
d 7 | eldobod a 7. tárgyat |
kf 96 | kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat |
d 12 2 | eldobod a 12. tárgyat (2 darabot) |
d 51 2 | eldobod az 51. tárgyat (2 darabot) |
fm 42 | feltételes mászás 42 |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A százfogú fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [76,-11] Síkság, továbbra is csak síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.
im | imádkozol |
m 5 7 6 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip kocsányos fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a topránypolip testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A topránypolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [74,-11] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy sullár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 1 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod a sullár testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [73,-11] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pókvadász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a pókvadász jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorombilla testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a gorombilla száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-12] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy piromenyét közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét jobb hátsó lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (4 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét bal vállát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT) Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb). |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
Erő: | 17 | Szint: | 10 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 158/46 | Jellem: | jó (95) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 32/2 | Pénz: | 219 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 13 | szúrófegyverek: | 4 | vágófegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 11 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 8 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 15 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 2 |
10. taumaturgia: | 1 | 11. harcművészetek: | 11 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 1 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 5 |
16. bányászat: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 42 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 56.89 kg | Megterheltség: 129% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bőrpáncél (#51) | 2 | csontszurony (#12) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | púderkő (#119) | |||
4 | tüske (#22) | 1 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | 6 | víz (#27) | |||
1 | zöld üveg (#82) |