Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. szept. 16. 12h:05' EZ A 116. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD 117. játékheted kezdete: szept. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
ftv 33 10 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 10. szörnyet |
fkt 22 15 1 | felt. készítesz a 22. tárgyat (15 darabot) |
vi 5 3 30 | viselkedésed: 5 3 30 |
jlk 1012 | jelszó kimondása 1012 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a massza hártyás szárnyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a massza hártyás szárnyát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a massza kocsonyás testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A massza farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a massza jobb első lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a massza farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A massza farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 ormánygőte csontot. 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
t 290 | támadod a 290. szörnyet |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vaskarddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
v 21 4 | elmormolod a 21. varázslatot |
vi 3 3 30 | viselkedésed: 3 3 30 |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod az alpesi tehén testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-36] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a piromenyét testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [70,-35] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy surranó kígyó került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal végigmetszed a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a surranó kígyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csodabogár bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a csodabogár kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csodabogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-33] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy vadtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadtroll bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a vadtroll testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vadtroll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-11 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-32] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Leanan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő emberevő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az emberevő testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 12 életpontot vesztettél. Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang farkát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a rőtmanó bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kilukasztod a rőtmanó jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a rőtmanó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rőtmanó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [74,-32] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kaffogó hebrencs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kaffogó hebrencs fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a kaffogó hebrencs bal első lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [75,-32] Szűnni nem akar a zöld síkság. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az alpesi tehén fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
v 21 4 | elmormolod a 21. varázslatot |
ef 15 505 | energia fejlesztése 15 |
k 1 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig északkeletre |
k 2 1 1 | követed a 2. fajúakat 1 lépésig északkeletre |
k 3 1 1 | követed a 3. fajúakat 1 lépésig északkeletre |
k 4 1 1 | követed a 4. fajúakat 1 lépésig északkeletre |
k 5 1 1 | követed az 5. fajúakat 1 lépésig északkeletre |
k 6 1 1 | követed a 6. fajúakat 1 lépésig északkeletre |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY) Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
EZÜSTHEGYŰ NYÍL (323. TÁRGY) Az ezüsthegyű nyíl elkészítéséhez egy ezüstdarab, egy olvasztókemence és egy madártoll szükséges, és a KT 323 paranccsal történik, 10 TVP árán. E nyílvessző sebzése mindössze 2d5+2, és aránylag könnyen kicsorbul, de használata mindenképpen ajánlott olyan lények esetén, amelyeket más fegyverrel nem lehet megsebezni. (A nyilat automatikusan használni is fogod ilyen lények ellen, ha az FLH 997 323 parancsot kiadod). Az ezüsthegyű nyíl kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
VADTROLL (70. SZÖRNY) A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak. |
RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY) Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet. |
KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni. A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel. A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le. Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél. A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait. Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be. FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet. Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak. |
ÁLCÁZÁS (13. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Ezt a képességet a táborozásnál használhatod jól. Táborozáskor egy kisebb bokorrá, fává alakulsz, így gyakorlatilag láthatatlanná válsz mindenki számára - a két forduló között nem fog megtalálni senki. (Még tárgyakat átadni sem tudnak neked.) Ehhez az AV 13 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Nem kell feltétlenül az utolsó parancsnak lennie, a végrehajtás úgyis csak táborozáskor történik. Ha álcázva vagy, a két kör között egy nagyon picivel több életerőt fogsz visszanyerni. Nem használható egyszerre a Teljes Transzformáció képességgel. |
Erő: | 13 | Szint: | 14 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 182/182 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 156/40 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 24/15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/48 | vágófegyverek: | 18/51 (+21%) | ütőfegyverek: | 3/32 |
lőfegyverek: | 13/71 (+27%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -7.); tüske (#22) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
74,66 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/49 | 2. nyomkövetés: | 12/15 (+17%) | 3. mászás: | 3/28 |
4. csapdakészítés: | 5/88 (+16%) | 5. csapdaészlelés: | 2/5 | 6. gyógyítás: | 16/48 |
7. titkosírás: | 2/6 (+1%) | 8. felderítés: | 2/58 | 9. teológia: | 3/83 (+16%) |
10. taumaturgia: | 8/23 (+9%) | 11. szörnyismeret: | 3/94 (+20%) | 12. zárnyitás: | 5/46 |
13. vadászat: | 1/23 | 14. bányászat: | 7/85 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
Métely (#7000), ryuku gárdista (#360), szürke rinocérosz (#346) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
vízionár (#66), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Métely (#7000) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szürke rinocérosz (#346) | izomernyesztés (#33) | >> | sullár (#101) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálmadár (#351) | izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | |
izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | izomernyesztés (#33) | >> | trappoló dinymák (#118) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pókvadász (#59) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
elnyomók gyűlölete (190) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 24 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 936 TU szükséges.) |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | * | szöges páncél (#65) | 1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | * | csontszablya (#64) | ||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | + | méregfog (#1553) | 5 | mérgezett tüske (#23) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | ||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 10 | tüske (#22) | 18 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | * | vaskard (#2084) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | obszidián függő (#195) |
1 | * | réz papi karkötő (#307) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 11 | kaja (#2) | |
1 | kötél (#92) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 31] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 12 csepp spiritusz (#170), fér még: 28] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 90 korty víz (#27), fér még: 10] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 38] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 6 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | |||
1 | aurach bőr (#658) | 2 | bakkura bőr (#95) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
23 | drótszőr (#37) | 4 | ezüstdarab (#326) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | fémrúd (#104) | 7 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | ¤ | kazmár gyökér (#205) | 32 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | ||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
3 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 6 | + | pirkit (#153) | ||
71 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | 11 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 16 | varányszem (#30) | 2 | + | vasérc (#152) |
Összsúly: 56.99 kg | Megterheltség: 123% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 9 | kaja (#2) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | tüske (#22) |
67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | |
-39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|