54. forduló, 56. forduló, Sendiel, a dalnok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 14. 12h:12'
EZ A 82. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD
83. játékheted kezdete: ápr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4848
SZÁMLA : XXXX

SENDIEL, A DALNOK KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [32,-2] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ezüst karkötőt (15 arany kikiáltási áron), 1 ezüst gyűrűt (15 arany kikiáltási áron), 1 kis vaspajzsot (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+2 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 759. hetének nyerőszámai: 17, 23, 25. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]

* 2. KP: használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 180.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 408. tárgyat
Leveszed a Halatir kalapját, majd a fejedre teszed a vas fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

kno 12 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 180.]

kf 291 230 278 kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat a 230. tárggyal a 278. tárgyat
Lecsatolod a kígyóbőr övet, majd felcsatolod a bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
Leveszed a szürke bőrkesztyűt, majd felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 1688 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 170.]

kt 554 5 elkészíted az 554. tárgyat (5 darabot)
Sajnos nincs nálad tünde íj, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy tünde nyilat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 170.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 16 elmormolod a 16. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 165.]
[A parancs tárolásra került.]

flh 1 22 felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal
FLH 1 22 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

flh 6 23 felt. lőfegyver haszn. 6 a 23. tárggyal
Ok, FLH 6 23 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

m 1 mozogsz északkeletre
[33,-3] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete.
- 20 arany - háborodsz fel a belépő drágaságán, de hát nincs mit tenni, mérgesen keresgélni kezdesz zsebeidben. Sajnos nincs nálad ennyi. Talán majd legközelebb.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Érzékeled auráját: ő is jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Sunyi Lob. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. (Csábmosoly.) (Bűvölés:) Rámosolyogsz a másikra, és megkérded, hogy tudna-e adni neked 3 kaját. Ő örömmel bólint, és átnyújt 3 kaját. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hopp, átugrik egy főnixtoll! Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt és egy vasvértet visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy lábascet trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve DEF az IGAZ. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. (Csábmosoly.) Aztán elköszöntök egymástól.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 155.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Kiveszel a bankból 1000 aranyat. A számládon van még 2737 arany. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

ve 437 1 megveszed a 437. tárgyat 1
Vásároltál 1 arany masszariasztót. 21 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

ve 1 5 megveszed az 1. tárgyat 5
Vásároltál 5 deus ex machinát. 185 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

ve 23 4 megveszed a 23. tárgyat 4
Vásároltál 4 mérgezett tüskét. 4 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[34,-4] Folytatod sétádat a házak közt. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát.

Van itt egy vadaspark (769. épület.).

(Továbbmész...) [35,-3] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összeakadsz Shaam-leeval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy fekete bőrcsizmát, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. (Csábmosoly.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt és egy rinóbőr övet visel. Felszerelését egy garokk trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Trebeki Zenga . Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. (Csábmosoly.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [20 pontot használtál fel, van még 135.]

vtn 285 varázslat tanulás: a 285. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: időcsere. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 100.]

m 4 6 8 mozogsz délre, nyugatra, északra
[35,-2] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy emberevő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod az emberevő bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával megcsapod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 11 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával megvagdalod az emberevő testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az emberevő fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges alattomos manó trófeát, és kinyersz egy alkalmas emberevő trófeát. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Látsz egy olvasztókemencét.

(Továbbmész...) [34,-2] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az útonálló jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [34,-3] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az útonálló bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Észreveszel egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Sheran tanítványa. Egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy rőtmanó kacagányt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy fémbontó szójer trófea, egy ulkor jéglény trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy nekrofun-bonsai. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy sörényes ubuk! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dharlon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. (Csábmosoly.) Aztán elköszöntök egymástól. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [30 pontot használtál fel, van még 70.]

h 238 40 használod a 238. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Elkezded pengetni a lantot. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. Az előadás végeztével aranyat dobálnak az emberek a sisakodba (+3 arany), és valamennyire meg is tapsolnak. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+20 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az útonálló nyakát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 30.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 10 aranyat. (+1 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 22.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 1262. tárgyat
Leveszed a vas fejpántot, majd a fejedre teszed a Halatir kalapját. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 3. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [22 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 10, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 194 pontot. A következő körben tehát 194 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


IDŐCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t.

KARAKTERLAP

Sendiel, a dalnok , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Elenios ministránsa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 55. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 162 cm
IQ: 21 Támadás: 7 Agresszió: 2 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 20 (21) Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 Életpont: 138/109 Jellem: jó (55) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 Varázspont: 84/84 Pénz: 686 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/0 Pszi pont: 60/7 EFejl: 15
Eddig összesen 115 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 656 TP-t kaptál. Jelenleg 12833 TP-d van. A következő szinthez még 4167 TP szükséges. Trófeáid: emberevő, karmazsin huhogó, orgyilkos. A 55. fordulódban 2737 arany került a bankszámládra. 2737 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 4/82
vágófegyverek: 12/8 (+20%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 10/91 (+6%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/25 2. nyomkövetés: 6/54 3. lopás: 1/0
4. mászás: 3/57 5. csapdakészítés: 7/80 (+8%) 6. csapdaészlelés: 1/5
7. gyógyítás: 9/45 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/7
10. szörnyidomítás: 3/86 11. teológia: 3/15 (+6%) 12. taumaturgia: 3/75 (+105%)
13. szerencsejáték: 1/20 14. versengés: 2/86 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 11/43 (+71%) 17. szörnyismeret: 5/87 18. pszi: 10/58 (+13%)
19. vadászat: 6/64 20. bányászat: 1/50 21. főzés: 1/0
22. csapatmunka: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 14 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), manifesztátor (#124), Dulmina (#3676), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) bűvölés (#20) (112,5) szürkeáll. aktiv (#71) csábmosoly (#16)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 50.87 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 főnixtoll (#563)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
686 arany (#50) 1 arany masszariasztó (#437) 5 deus ex machina (#1)
1 mérgezett tüske (#23)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(33,-3) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, Sunyi Lob (4928. kalandozó), DEF az IGAZ (5509. kalandozó)
(34,-4) vadaspark (#769), patak, Fairlight oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, főutca (#399)
(34,-3) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Dharlon (3120. kalandozó)
(34,-2) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), útonálló (#130)
(35,-3) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Shaam-lee (2599. kalandozó), Trebeki Zenga (4694. kalandozó)
(35,-2) emberevő (#119), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, olvasztókemence (#86)

Üzenet küldése a karakternek