54. forduló, 56. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 16. 10h:52'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,108] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy mélységi grittang nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 213.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 208.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+20 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 178.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[39,109] Még mindig dombos terepen vagy.

Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot!
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah követője. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot és egy bőrpáncélt visel. Fegyverzetét egy púpos burástya trófea és egy yeti poronty trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy szöges bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Továbbmész.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia követője. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy bőrpáncélt, egy nap szimbólumot, egy rézsisakot és egy bakkura csizmát visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy orgyilkos trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [39,110] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Észreveszel egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sebesült gyilkos tetű. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 77 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [39,111] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [40 pontot használtál fel, van még 138.]

m 4 mozogsz délre
[39,112] Még mindig dombos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy északi aurach nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 8 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 130.]

be 9 bemész a 9. titkos labirintusba
A kincseskamra bejárata valóban tökéletesen el van rejtve: ha nem lenne térképed, Te sem találtad volna meg. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Hosszú, kanyargós folyosók indulnak előre. Vajon melyiket érdemes választani? Melyik vezet a kincshez? Ahogy tovább mész, koponyákat, csontokat pillantasz meg. Rossz előérzeted kezd lenni... [5 pontot használtál fel, van még 125.]

lm 903 2 8 mozogsz 903 2 8
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. A térkép szerint 2-essel jelölt útvonalon mész végig. Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy kopár, üres szoba. Ezért szenvedtél? Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[16 pontot használtál fel, van még 109.]

lm 3 4 9 mozogsz 3 4 9
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. A térkép szerint 3-assal jelölt útvonalat választod. Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
A térkép szerint 4-essel jelölt útvonalon mész végig. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Ahogy benyitsz, gyorsabban kezd dobogni a szíved: igen, megtaláltad a kincseskamrát! A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 40 arany. Gyorsan kiüríted a ládát.
[24 pontot használtál fel, van még 85.]

lm 5 6 10 mozogsz 5 6 10
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. A térkép szerint 5-össel jelölt úton mész. Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
A térkép szerint 6-ossel jelölt útvonalon mész végig. Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy kopár, üres szoba. Ezért szenvedtél?
[24 pontot használtál fel, van még 61.]

lm 7 900 1 mozogsz 7 900 1
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. A térkép szerint 7-essel jelölt útvonalat választod. Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a kincseskamrát.
[13 pontot használtál fel, van még 48.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[40,113] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy rájanyék. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék farkát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba).

(Továbbmész...) [41,114] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ork sámán nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork sámán bal vállát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán bal lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az ork sámán fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Találsz egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba).

(Továbbmész...) [42,115] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tigroszlán. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tigroszlán bal hátsó lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 24.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[43,116] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő nektoraf nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Ez mellément. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval épp hogy eltalálod a nektoraf fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Továbbmész...) [44,117] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy kaffogó hebrencs. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,118] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Felismered. Ez egy görgőte. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 194 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GÖRGŐTE (41. SZÖRNY)
A tengerparton gyakori kétéltű leginkább napozni szeret. Ha valaki ebben meg akarja zavarni, meg vannak a módszerei a védekezésre: több száz, tűhegyes fog. Ha igazán komoly ellenféllel találkozik, inkább a menekülést választja: be a vízbe!

KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight hűséges követője vagy. Ez az 55. fordulód.

Erő: 19 Szint: 11 Merészség: 6/5 Magasság: 166 cm
IQ: 21 Támadás: 10 Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 12 Életpont: 160/36 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 36/29 Pénz: 311 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 273 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 767 TP-t kaptál. Jelenleg 24974 TP-d van. A következő szinthez még 26 TP szükséges. Trófeáid: sullár, trappoló dinymák, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 13 dobófegyverek: 13 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 2 (+1) 6. gyógyítás: 17 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 5 9. teológia: 1
10. szerencsejáték: 1 11. szörnyismeret: 1 12. vadászat: 7
13. bányászat: 15 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végezz egy varkaudarral.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

Összsúly: 52.45 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 8 kaja (#2) 4 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 3 óndarab (#85) 3 rézdarab (#70)
6 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(39,109) olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, érclelőhely, egy gnóm férfi, egy törpe férfi
(39,110) Elenios rúnaköve, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, érclelőhely, gyilkos tetű (#116), rőtmanó (#55)
(39,111) Leah oltár, érclelőhely
(39,112) a 9. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), Raia oltár, érclelőhely, északi aurach (#350)
(40,113) rájanyék (#58), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), gumifa (#38), Leah oltár, 15. jellempróba
(41,114) ork sámán (#345), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár, 10. jellempróba
(42,115) tigroszlán (#43)
(43,116) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 29. jellempróba, nektoraf (#355)
(44,117) 4. jellempróba, kaffogó hebrencs (#88)
(44,118) görgőte (#41)

Üzenet küldése a karakternek