551. forduló, 553. forduló, Kárász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 10. 12h:03'
EZ A 654. JÁTÉKHETED, 552. FORDULÓD
655. játékheted kezdete: ápr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5300
SZÁMLA : XXXX

KÁRÁSZ KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [20,29] koordinátán.
A táborozás 2. napján találkozol HóKinn,CsendBennel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy sárkányfajzat trófea és egy Hoxxurton trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Csábos mosolyt villant meg feléd, de nem mutatsz túl nagy érdeklődést.
A 2. napon összeakadsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy trikornis herceg trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy orbitális mackósajt trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 7. napon összefutsz Vadak Urával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy pszi elementál lord trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy deus ex machina van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+320 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 704. hetének nyerőszámai: 25, 7, 29. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 661.]

* 2. KP: élelemszerzés 10 pontért
Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a Raia szent lovagja bal lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 651.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 649.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 649.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 649.]

* 4. KP: imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 619.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 589.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 559.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+30 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 529.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 529.]

* 7. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 527.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 525.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 523.]

* 8. KP: használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 523.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 523.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +45 max. életerő, +45 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 517.]

* 9. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

v 159 165 elmormolod a 159. varázslatot
Az idézés sajnos kudarcot vallott, magad sem érted miért. Talán rosszul ismered a megadott lényt, nem volt nálad valamilyen komponens, vagy az adott lény nem lehet familiáris? Legközelebb jobban utána nézel a dolgoknak, határozod el. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

kf 462 kézbeveszed/felveszed a 462. tárgyat
Leveszed a kvazár kesztyűt, majd felhúzod a kezedre az Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

v 84 120 elmormolod a 84. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy bibircsók-óriást! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy bibircsók-óriás jelenlétét jelzi. Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Nagy reccsenéssel a bibircsók-óriás belezuhan a gödörbe. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ez a bivalyerős szörny valószínűleg betanítható, hogy komoly segítséget jelentsen építkezéseknél. Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] [34 pontot használtál fel, van még 483.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 453.]

v 22 445 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő kvazár kesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 kvazár, 1 gór formázó minta. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 448.]

v 22 322 2 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 443.]

dd 17 eldobod a 17. tárgyat
Elhajítasz 20 szögletes követ. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[20,28] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia szent lovagja fejét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Raia szent lovagja fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [20,27] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [20,26] Síkság, továbbra is csak síkság.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [36 pontot használtál fel, van még 407.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[20,25] Épületek tűnnek fel. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Blounther apó. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A balkezes gyűrű védett meg.) Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó bal lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Blounther apó testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Blounther apó testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg és 2 púderkő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 2947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 53, gyógyulás: 6, összesen: -47 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [20,24] Továbbmész a város utcáján. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 27 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy részeg kalandozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a részeg kalandozó bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rontasz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb karját. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy karbin plazma és 2 mocsári penke. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Nicsak, mit fedezel fel! A király intézményrendszerének új bizonyítéka: Invázióügyi Minisztérium. Ezt a három méter magas, kovácsoltvas kapura lógatott réztábláról tudhattad meg - a kapu persze egy csodaszép két emeletes épület bejárata is egyben. (687. épület.)
Van itt még egy jósda (644. épület.).

(Továbbmész...) [20,23] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr hívői építették. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő csapat őrjáratozó katona mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az őrjáratozó katona fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (11 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével néhányszor súrolod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az őrjáratozó katona jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (10 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 163, gyógyulás: 26, összesen: -137 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.). [41 pontot használtál fel, van még 366.]

be 630 4 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 316.]

m 8 mozogsz északra
[20,22] Folytatod sétádat a házak közt.

Utad során felfedezel egy templomot. Dornodon híveié. Belebotlasz valamibe: 1 borkonyó bibe. Elrakod. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (641. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 304.]

be 641 bemész a 641. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért,
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért,
varázsital főzése (#100) 150 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért,
inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért,
varázspáncél (#156) 700 aranyért, tűzmágia (#157) 510 aranyért, háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért,
Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért,
klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért,
analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

vtn 157 varázslat tanulás: a 157. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tűzmágia. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 264.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[19,23] Még mindig a városban vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 6750 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy Vlagyimir szobrát. Van itt egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [18,23] Továbbmész a város utcáján.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 2 mocsári penkét 2 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért.
[24 pontot használtál fel, van még 240.]

ve 297 8 megveszed a 297. tárgyat 8
Csak 4 darabra van elég pénzed. Vásároltál 4 kvazár kardot. 1120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

m 8 mozogsz északra
[18,22] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Sheran híveié. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy és 5 gyenge méreg. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Épületeket látsz: egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 228.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templom ajtaján, majd egy gyors ima után pihenésre alkalmas helyet keresel a külső szentély padjai közt.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű kobudera nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran főpapja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lilien-Dour. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
[5 pontot használtál fel, van még 223.]

im 0 3 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 193.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 163.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 133.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Sajnos nincs nálad fülemüle agyar. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 131.]
12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 131.]
Gyorsvarázsolsz! Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 129.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 126.]

* 8. BP: keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 126.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 126.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 126.]
Iszol a vizestömlőből. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 48 arany. Halkan szitkozódva, kifizetsz 47 aranyat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-45 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 10, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a bibircsók-óriás. 4 kaját nyel le a spagulár. Álomra hajtod fejedet istened szent templomában. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 126 pontod maradt, ebből a következő körre 126 pontot vihetsz át. Kapsz még 693 pontot. A következő körben tehát 819 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

TŰZMÁGIA (157. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Hatékonyabbá akarod tenni tűz alapú varázslataidat? Itt az alkalom! A tűzmágia egy, a következő kör elejéig tartó bűbáj, melynek hatására minden tűzvarázslatot annyival többet sebez, amennyi a varázslói szinted (ez kb. a taumaturgiád felének felel meg). A tűzmágia elmondása 24 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense a köznyelven tűzbogyónak is nevezett kaktuszbogyó.

KARAKTERLAP

Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 552. fordulód.

Erő: 56 Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 176 cm
IQ: 56 (57) Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 60 (61) Védekezés: 84 Menekülés: 40 % Életkor: 34/39 év
Egészség: 53 (55) Életpont: 459/380 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 0
Szerencse: 65 (69) Varázspont: 711/4 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/9 Pszi pont: 185/245 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 2701 szörnyet (6 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 13325 TP-t kaptál. Jelenleg 1648470 TP-d van. A következő szinthez még 51530 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, Notermanthi, pszi elementál lord. A 540. fordulódban 7567 arany került a bankszámládra. 8021 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/48 ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 27/7
vágófegyverek: 26/75 (+6%) ütőfegyverek: 25/2 (+2%) lőfegyverek: 27/47 (+3%)
dobófegyverek: 20/27

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/44 2. nyomkövetés: 113/6 (+4%) 3. mászás: 16/78
4. csapdakészítés: 35/95 (+26%) 5. csapdaészlelés: 10/30 6. gyógyítás: 73/85
7. titkosírás: 17/22 8. felderítés: 88/97 9. szörnyidomítás: 18/43
10. teológia: 54/58 (+31%) 11. taumaturgia: 27/50 (+203%) 12. versengés: 7/48
13. zene: 113/34 (+30%) 14. szörnyismeret: 47/50 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 6/34 17. vadászat: 32/3 (+10%) 18. bányászat: 43/71
19. úszás: 15/4 20. csapatmunka: 1/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> férfiak (#998) szárazság (#48) >> gonoszok (#988)
méregfelhő (#37) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> borzalmas varkaudar (#166) varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)
varázsvédelem (#34) >> jók (#990) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász.
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1771 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 3 kaja (#2)
1 kvazár kesztyű (#445) 1 sötét tekercs (#535) 4 spiritusz (#170)
20 szögletes kő (#17) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 borkonyó bibe (#312) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
2 ezüstdarab (#326) 1 ezüsttőr (#322) 1 gór formázó minta (#444)
7 gyenge méreg (#26) 5 gyöngymangó (#135) 3 kvazár (#244)
4 kvazár kard (#297) 2 púderkő (#119) 1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(18,22) szörnypiac (#647), tanácsadó bölcselő (#656), Sheran oltár, őrült varázsló (#255), Lilien-Dour (2724. kalandozó)
(18,23) vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(19,23) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(20,22) fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár
(20,23) kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár, őrjáratozó katona (#274)
(20,24) jósda (#644), Invázióügyi Minisztérium (#687), részeg kalandozók (#187), őrült varázsló (#255)
(20,25) Blounther apó (#972)
(20,27) 37. jellempróba
(20,28) Raia szent lovagja (#239), 47. jellempróba
(20,29) Raia szent lovagja (#239), bibircsók-óriás (#120)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A lávatavaknál készíthető tárgyak készítésekor hiba lehetett, ha a tó már nem kiégett földön volt. Ez javításra került, ezen tárgyak most már minden tereptípuson elkészíthetőek, persze ha van ott lávató.

Üzenet küldése a karakternek