1044. forduló, Alaria Volerdi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 16. 12h:12'
EZ A 557. JÁTÉKHETED, 553. FORDULÓD
558. játékheted kezdete: jan. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1264
SZÁMLA : XXXX

ALARIA VOLERDI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,72] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 medúzacsápot. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+38 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+1014 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+363 pszi pont.) A tudati jel segítette regenerálódásodat. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+25 tudatpont.) Mentális energiádat a Bugyorba irányítod (+10 TVP). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku csapásvezető nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. (Önanalízis: +20% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 868.]

* 1. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 848.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 848.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 846.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 846.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 844.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-36 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 842.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat az 1253. tárgyat az 1269. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 841.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +87 max. életerő, +87 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 835.]
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 2 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 831.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat az 1570. tárggyal a 685. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt, majd a füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 831.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 831.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 831.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 831.]

fog 165 219 elfogod a 165. szörnyet a 219. tárggyal
fog 165 219 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 831.]

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 831.]

ek 116 60 313 t. energia kisütése: 116 60 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 60 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 831.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 831.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy varázsvédő varázs varázs hatalmát. Varázslataidat mostantól rúna védi. [0 pontot használtál fel, van még 831.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb középső lábát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1397 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és egy rókafarok. 3244 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 16, gyógyulás: 48, összesen: +32 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 ezüsttőrt. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 791.]

ek 179 70 t. energia kisütése: 179 70
Mentális energiádat a Bugyorba irányítod (+350 TVP). [-70 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 1141.]

p 195 70 használod a 195. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 70 Tudatpontot. [-1400 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 1126.]

ek 179 70 t. energia kisütése: 179 70
Ebben a körben már csak 60 TU-t válthatsz át: Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+300 TVP). [-60 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 1426.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[120,112] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[10 pontot használtál fel, van még 1416.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(120,112) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)

[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 2 mocsári penke. Elrakod őket. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).
Összeakadsz Mr. ?-lel. Chara-din inkvizítora. Egy Eldereth kristályt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy ónix masszavadítót, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt és egy szirén köpenyét visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy norpadolótika trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 1406.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vörös rakolits

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vörös rakolits testét. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vörös rakolits testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a vörös rakolits testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 858 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 34, gyógyulás: 21, összesen: -13 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót jobb oldalát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1456 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar böllér

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 816 életpontot sebeztél. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Csontpálcával néhányszor megcsapod a varkaudar böllér testét. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Din cséphadarójával párszor megpöccinted a varkaudar böllér testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Csontpálcával néhányszor megcsapod a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Din cséphadarójával súrolod a varkaudar böllér testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 14799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1665, sebződés: 408, gyógyulás: 213, összesen: -195 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vörös rakolits

Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vörös rakolits testét. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits farkát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a vörös rakolits egyik karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 858 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 31, gyógyulás: 31, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar katona

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona bal lábát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar katona nyakát. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a varkaudar katona bal lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (3 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar katona kivillanó vállát. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a varkaudar katona kivillanó vállát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (3 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Csontpálcával néhányszor épp csak megérinted a varkaudar katona csillogó páncélját. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Din cséphadarójával súrolod a varkaudar katona testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (3 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 7307 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1222, sebződés: 294, gyógyulás: 279, összesen: -15 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy csataremák

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontpálcát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Csontpálcával párszor keményen megütöd a csataremák testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a csataremák testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Csontpálcával párszor keményen megütöd a csataremák testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Din cséphadarójával néhányszor súrolod a csataremák testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Csontpálcával többször eltalálod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a csataremák testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 9249 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1427, sebződés: 370, gyógyulás: 339, összesen: -31 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vörös rakolits

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vörös rakolits fejét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a vörös rakolits fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 858 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 22, gyógyulás: 35, összesen: +13 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 1321.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +113 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 1321.]

ek 179 4 t. energia kisütése: 179 4
Ebben a körben már több TU-t már nem válthatsz át. [0 pontot használtál fel, van még 1321.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[120,112] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[10 pontot használtál fel, van még 1311.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(120,112) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)

[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 10700 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 10450 TVP épült bele.)

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 1301.]

ep 400 1200 1 építed a 400. tárgyat 1000 pontért
Folytatod az építést. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy kész legyen a ház. 6010 tapasztalati pontot kaptál. [Rahn ékkő:] 148251 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [1000 pontot használtál fel, van még 301.]

be 709 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[120,112] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Találsz egy kék orchideacserjét. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [121,112] Az erdőt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,113] Síkság, továbbra is csak síkság.

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr templomot. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [18 pontot használtál fel, van még 278.]

m 2 mozogsz keletre
[123,113] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Felfedeztél egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Az embereknél az istenek ajándéka,
A tárgyaknál az embereké.
Birtokolhatja bárki és bármi,
De nem rokon azzal, hogy okosnak lenni.
(Önanalízis: +6% felderítés.)
Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. [11 pontot használtál fel, van még 267.]

tim 30 titkosírás megfejtése 30 pontért
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. (Önanalízis: +11% titkosírás.) Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza jobb oldalát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd a massza farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A massza melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (97,107)-> 13 arany, -2 ÉP] 2716 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 2, gyógyulás: 39, összesen: +37 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Bár kincset találsz, a falon ősi titkokról szóló szövegre bukkansz: A legnehezebb labirintusokban nem fogsz boldogulni magas titkosírás szakértelem nélkül. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [30 pontot használtál fel, van még 237.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[124,114] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy sóhajtó dorony. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 455 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 2, gyógyulás: 27, összesen: +25 ÉP}

A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,115] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét.

(Továbbmész...) [126,116] A bozótos után most hegyek között vagy. Itt kezdődik a Fairlight-hegység. A monda szerint Fairlight itt győzte le egyik legnagyobb vetélytársát, amikor még halandó volt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy emberevő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az emberevő testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
432 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}

Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. (Önanalízis: +2% bányászat.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kerek követ. [Rahn ékkő:] 2964 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [38 pontot használtál fel, van még 199.]

m 2 mozogsz keletre
[127,116] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [6 pontot használtál fel, van még 193.]

kb 211 6 kiveszel a bankból a 211. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 198.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 203.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 208.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 213.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 218.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 223.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 228.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 233.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 238.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

ek 395 115 72 t. energia kisütése: 395 115 72
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(120,112) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(121,112) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(122,113) 43. jellempróba
(123,113) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, phua-kúp (#372), 27. jellempróba, művészi porolit (#720), massza (#217)
(124,114) sóhajtó dornyok (#112)
(125,115) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(126,116) emberevő (#119), érclelőhely

[115,72] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Látsz egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Jo-Lee a Mágus.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. (Önanalízis: +5% mászás.) Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2154 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 8, gyógyulás: 59, összesen: +51 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy kisebb quwarg isten!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 65 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi eredménye! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (63 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal többször eltalálod a kisebb quwarg isten fejét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megpöccinted a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kisebb quwarg isten belecsíp a derekadba. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranytű, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (99,81)-> 6 arany, -2 ÉP], 39 arany, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP], egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (99,81)-> 50 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (99,81)-> 6 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy, egy vasérc és egy vas dobónyíl. 13222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 395, gyógyulás: 146, összesen: -249 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 réz papi karkötőt. [réz papi karkötő ládikóba-> (99,81)-> 20 arany, -2 ÉP] Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +117 életerő.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)
[-3 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 198.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

h 1233 használod az 1233. tárgyat
Végighúzod az ujjadat a cirkuszi pergamenen sorakozó jelek felett, és hoppá, láss csodát:
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 552 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 77 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pásztorbottal néhányszor megcsapod a vortexmágus testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 7 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 79 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán. 10537 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1107, sebződés: 156, gyógyulás: 107, összesen: -49 ÉP}

Az óriás a sátor előtt fogad.
- Nagyon ügyes voltál - közli veled, és elveszi az öt különböző itt nyert talizmánt. Cserébe a halálhozó karkötőjét adja neked. (Önanalízis: +5% versengés.)
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (294 életpontot vesztettél.) A sötétből egy árnyalak közelít feléd. Rögtön felismered: a csontváz hadúr az. Harcolni akar.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 172 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Ez mellément. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz hadúr zörgő csontjait. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával meghorzsolod a csontváz hadúr testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 103, gyógyulás: 61, összesen: -42 ÉP}

Hamarosan egy különös terem falai közé érkezel. Egy embernyi nagyságú nyálkás szörny válik ki a sötétből, csápjai vaksin kutakodnak irányodba. Egy pillanat alatt felméred, hogy e nem mindennapi lény ellen nem sok esélyed, és valószínűleg csak egy finom fogásként végeznéd az étlapján. Mint a kámfor, úgy hagyod ott az ocsmányságot, visszafutva az úton, amerről érkeztél. Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +106 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +82 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +115 életerő.) (Önanalízis: +4% versengés.)
Mint sejtetted, amint magad mögött hagyod a cirkusz területét, visszakerülsz a kiindulási pontodra. Egy pillanatig még tanácstalanul markolod a mágikus pergamen hűlt helyét, majd a továbbindulás mellett döntesz. [25 pontot használtál fel, van még 173.]

szk 765 778 121 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 121. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 168.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy csillezsályalevelet ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 163.]

* 3. BP: használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 21 vizet dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 21 szögletes kő. [szögletes kő ->eldobod] [3 pontot használtál fel, van még 160.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 1591. tárgyat a 821. tárggyal az 511. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 160.]
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 160.]
Kiveszed a füledből a hatalom fülbevalóját, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 160.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-87 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 6, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a homokféreg. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 8 kaját töm magába a ryuku ostromteknős. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 160 pontod maradt, ebből a következő körre 160 pontot vihetsz át. Kapsz még 694 pontot. A következő körben tehát 854 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Alaria Volerdi, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű törpe nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Leah kisebb avatárja vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: Inkvizíció tudati terének Őrzője. Ez az 553. fordulód.

Erő: 54 (68) Szint: 40 Merészség: 10/10 Magasság: 103 cm
IQ: 100 (136) Támadás: 62 Agresszió: 6 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 50 (64) Védekezés: 107 Menekülés: 30 % Életkor: 75/114 év
Egészség: 51 (65) Életpont: 870/627 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 16
Szerencse: 61 (84) Varázspont: 2210/627 Pénz: 15306 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 78/15 Pszi pont: 1101/19 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 5334 szörnyet (17 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 232573 TP-t kaptál. Jelenleg 8622870 TP-d van. A következő szinthez még 177130 TP szükséges. Trófeáid: zafír sárkány, Quwaxotix, varkaudar böllér. A 547. fordulódban 13100 arany került a bankszámládra. 13100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/25 ökölvívás: 4/61 vágófegyverek: 25/97
ütőfegyverek: 38/40 (+10%) lőfegyverek: 27/62 (+1%) dobófegyverek: 31/76 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); kerek kő (#19) (8 -30.); Kaldor varázspora (#1272) (31 -); jégpasztilla (#1566) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/7 2. nyomkövetés: 156/89 (+17%) 3. lopás: 3/48
4. mászás: 21/83 (+5%) 5. csapdakészítés: 37/11 (+6%) 6. csapdaészlelés: 13/60
7. gyógyítás: 74/51 8. titkosírás: 32/12 (+11%) 9. felderítés: 23/84 (+6%)
10. szörnyidomítás: 8/96 11. teológia: 125/39 (+37%) 12. taumaturgia: 116/9 (+28%)
13. szerencsejáték: 7/32 14. versengés: 29/87 (+9%) 15. zene: 7/61
16. szörnyismeret: 59/82 (+20%) 17. pszi: 111/10 18. zárnyitás: 2/94
19. vadászat: 9/74 20. vitalitás: 5/45 21. bányászat: 38/99 (+2%)
22. úszás: 11/3 23. főzés: 23/37 24. csapatmunka: 6/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 100 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), sötét italt (#284) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 30 darabot )
elfogod szutykos remákot (#191) fedett veremmel (#219), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
démontetű (#15) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), ősi szellem (#422), 9966. szövetség (#9966), zafír sárkány (#329), varkaudar pusztító (#7134)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Radul Renier (#2894), A Káosz Lordjai (#9147), 9375. szövetség (#9375), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +30 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +46 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) varázsvédő varázs (#370)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 42, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
éhínség (#39) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
villámcsapás (#50) >> norpadolótika (#226) direkt kontaktus I (#121) >> kisebb quwarg isten (#213)
fehérál.roncsolása (#248) >> férfiak (#998) fehérál.roncsolása (#248) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> ekharion bébi (#768) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
méregfelhő (#37) >> áeratikus hasnyák (#243) villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146)
pusztító végzet (#106) >> smaragdgólem (#417) pusztító végzet (#106) >> vortexmágus (#418)
pusztító végzet (#106) >> halálhozó (#419) fehérál.roncsolása (#248) >> High Density (#1949)
fehérál.roncsolása (#248) >> ősi szellem (#422) halálvarázslat (#124) >> északi tűzsárkány (#219)
pusztító végzet (#106) >> korinthai amőba (#420) pusztító végzet (#106) >> kék rothasztó (#421)
pusztító végzet (#106) >> csontváz hadúr (#423) pusztító végzet (#106) >> kísértetvarázsló (#424)
pusztító végzet (#106) >> varkaudar böllér (#692) villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) fehérál.roncsolása (#248) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> varkaudar bajnok (#190) villámcsapás (#50) >> Qulli Brann (#4158)
pusztító végzet (#106) >> csataremák (#694) pusztító végzet (#106) >> varkaudar che-pap (#704)
pusztító végzet (#106) >> vark. kardtáncos (#693) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) fehérál.roncsolása (#248) >> Quwaxotix (#961)
halálvarázslat (#124) >> varkaudar pusztító (#7134)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 42, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> Quwaxotix (#961) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704) pszi-acéltorony (#98) >> High Density (#1949)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tompítás (#40) >> massza (#217)
hhaar burka II (#162) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
homokféreg (#121) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
2.) Méghogy papjaim rá vannak szorulva a méregsemlegesítő italokra! Haha! Irts ki egy fekete lótuszt, bizonyítva, hogy nincs rá szükséged!
3.) Elég volt a szöszmötölésből a lepusztult helyeken. Imádkozz a csatorna keleti partján!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XVIII. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XXIV. olimpián.
2006 I. félévének Vlagyimir díjas tudósa vagy.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 226 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 502 Ebbe eddig 80 TU-t fejlesztettél be..

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 cirkuszi pergamen (#1233) 1 csontpálca (#329) 1 drótszőr (#37)
1 gólem talizmán (#811) 5 gyógykenőcs (#313) 1 halálhozó talizmán (#813)
5 isteni könnycsepp (#260) 4 karbin plazma (#199) 1 korinthai talizmán (#814)
1 rothasztó talizmán (#815) 3 sáfránypor (#211) 3 spiritusz (#170)
2 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1149 arany (#50) 2 aranytű (#272) 1 ezüsttőr (#322)
2 fekete gyöngy (#99) 1 halálhozó karkötője (#816) 25 kaja (#2)
16 kerek kő (#19) 1 madártoll (#112) 1 medúzacsáp (#703)
2 mocsári penke (#148) 4 pirkit (#153) 3 rakolits por (#669)
1 remák szív (#264) 1 rókafarok (#124) 6 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)


Üzenet küldése a karakternek