Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 2. 9h:24' EZ A 679. JÁTÉKHETED, 559. FORDULÓD 680. játékheted kezdete: okt. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a törpemammut ormányát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut ormányát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 2. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a küklopsz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (67 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a küklopsz jobb lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a küklopsz jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a küklopsz testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a küklopsz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. 3409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 181, gyógyulás: 24, összesen: -157 ÉP}
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | imádkozol |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | VP spórolása: 15 |
* 7. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 10. KP: | használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
f 627 | kísérletezel a 627. tárggyal |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 686 3 | bemész a 686. épületbe |
pki 9999 | kiveszel a bankból 9999 aranyat |
pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
pbe 5000 1548 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
in 4718 5643 306 | leírod a 4718. kalandozónak az 5643. kalandozót a 306. tárgyat |
in 1850 5643 306 | leírod az 1850. kalandozónak az 5643. kalandozót a 306. tárgyat |
in 4683 5643 306 | leírod a 4683. kalandozónak az 5643. kalandozót a 306. tárgyat |
in 5230 5643 306 | leírod az 5230. kalandozónak az 5643. kalandozót a 306. tárgyat |
in 5367 5643 306 | leírod az 5367. kalandozónak az 5643. kalandozót a 306. tárgyat |
in 5188 5643 306 | leírod az 5188. kalandozónak az 5643. kalandozót a 306. tárgyat |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sziklaskorpió bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sziklaskorpió bal középső lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Őstroll agyalóval eltalálod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió jobb középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [381,90] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Felfedeztél egy kátránygödröt. Találsz egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sziklaskorpió. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a sziklaskorpió bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [382,90] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Északra nézve látsz egy törpe bányát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat Chara-din fattya nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rohansz. Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya nyakát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 80, gyógyulás: 17, összesen: -63 ÉP}
ep 435 240 | építed a 435. tárgyat 240 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (75 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a küklopsz testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a küklopsz jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a küklopsz testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a küklopsz jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 210, gyógyulás: 28, összesen: -182 ÉP}
(Továbbmész...) [382,88] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy Notermanthi. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Notermanthi nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Notermanthi nyakát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Notermanthi bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 65, gyógyulás: 14, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [382,87] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített sziklaskorpió. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sziklaskorpió fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sziklaskorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
ep 435 240 | építed a 435. tárgyat 240 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [380,87] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy albinó küklopsz. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (84 életpontot vesztettél.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [379,87] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy viharóriás barlang van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy Thargodan mágus. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
ep 435 240 | építed a 435. tárgyat 240 pontért |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Notermanthi jobb lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Notermanthi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 7 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 77, gyógyulás: 15, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[379,89] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Notermanthi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Notermanthi testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Notermanthi testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Notermanthi fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 70, gyógyulás: 15, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [379,90] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 28 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 28 pontért |
ADAMANTIT PÁNCÉL (628. TÁRGY) Ez a csillogó, gyémántkeménységű, testre szabott vért méltó büszkesége lehet bármely nagyhatalmú hősnek. Különösképp mivel ezt minden valószínűség szerint saját maga készítette! Az adamantit páncél elkészítése mesterkovácsot igényel, legalább 30-as bányászattal. 12 adamantitból, 6 mithrilből, egy arx formázó minta és 6 pirkit segítségével egy kőkalapáccsal egy vaskohónál készítheted el ezt a csodálatos páncélt. Persze a munka eléggé időigényes, 200 TVP-t igényel, de megéri a fáradtságot, mivel az adamantit páncél 24-gyel növeli a védettségedet! Az adamantit páncélt nem lehet átadni, de érdemes minél több más adamantit páncéldarabbal együtt hordani, mert ez esetben plusz sebzést kapsz a harcban. |
Erő: | 56 | Szint: | 26 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 56 (57) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 92 kg |
Ügyesség: | 60 (63) | Védekezés: | 83 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/39 év |
Egészség: | 56 (58) | Életpont: | 479/478 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 67 (70) | Varázspont: | 763/0 | Pénz: | 1094 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/7 | Pszi pont: | 192/116 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/48 | ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 27/19 (+7%) |
vágófegyverek: | *26/100 | ütőfegyverek: | 25/60 (+10%) | lőfegyverek: | 27/77 (+9%) |
dobófegyverek: | 20/42 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 49/5 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 114/35 (+44%) | 3. mászás: | 16/83 |
4. csapdakészítés: | 36/34 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 10/30 | 6. gyógyítás: | 75/69 (+46%) |
7. titkosírás: | 17/22 | 8. felderítés: | 89/14 | 9. szörnyidomítás: | 18/73 |
10. teológia: | 55/77 (+12%) | 11. taumaturgia: | 28/12 (+6%) | 12. versengés: | 7/48 |
13. zene: | 115/44 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 47/70 | 15. pszi: | 20/48 (+8%) |
16. zárnyitás: | 6/34 | 17. vadászat: | 32/23 | 18. bányászat: | 44/82 (+30%) |
19. úszás: | 15/4 | 20. csapatmunka: | 1/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | férfiak (#998) | szárazság (#48) | >> | gonoszok (#988) | |
méregfelhő (#37) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | hhaar burka (#32) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász. |
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | kaja (#2) | 10 | pirkit (#153) | 2 | púderkő (#119) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 5 | vasérc (#152) | 2 | víz (#27) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
160 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 7 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | mithril (#352) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | vashegyű nyíl (#176) |