558. forduló, 560. forduló, Kárász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 2. 9h:24'
EZ A 679. JÁTÉKHETED, 559. FORDULÓD
680. játékheted kezdete: okt. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5300
SZÁMLA : XXXX

KÁRÁSZ KALANDJAI


26 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [379,90] koordinátán.
A táborozás 4. napján összefutsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy orbitális mackósajt trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 6. napon összefutsz Vadak Urával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy pszi elementál lord trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
ELFelejett Álmok, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót.
Szőrös Karom, amikor találkoztál vele, adott neked 5 madártollat. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+171 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+74 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 728. hetének nyerőszámai: 20, 17, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a törpemammut ormányát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut ormányát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 889.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy küklopsz közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a küklopsz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (67 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a küklopsz jobb lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a küklopsz jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a küklopsz testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a küklopsz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. 3409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 181, gyógyulás: 24, összesen: -157 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 849.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 847.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 847.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 847.]

* 4. KP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 847.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+31 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 817.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 817.]

* 7. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 815.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 813.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 811.]

* 8. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 809.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 808.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 808.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 806.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 806.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 806.]

* 10. KP: használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 806.]
[0 pontot használtál fel, van még 806.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +47 max. életerő, +47 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 800.]

f 627 kísérletezel a 627. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy adamantit páncélt. (ld. enc.) 528 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 790.]

v 96 360 64 elmormolod a 96. varázslatot
40 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 790.]

be 686 3 bemész a 686. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 790.]

pki 9999 kiveszel a bankból 9999 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 790.]

pbe 5000 beraksz a bankba 5000 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 790.]

pbe 5000 1548 beraksz a bankba 5000 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 790.]

in 4718 5643 306 leírod a 4718. kalandozónak az 5643. kalandozót a 306. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmondod, hogyan néz ki Vulaghar. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 790.]

in 1850 5643 306 leírod az 1850. kalandozónak az 5643. kalandozót a 306. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Vulaghar. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 790.]

in 4683 5643 306 leírod a 4683. kalandozónak az 5643. kalandozót a 306. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Vulaghar. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 790.]

in 5230 5643 306 leírod az 5230. kalandozónak az 5643. kalandozót a 306. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Vulaghar. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 790.]

in 5367 5643 306 leírod az 5367. kalandozónak az 5643. kalandozót a 306. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Vulaghar. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 790.]

in 5188 5643 306 leírod az 5188. kalandozónak az 5643. kalandozót a 306. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Elmondod, hogyan néz ki Vulaghar. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantit kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 790.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esőidézés varázslatot! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 785.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[380,90] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy kátránygödröt. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sziklaskorpió került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sziklaskorpió bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sziklaskorpió bal középső lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Őstroll agyalóval eltalálod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió jobb középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 vashegyű nyilat. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.)

(Továbbmész...) [381,90] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Felfedeztél egy kátránygödröt. Találsz egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sziklaskorpió. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a sziklaskorpió bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 mérgezett vasnyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [382,90] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Északra nézve látsz egy törpe bányát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat Chara-din fattya nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rohansz. Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya nyakát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 80, gyógyulás: 17, összesen: -63 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+317 életerő.) [138 pontot használtál fel, van még 647.]

ep 435 240 építed a 435. tárgyat 240 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 647.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[382,89] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő küklopsz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (75 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a küklopsz testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a küklopsz jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a küklopsz testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a küklopsz jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 210, gyógyulás: 28, összesen: -182 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (adamantit) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy kátránygödröt. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [382,88] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy Notermanthi. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Notermanthi nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Notermanthi nyakát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Notermanthi bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 65, gyógyulás: 14, összesen: -51 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy orbitális mackósajt trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Vadak Urával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy pszi elementál lord trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [382,87] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített sziklaskorpió. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sziklaskorpió fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sziklaskorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Találsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Találsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dred Hornwill előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [60 pontot használtál fel, van még 587.]

ep 435 240 építed a 435. tárgyat 240 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 587.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[381,87] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit.

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [380,87] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy albinó küklopsz. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (84 életpontot vesztettél.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+312 életerő.) Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 mithrilt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [379,87] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy viharóriás barlang van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy Thargodan mágus. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
Találkozol Mufffaló Bill-lel. Kíséretét alkotja egy élőholt Raia szent lovagja, egy élőholt Sir Rasolphius, egy élőholt Raia angyala. Ő Xanthippe férje! Leah félisten hatalmú szolgája. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy derit sodronynadrágot, egy Eldaran karkötőjét, egy értépő sarkantyút, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy Urgod kesztyűjét visel. Felszerelését egy tollaskígyó trófea, egy Notermanthi báró trófea és egy sötét ölész trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Ódon sírhantok gyűrűjében álló fekete tölgy. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Málhásállata egy Thargodan csontváz. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [100 pontot használtál fel, van még 487.]

ep 435 240 építed a 435. tárgyat 240 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 487.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[379,88] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Notermanthi közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Notermanthi jobb lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Notermanthi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 7 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 77, gyógyulás: 15, összesen: -62 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy viharóriás barlang van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(379,87) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, Thargodan mágusok (#318), Mufffaló Bill (2398. kalandozó)
(379,88) Notermanthi (#257), törpe bánya (#435)
(379,90) törpemammut (#115), küklopsz (#337)
(380,87) albinó küklopsz (#338), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(380,90) törpe bánya (#435), oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(381,87) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(381,90) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Sheran oltár, érclelőhely, sziklaskorpiók (#339)
(382,87) sziklaskorpió (#339), nekrofun (#173), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Leah oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(382,88) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, Notermanthi (#257), UgyanKedvesPotrien (1850. kalandozó), Vadak Ura (4683. kalandozó)
(382,89) küklopsz (#337), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(382,90) Chara-din fattya (#236)

[379,89] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Notermanthi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Notermanthi testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Notermanthi testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Notermanthi fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 70, gyógyulás: 15, összesen: -55 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy viharóriás barlang van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [379,90] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek keletre. [44 pontot használtál fel, van még 443.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst ELFelejett Álmok részére. [5 pontot használtál fel, van még 438.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót ELFelejett Álmok részére. Sajnos nincs nálad fülemüle agyar. [5 pontot használtál fel, van még 433.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 431.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 431.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 428.]

* 8. BP: keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sivatagi doareget. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 428.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 428.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 388.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 348.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 308.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 268.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 228.]

tf 4 28 fejleszted a 4. tulajdonságodat 28 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[28 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-47 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 9, 20.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a bibircsók-óriás. 4 kaját habzsol be a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 700 pontot. A következő körben tehát 900 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ADAMANTIT PÁNCÉL (628. TÁRGY)
Ez a csillogó, gyémántkeménységű, testre szabott vért méltó büszkesége lehet bármely nagyhatalmú hősnek. Különösképp mivel ezt minden valószínűség szerint saját maga készítette! Az adamantit páncél elkészítése mesterkovácsot igényel, legalább 30-as bányászattal. 12 adamantitból, 6 mithrilből, egy arx formázó minta és 6 pirkit segítségével egy kőkalapáccsal egy vaskohónál készítheted el ezt a csodálatos páncélt. Persze a munka eléggé időigényes, 200 TVP-t igényel, de megéri a fáradtságot, mivel az adamantit páncél 24-gyel növeli a védettségedet! Az adamantit páncélt nem lehet átadni, de érdemes minél több más adamantit páncéldarabbal együtt hordani, mert ez esetben plusz sebzést kapsz a harcban.

KARAKTERLAP

Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 559. fordulód.

Erő: 56 Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 176 cm
IQ: 56 (57) Támadás: 22 Agresszió: 6 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 60 (63) Védekezés: 83 Menekülés: 40 % Életkor: 34/39 év
Egészség: 56 (58) Életpont: 479/478 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 2
Szerencse: 67 (70) Varázspont: 763/0 Pénz: 1094 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/7 Pszi pont: 192/116 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 2745 szörnyet (8 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 21840 TP-t kaptál. Jelenleg 1760707 TP-d van. A következő szinthez még 239293 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, őrjáratozó katona, tűzelementál. A 553. fordulódban 8425 arany került a bankszámládra. 8677 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/48 ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 27/19 (+7%)
vágófegyverek: *26/100 ütőfegyverek: 25/60 (+10%) lőfegyverek: 27/77 (+9%)
dobófegyverek: 20/42 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 49/5 (+11%) 2. nyomkövetés: 114/35 (+44%) 3. mászás: 16/83
4. csapdakészítés: 36/34 (+5%) 5. csapdaészlelés: 10/30 6. gyógyítás: 75/69 (+46%)
7. titkosírás: 17/22 8. felderítés: 89/14 9. szörnyidomítás: 18/73
10. teológia: 55/77 (+12%) 11. taumaturgia: 28/12 (+6%) 12. versengés: 7/48
13. zene: 115/44 (+30%) 14. szörnyismeret: 47/70 15. pszi: 20/48 (+8%)
16. zárnyitás: 6/34 17. vadászat: 32/23 18. bányászat: 44/82 (+30%)
19. úszás: 15/4 20. csapatmunka: 1/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> férfiak (#998) szárazság (#48) >> gonoszok (#988)
méregfelhő (#37) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) hhaar burka (#32) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász.
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 4 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 gyöngymangó (#135)
4 kaja (#2) 10 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
3 ugh méreg (#166) 5 vasérc (#152) 2 víz (#27)
5 madártoll (#112) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
160 arany (#50) 1 adamantit (#627) 7 ezüstdarab (#326)
1 lótuszvirág (#447) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 2 mithril (#352)
1 nagy vaskulcs (#186) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(214,81) Notermanthi (#257), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435)
(214,82) törpemammut (#115), küklopsz (#337), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Dornodon oltár, érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király ünnepélyes bejelentést tett: A toborzóirodákban meghirdetett verseny véget ért. Seregébe a Holtidő Társaság és a Kvazársziklák népe közös tudatokból csatlakoztak a legtöbben. A király utasította udvari mágusait, hogy jutalmazzák meg ezen Közös Tudatokat. A mágusok bűvöletének köszönhetően mostantól a tagok (és ez által a yaurri sereg) aktivitása kicsivel megnőtt, vagyis mindkét KT tagjai fordulónként +5 % tvp-ből gazdálkodhatnak két hónapon keresztül. A király nagy bölcsességében nem záratta be a toborzóirodák kapuit a lelkes kalandozók előtt, aki akarja, továbbra is próbálkozhat a lajstrom medál kiérdemlésével, immár versenyen kívül.

Üzenet küldése a karakternek