55. forduló, 57. forduló, Dorien McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 23. 15h:05'
EZ A 495. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD
496. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1199
SZÁMLA : XXXX

DORIEN MCGEE KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,81] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 ubuk dobónyílat (15 arany).
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+11 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+16 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+47 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 747. hetének nyerőszámai: 17, 11, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy gyilkos sallank fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos sallank testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 227.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve térképelemzés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 222.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 217.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 212.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 207.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 202.]

ftv 31 290 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 290. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

ftv 32 290 felt. tám/véd. varázslat a 32. varázslatot a 290. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 424 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 182.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 172.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 169.]

bb 169 10 beraksz a bankba a 169. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 uzbány csőrt. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[83,80] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy mély kutat. Északra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány bal oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 13, gyógyulás: 32, összesen: +19 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [84,78] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy oltárt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 23 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 11, gyógyulás: 29, összesen: +18 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 145.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[85,77] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 12, gyógyulás: 26, összesen: +14 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [86,76] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy északi aurach lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az északi aurach jobb első lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az északi aurach testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az északi aurach jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 aurach bőr (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [86,75] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 360 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 12, gyógyulás: 28, összesen: +16 ÉP}

Teleeszed magad. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 121.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[86,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Hamariberkenye formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány nyakát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 15 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 13, gyógyulás: 21, összesen: +8 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [85,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [84,74] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az uzbány megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 10, összesen: +7 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál bal oldalát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 13, gyógyulás: 17, összesen: +4 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Eroni Eronnal. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy alattomos manó trófea és egy alpesi tehén trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a rejtőzködés szakértelemre oktattad. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[24 pontot használtál fel, van még 97.]

m 3 mozogsz délkeletre
[85,75] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz Megadeathkával. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített furulya. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy ónix masszavadítót, egy szürke bőrkesztyűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy zombi mester trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Érzékeled auráját: ő is semleges. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött zene szakértelmed, míg te őt a szörnyismeret szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod mi van rajta, és azt se mi van a kezében. A fenébe a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: Ő volt Zaislo. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Zaislo. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Aztán elköszöntök egymástól.
[8 pontot használtál fel, van még 89.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 79.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 69.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 66.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. [20 pontot használtál fel, van még 46.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 16 fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 3, 10.
Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 195 pontot. A következő körben tehát 225 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉRKÉPELEMZÉS I. (104. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor érdemes alkalmazni, ha birtokodba kerül valamilyen megsárgult, ősi pergamen, mely egy labirintus térképét ábrázolja. A térképelemzés I. segítségével "olvashatsz" a térkép készítőjének mentális lenyomatából: nagyon halványan, csak nyomelemekben, de megtudhatsz néhány foszlányt a gondolatokból, amelyek a rajzolót foglalkoztatták a térkép készítése alatt. Mindehhez a P 104 <labirintus szám> parancsot kell kiadnod. A <labirintus szám> helyére egy olyan labirintus sorszámát írd, amelynek a karaktered már megkapta a térképét. A térképelemzés I. igen fejletlen pszi képesség, általában csak annyit sikerül vele megállapítani, hogy a labirintusban található ajtók közül melyiket vagy képes kulccsal kinyitni, melyik az, amelyiknél esélyed van a zárnyitó készlettel és melyik az, ahol csak ajtóbetöréssel juthatsz be. Az ajtók helyét koordinátákkal jelöljük, ahol a koordináta-rendszer (0,0) pontja az adott térkép-szint bal felső sarka. (A koordinátáknak nincs köze a referenciapontokhoz.) Ha az ajtó nincs bezárva, "nyitott" üzenetet kapsz, ha van hozzá kulcsod, "kulcs" üzenetet, ha zárnyitó készlettel ki tudod nyitni (van esélyed a sikerre), "zárnyitás" az üzenet, ha csak az ajtóbetörés megy (és van esélyed a sikerre) "betörni" az üzenet, egyébként "zárt" lesz a felirat. A "zárt" ajtóknak közelébe se menj (ámbár lehet, hogy a labirintus belsejében találsz hozzá kulcsot) a "betörni" ajtóknál pedig vigyázz, mert ezeknél nagyon könnyen odaveszhet a zárnyitó készleted. Vigyázat, a térképelemzés I. nem jelzi a varázslattal zárt/védett ajtókat! A térképelemzés sikeres használatához 20 pszi pont és 10 TVP szükségeltetik, és azon a mezőn kell állnod, ahol a labirintus van (vagy bent a labirintusban).

AURACH BŐR (658. TÁRGY)
Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra.

KARAKTERLAP

Dorien McGee, egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 56. fordulód.

Erő: 18 (26) Szint: 14 Merészség: 4/4 Magasság: 167 cm
IQ: 20 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 Életpont: 195/286 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 191/131 Pénz: 245 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 22/11 Pszi pont: 91/17 EFejl: 18
Eddig összesen 213 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2736 TP-t kaptál. Jelenleg 64030 TP-d van. A következő szinthez még 10970 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, kérődző etra, karmos tankány. A 45. fordulódban 5269 arany került a bankszámládra. 5558 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/53 szúrófegyverek: 13/75 (+40%) vágófegyverek: 6/22 (+48%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 5/46 (+66%) dobófegyverek: 12/32 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (160%) << ököl (#28) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ezüsttollú nyíl (#363) (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/51 2. nyomkövetés: 17/37 (+36%) 3. lopás: 1/3
4. mászás: 2/33 5. csapdakészítés: 7/97 (+8%) 6. csapdaészlelés: 1/6
7. gyógyítás: 12/95 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/2
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 11/16 (+36%) 12. taumaturgia: 4/88 (+51%)
13. versengés: 1/34 14. harcművészetek: 1/4 15. zene: 4/106 (+26%)
16. szörnyismeret: 9/8 (+15%) 17. pszi: 14/30 (+38%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/46 20. bányászat: 2/62 21. főzés: 2/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> manaelementál (#290)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> manaelementál (#290)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 kaja (#2) 4 uzbány csőr (#169)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aurach bőr (#658) 3 aurach fog (#657) 5 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(83,79) márványtorony (#175), 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(83,80) Tharr oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(83,81) gyilkos sallankok (#85)
(84,74) uzbányok (#102), gumifa (#38), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 35. jellempróba, manaelementál (#290), Eroni Eron (1877. kalandozó)
(84,78) uzbányok (#102), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, manaelementál (#290)
(85,74) uzbányok (#102), Tharr oltár, tavacska, 47. jellempróba, manaelementál (#290)
(85,75) szent tölgyfa (#393), 29. jellempróba, oltár, Megadeathka (3851. kalandozó), Zaislo (5518. kalandozó)
(85,77) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 31. jellempróba, manaelementál (#290)
(86,74) szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, 44. jellempróba, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(86,75) uzbányok (#102), oltár, manaelementál (#290)
(86,76) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), 30. jellempróba, manaelementál (#290), északi aurach (#350)

Üzenet küldése a karakternek