Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. dec. 14. 15h:24' EZ A 164. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 165. játékheted kezdete: dec. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1277 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
fgy 40 25 | felt. gyógyítás 40 25 |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
kb 189 99 | kiveszel a bankból a 189. tárgyat (99 darabot) |
kt 190 99 | elkészíted a 190. tárgyat (99 darabot) |
hh 1137 1133 | használod az 1137. tárgyat az 1133. tárgyat |
kf 190 | kézbeveszed/felveszed a 190. tárgyat |
ek 37 15 | t. energia kisütése: 37 15 |
ek 7 12 14 | t. energia kisütése: 7 12 14 |
be 68 | bemész a 68. titkos labirintusba |
lm 4 4 1 | mozogsz 4 4 1 |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. (A saválló fülbevaló védett meg.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gnóm szolgáló testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra ugrasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gnóm szolgáló bal lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ellenfeled mozgása emberfeletti módon felgyorsul, ahogy a Sziklazuhatag kí-képességet használja. (4 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a gnóm szolgáló nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled mozgása emberfeletti módon felgyorsul, ahogy a Sziklazuhatag kí-képességet használja. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 602 | bemész a 602. épületbe |
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [140,47] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmos tankány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 57 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb vállát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1261 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [139,47] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trappoló dinymák közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák fekete testét. Kritikus ütés! (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 7 2 | mozogsz északra, északnyugatra, keletre |
Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [138,45] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy garokk. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a garokk testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 2.]
m 2 | mozogsz keletre |
szk 137 | keresed a 137. szörnyet |
bpb | bef. parancs berakása: |
kb 211 1 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
bpb | bef. parancs berakása: |
v 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
ÚSZÁS Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén? Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod). Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, a páncélodat, sisakodat, kesztyűdet, nadrágodat, csizmádat, köpenyedet automatikusan leveszed (egyéb tárgyak, pl. fülbevaló, gyűrű, stb. maradhat), külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát). |
Erő: | 20 (28) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 24 (39) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 19 (20) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/3 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 245/103 | Jellem: | semleges (+9) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (36) | Varázspont: | 255/47 | Pénz: | 127 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 15/11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 15/24 (+11%) | szúrófegyverek: | 1/52 |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 2/12 |
dobófegyverek: | 14/56 (+24%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/74 | 2. nyomkövetés: | 10/2 (+35%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 3/39 | 5. csapdakészítés: | 8/14 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/40 |
7. gyógyítás: | 3/68 (+100%) | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 1/30 |
10. szörnyidomítás: | 3/65 | 11. teológia: | 9/9 (+15%) | 12. taumaturgia: | 27/42 (-391%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 16/1 |
16. zene: | 1/0 | 17. szörnyismeret: | 7/14 (+18%) | 18. pszi: | 2/44 |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 5/62 | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 2/25 | 23. úszás: | 1/0 (+100%) | 24. főzés: | 6/97 (+14%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 25 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
trikornis (#104), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) kritikus ütés (240) tisztelet a mest. (246) a butaság ára (273) harcművész iskolák (317) az élet forrása (337) földmágia (357) ököllé faragás (376) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | drótszőr (#37) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | sallank karom (#128) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | tankány karom (#237) |