Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. febr. 10. 9h:25' EZ A 56. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 57. játékheted kezdete: febr. 17. A következő fordulódat legkorábban a 57. játékhéten tudjuk betáplálni. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5048 SZÁMLA : XXXX |
kt 29 8 | elkészíted a 29. tárgyat (8 darabot) |
kt 249 3 | elkészíted a 249. tárgyat (3 darabot) |
gyk 181 50 | gyakorolsz a 181. tárggyal 50 pontért |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 187 | elmormolod a 187. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a proteinfecske testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával megdöfködöd a proteinfecske testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [102,-33] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy törpemammut. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a törpemammut bal oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a törpemammut ormányát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [101,-33] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő halálmadár nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a halálmadár bal szárnyát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a halálmadár fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 8 életpontot vesztettél. A halálmadár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
v 187 | elmormolod a 187. varázslatot |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a Quirov testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a Quirov nyakát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A Quirov megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 7.]
be 573 4 | bemész az 573. épületbe |
be 573 4 | bemész az 573. épületbe |
be 573 4 | bemész az 573. épületbe |
kf 174 2 | kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe |
be 598 | bemész az 598. épületbe |
be 598 | bemész az 598. épületbe |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY) Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver. |
SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY) A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed. |
SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
Erő: | 13 | Szint: | 10 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 137/38 | Jellem: | gonosz (55) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 45/19 | Pénz: | 233 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 11 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 4 (+1) | dobófegyverek: | 7 |
Feltételes fegyverváltás: harci kalapács (#174) << vashegyű lándzsa (#182) << bronzpenge (#126) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 7 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 17 |
7. teológia: | 5 | 8. szörnyismeret: | 1 | 9. vadászat: | 7 |
10. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. |
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! |
3.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 0) |
Összsúly: 41.76 kg | Megterheltség: 116% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | lajhár csont (#236) | 1 | smirglilevél (#29) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 3 | mákrózsa virág (#56) |