Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 24. 9h:07' EZ A 721. JÁTÉKHETED, 567. FORDULÓD 722. játékheted kezdete: júl. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az árnylord fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd az árnylord testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd az árnylord nyakát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az árnylord kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 118, gyógyulás: 24, összesen: -94 ÉP}
* 2. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a törpemammut bal első lábát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut bal oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a törpemammut ormányát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | imádkozol |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | VP spórolása: 15 |
* 7. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 86. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 10. KP: | használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
tno 1 10 | növeled az 1. tulajdonságodat |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Találsz egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 5 | bemész a 686. épületbe |
be 686 4 | bemész a 686. épületbe |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
ek 500 30 | t. energia kisütése: 500 30 |
fkt 631 1 | felt. készítesz a 631. tárgyat (1 darabot) |
p 74 352 | használod a 74. pszi képességet |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [383,86] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Felismered. Ez egy káoszbajnok. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [382,87] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő küklopsz nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a küklopsz bal oldalát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a küklopsz jobb lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a küklopsz testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a küklopsz testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a küklopsz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. 3409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 166, gyógyulás: 23, összesen: -143 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi bal lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Notermanthi testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Notermanthi nyakát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Notermanthi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 25 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [380,89] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy kátránygödröt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy sárkányfajzat. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sárkányfajzat megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a sárkányfajzat jobb első lábát. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 73, gyógyulás: 16, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [379,90] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ében halálhajcsár. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ében halálhajcsár nyakát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos jobb lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Thargodan zsoldos nyakát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan zsoldos jobb lábát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Thargodan zsoldos testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 113, gyógyulás: 24, összesen: -89 ÉP}
(Továbbmész...) [377,92] Tovább kóborolsz a pusztán. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sérült áldott okerón. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón jobb oldalát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd az áldott okerón bal hátsó lábát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Őstroll agyalóval épp hogy eltalálod az áldott okerón jobb hátsó lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az áldott okerón fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az áldott okerón felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az áldott okerón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [376,93] Tovább kóborolsz a pusztán. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Mozgást észlelsz oldalról. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat Chara-din fattya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az árnylord bal lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd az árnylord testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnylord testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az árnylord jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 94, gyógyulás: 20, összesen: -74 ÉP}
(Továbbmész...) [374,95] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mópat bolyt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Északnyugatra egy ősvortex van. Északra egy viharóriás barlang van. Elrakod a távcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy mópat gigász. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord bal lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az árnylord testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az árnylord fénytelen testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az árnylord bal lábát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Az árnylord belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 109, gyógyulás: 22, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [24 pontot használtál fel, van még 404.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 33 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért |
SÖTÉT ITAL (284. TÁRGY) A Sötét Italt egy Fekete Kehelyben kotyvaszthatod ki, három isteni könnycsepp, egy xirnox szív és egy trikornis szarv felhasználásával, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. A fenti komponensekből egy korty ital készíthető el, a KT 284 parancs kiadásával, 5 TVP-ért, a Varázsital Főzés mormolása közben. Egy Fekete Kehelybe maximum 5 korty fér ebből az iszonyatos nedűből. Ja, és hogy mire jó ez a mixtúra? Próbáld ki! (Az biztos, hogy a használata után nagyon éhes leszel.) Második paraméterben megadhatsz egy számot - ha ennyinél kevesebb ÉP-d hiányzik, nem fogod használni. |
MÓPAT GIGÁSZ (309. SZÖRNY) Az ősvortexek, ezek a döbbenetes furcsaságai a Sötét Földnek néha érdekes dolgokat művelnek: nagy ritkán például előfordul, hogy egy ősvortex közelébe keveredő, és azt túlélő mópat lárva növekedni kezd, óriási méretűre püffed, méretében sokszor túlhaladja még az óriásokét is. Persze, egy mópat gigász nem egy veszélyes ellenfél (hacsak nem véletlenül rád lép), de elpusztítása annyira körülményes és nehézkes, hogy legtöbbször még a Thargodanok is békén hagyják, és hagyják, hadd falja fel egy vadászó behemót vagy sárkány. |
Erő: | 61 | Szint: | 26 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 56 (57) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 92 kg |
Ügyesség: | 60 (63) | Védekezés: | 85 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 35/41 év |
Egészség: | 58 (60) | Életpont: | 487/371 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 68 (72) | Varázspont: | 763/0 | Pénz: | 699 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 192/212 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/48 | ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 27/42 (+2%) |
vágófegyverek: | 27/49 (+8%) | ütőfegyverek: | 26/10 (+10%) | lőfegyverek: | 28/8 (+8%) |
dobófegyverek: | 20/66 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 50/86 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 116/51 (+5%) | 3. mászás: | 16/83 |
4. csapdakészítés: | 36/79 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/30 | 6. gyógyítás: | 77/93 (+46%) |
7. titkosírás: | 17/22 | 8. felderítés: | 89/48 (+22%) | 9. szörnyidomítás: | 18/73 |
10. teológia: | 56/94 (+11%) | 11. taumaturgia: | 28/29 (+5%) | 12. versengés: | 7/48 |
13. zene: | 117/84 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 47/88 | 15. pszi: | *20/100 |
16. zárnyitás: | 6/34 | 17. vadászat: | 32/23 | 18. bányászat: | 46/11 (+15%) |
19. úszás: | 15/4 | 20. csapatmunka: | 1/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), adamantit sisakot (#629) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | férfiak (#998) | szárazság (#48) | >> | gonoszok (#988) | |
méregfelhő (#37) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | hhaar burka (#32) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász. |
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 6996. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 238. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
197 | arany (#50) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 6 | kaja (#2) | 1 | kvazár (#244) | |||
1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | ezüstdarab (#326) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | mithril (#352) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | ramit kő (#226) |