567. forduló, 569. forduló, Kárász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 4. 9h:04'
EZ A 723. JÁTÉKHETED, 568. FORDULÓD
724. játékheted kezdete: aug. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5300
SZÁMLA : XXXX

KÁRÁSZ KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [209,87] koordinátán.
A táborozás 11. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy beholderfej medált, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy haramakit, egy hókeresztet, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kotét, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy nekromanta kóborló trófea, egy árnygólem trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Gort Grán. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Motyogni kezd: " A gyűlölet elvakít. Tiszteld elenfeleid!"
Tars Tarkasz, amikor összefutottatok, adott neked 10 pirkitet, 34 pirkitet, 20 mithrilt, 18 mithrilt és 2 ramit követ. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+173 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 774. hetének nyerőszámai: 5, 14, 15. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 500 30
A tudati entitás manifesztálására költesz 4 TU-t A tudati térben már 10525 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 903.]

* 2. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 863.]

* 3. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a törpemammut jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [10 pontot használtál fel, van még 853.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 851.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 851.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 851.]

* 5. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+31 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 821.]

* 6. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 821.]

* 7. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 819.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 817.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 815.]

* 8. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 813.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 812.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 812.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 810.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 810.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 810.]

* 10. KP: használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 810.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 810.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 804.]

vi 5 5 40 viselkedésed: 5 5 40
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 804.]

fkt 176 20 1 felt. készítesz a 176. tárgyat (20 darabot)
fkt 176 20 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 804.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[209,86] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Notermanthi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Notermanthi bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Őstroll agyalóval eltalálod a Notermanthi bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy umbatari karkötő, egy szent jogar és egy ezüst kulcs. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 67, gyógyulás: 16, összesen: -51 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy viharóriás barlangot. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [209,85] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy ősvortex van. Nyugatra egy ősvortex van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Csak egy Mnebolath. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath egyik karját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 58, gyógyulás: 4, összesen: -54 ÉP}


(Továbbmész...) [209,84] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy árnylord közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnylord jobb oldalát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az árnylord testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) Az árnylord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 163, gyógyulás: 33, összesen: -130 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy áldott okerón nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón farkát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével megvagdalod az áldott okerón testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áldott okerón kitines ollóját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod az áldott okerón fejét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad az áldott okerón ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [41 pontot használtál fel, van még 763.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[210,83] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy áldott okerón került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével végigvagdosod az áldott okerón testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az áldott okerón jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [211,82] Tovább kóborolsz a pusztán. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy ében sziklatornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy árnylord. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az árnylord testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Az árnylord beleharap a kezedbe. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnylord testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 106, gyógyulás: 22, összesen: -84 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+318 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [212,81] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy viharóriás barlangot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy művészi porolit van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat Chara-din fattya. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rontasz. Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 84, gyógyulás: 18, összesen: -66 ÉP}

[76 pontot használtál fel, van még 687.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[213,81] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Találsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Longnower. Észreveszel egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy viharóriás barlang van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 adamantit sisakot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [214,81] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy viharóriás barlang van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [215,81] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A távolból robbanások hangját hallod. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Notermanthi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi fejét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Notermanthi bal vállát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Notermanthi bal lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Notermanthi bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb, egy arany karperec, 2 aranytű, 4 arany, egy borostyán függő és egy ezüst nyaklánc. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 71, gyógyulás: 16, összesen: -55 ÉP}

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy törpe bányát. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 mithrilt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy kátránygödör van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [132 pontot használtál fel, van még 555.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[216,81] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A távolból robbanások hangját hallod. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy kátránygödör van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 543.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

a 352 3296 1 átadod a 352. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 mithrilt ELFelejett Álmok részére. [5 pontot használtál fel, van még 538.]

aa 352 352 352 átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 20 mithrilt ELFelejett Álmok részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 20 mithrilt ELFelejett Álmok részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 19 mithrilt ELFelejett Álmok részére. [15 pontot használtál fel, van még 523.]

aa 352 352 352 átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat
Sajnos nincs nálad mithril. Sajnos nincs nálad mithril. Sajnos nincs nálad mithril. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

aa 352 352 352 átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat
Sajnos nincs nálad mithril. Sajnos nincs nálad mithril. Sajnos nincs nálad mithril. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

aa 299 299 299 átadod a 299. tárgyat a 299. tárgyat a 299. tárgyat
Sajnos nincs nálad bev formázó minta. Sajnos nincs nálad bev formázó minta. Sajnos nincs nálad bev formázó minta. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

aa 444 444 444 átadod a 444. tárgyat a 444. tárgyat a 444. tárgyat
Sajnos nincs nálad gór formázó minta. Sajnos nincs nálad gór formázó minta. Sajnos nincs nálad gór formázó minta. [0 pontot használtál fel, van még 523.]

aa 153 153 153 átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 40 pirkitet ELFelejett Álmok részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 pirkitet ELFelejett Álmok részére. Sajnos nincs nálad pirkit. [10 pontot használtál fel, van még 513.]

aa 153 153 153 átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs nálad pirkit. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

aa 153 153 153 átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat
Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs nálad pirkit. Sajnos nincs nálad pirkit. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

bpk 5 bef. parancs kivétele: 5
EK 133 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
AA 504 267 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

aa 502 267 535 átadod az 502. tárgyat a 267. tárgyat az 535. tárgyat
Sajnos nincs nálad kihívás tornya. Sajnos nincs nálad fülemüle agyar. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 513.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 513.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 511.]
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 511.]
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 511.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
A munkában a bibircsók-óriás segít. Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. [76 pontot használtál fel, van még 435.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 432.]

* 7. BP: keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy Notermanthit. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

* 8. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 432.]
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 432.]
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 392.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 352.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 312.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 272.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 286 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 232.]

tf 1 32 fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 254 TVP-t kell elköltened.] [32 pontot használtál fel, van még 200.]
Egyre szomjasabb vagy. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 23, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a bibircsók-óriás. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 709 pontot. A következő körben tehát 909 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 568. fordulód.

Erő: 61 Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 176 cm
IQ: 56 (57) Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 60 (63) Védekezés: 83 Menekülés: 40 % Életkor: 35/41 év
Egészség: 58 (60) Életpont: 488/461 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 0
Szerencse: 68 (71) Varázspont: 763/3 Pénz: 696 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 192/205 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 2806 szörnyet (6 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 16113 TP-t kaptál. Jelenleg 1920116 TP-d van. A következő szinthez még 79884 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, őrjáratozó katona, ében halálhajcsár. A 560. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/48 ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 27/42
vágófegyverek: 27/55 (+6%) ütőfegyverek: 26/22 (+12%) lőfegyverek: 28/15 (+7%)
dobófegyverek: 20/69 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 50/86 2. nyomkövetés: 116/78 (+27%) 3. mászás: 16/83
4. csapdakészítés: 36/84 (+5%) 5. csapdaészlelés: 10/30 6. gyógyítás: 78/16 (+23%)
7. titkosírás: 17/22 8. felderítés: 89/48 9. szörnyidomítás: 18/73
10. teológia: 57/7 (+13%) 11. taumaturgia: 28/30 (+1%) 12. versengés: 7/48
13. zene: 118/14 (+30%) 14. szörnyismeret: 47/88 15. pszi: *20/100
16. zárnyitás: 6/34 17. vadászat: 32/23 18. bányászat: 46/19 (+8%)
19. úszás: 15/4 20. csapatmunka: 1/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> férfiak (#998) szárazság (#48) >> gonoszok (#988)
méregfelhő (#37) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) hhaar burka (#32) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász.
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 10525. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 549.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 arany (#50) 4 adamantit (#627) 1 bev formázó minta (#299)
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2)
61 mithril (#352) 44 pirkit (#153)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 adamantit sisak (#629) 1 arany karperec (#194) 2 aranytű (#272)
3 borostyán függő (#162) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 kristálygömb (#265) 1 ramit kő (#226) 1 szent jogar (#150)
1 umbatari karkötő (#278)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(209,84) árnylord (#342), áldott okerón (#336)
(209,85) Mnebolath (#237)
(209,86) Notermanthi (#257), viharóriás barlang (#612), érclelőhely
(209,87) törpemammut (#115)
(210,83) áldott okerón (#336)
(211,82) árnylord (#342)
(212,81) Chara-din fattya (#236)
(213,81) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Tharr oltár, érclelőhely
(214,81) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435)
(215,81) Notermanthi (#257), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(216,81) törpe bánya (#435)

Üzenet küldése a karakternek