56. forduló, 58. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 17. 9h:36'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 57. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,115] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 187.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+29 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 147.]

flh 8 189 felt. lőfegyver haszn. 8 a 189. tárggyal
Ok, FLH 8 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[47,114] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot.

(Továbbmész...) [48,113] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő sérült kaffogó hebrencs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs bal vállát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 95 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy proteinfecske. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske farkát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval megcsapod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [48,112] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy tintacsiga. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy ork sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az ork sámán testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 sámán erszény (ld. enc.). 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 107.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[48,111] Szűnni nem akar a zöld síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ork sámán került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 21 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+43 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

(Továbbmész...) [48,110] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy mély kutat. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a mérges nyukmár bal karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézkulcsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,109] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a rájanyék testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [78 pontot használtál fel, van még 29.]

m 8 1 7 mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra
[47,108] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,107] Síkság, továbbra is csak síkság. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy legyengült ork sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán jobb karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
303 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [47,106] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy rát-fát. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 5.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy mélységi grittangot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb. Ezt az ocsmány tárgyat nem adhatod oda más kalandornak, még a boltban sem veszik meg, legfeljebb eldobhatod a D 650 paranccsal.

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight hűséges követője vagy. Ez az 57. fordulód.

Erő: 19 Szint: 12 Merészség: 6/5 Magasság: 166 cm
IQ: 21 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 12 Életpont: 167/48 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 2
Szerencse: 13 Varázspont: 48/41 Pénz: 311 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 284 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1500 TP-t kaptál. Jelenleg 27037 TP-d van. A következő szinthez még 5963 TP szükséges. Trófeáid: sullár, trappoló dinymák, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 13 dobófegyverek: 13

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 19 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 5 9. teológia: 1
10. szerencsejáték: 1 11. szörnyismeret: 1 12. vadászat: 8
13. bányászat: 15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végezz egy varkaudarral.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

Összsúly: 53.85 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 1 vas dobónyíl (#189) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bot (#4) 4 gyenge méreg (#26) 1 hebrencs állkapocs (#130)
4 madártoll (#112) 1 rézkulcs (#75) 1 sámán erszény (#650)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(47,106) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(47,108) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár
(47,109) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Sheran oltár, rájanyékek (#58)
(48,107) 20. jellempróba, ork sámán (#345)
(48,110) mély kút (#93), 9. jellempróba, mérges nyukmár (#95)
(48,111) ork sámán (#345), Sheran oltár, 21. jellempróba
(48,112) 29. jellempróba, Tharr oltár, tintacsigák (#74), ork sámán (#345)
(48,113) 28. jellempróba, kaffogó hebrencs (#88), proteinfecske (#139)

Üzenet küldése a karakternek