Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 8. 12h:19' EZ A 641. JÁTÉKHETED, 571. FORDULÓD 642. játékheted kezdete: márc. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1131 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 86. varázslatot az 57. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 224. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot a 112. varázslatot |
* 7. KP: | kreálsz a 239. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal |
* 10. KP: | használod az 522. tárgyat |
f 56 | kísérletezel az 56. tárggyal |
f 390 | kísérletezel a 390. tárggyal |
vv 161 139 209 | elmormolod a 161. varázslatot a 139. varázslatot a 209. varázslatot |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske csillogó testét. (4 támadással 385 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+38 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az aranyfecske farkát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 55 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 800, sebződés: 73, gyógyulás: 7, összesen: -66 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
kt 511 1 | elkészíted az 511. tárgyat (1 darabot) |
fa 511 4373 1 | feladod az 511. tárgyat a 4373. kalandozónak (1 darabot) |
fa 843 4156 1 | feladod a 843. tárgyat a 4156. kalandozónak (1 darabot) |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). [+8% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 560 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hótarantula hófehér potrohát. Kritikus ütés! (6 támadással 414 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a hótarantula bal csápját. Kritikus ütés! (5 támadással 502 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+50 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 181 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a hótarantula bal oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 321 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +65 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A hótarantula most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 tarantulakarmot. 12609 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1729, sebződés: 363, gyógyulás: 69, összesen: -294 ÉP}
(Továbbmész...) [233,80] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hótarantula került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+8% tau] Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 540 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hótarantula testét. Kritikus ütés! (6 támadással 414 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hótarantula bal vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 516 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+51 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 167 életpontot sebeztél. {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a hótarantula szőrös lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a hótarantula többször is megmar! (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +53 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A hótarantula szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 tarantulakarmot. 12609 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1707, sebződés: 306, gyógyulás: 57, összesen: -249 ÉP}
(Továbbmész...) [234,81] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített rubin góliát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 566 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény savat köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával végigvagdosod a rubin góliát jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 262 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a rubin góliát rubinvörös karját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a rubin góliát megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 314 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +63 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9358 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1006, sebződés: 314, gyógyulás: 138, összesen: -176 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 562 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a rubin góliát bal karját. (8 támadással 854 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+85 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a rubin góliát testét. Kritikus ütés! (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+45 varázspont.) A rubin góliát mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 388 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +78 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a rubin góliát jobb vállát. (2 támadással 215 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a rubin góliát combját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A rubin góliát mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 344 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +69 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18718 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2354, sebződés: 732, gyógyulás: 315, összesen: -417 ÉP}
(Továbbmész...) [236,81] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy katamán ordas. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+8% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 572 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a katamán ordas vicsorgó pofáját. Kritikus ütés! (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a katamán ordas jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 1048 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+104 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a katamán ordas vicsorgó pofáját. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Karmával néhányszor a katamán ordas megcsapja a fejedet. (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +56 ÉP.) A katamán ordas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12677 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2197, sebződés: 279, gyógyulás: 61, összesen: -218 ÉP}
(Továbbmész...) [237,81] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy tündöklő griff. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 594 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tündöklő griff testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. {KCC:} Pusztítás Botjával többször eltalálod a tündöklő griff fejét. (4 támadással 368 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 165 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +52 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Apró csípést ejt rajtad a tündöklő griff csőrével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a tündöklő griff csillogó szárnyát. (4 támadással 369 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 198 életpontot sebeztél. A tündöklő griff néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +40 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csőrével a tündöklő griff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12540 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2043, sebződés: 479, gyógyulás: 102, összesen: -377 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). [+8% tau] Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 392 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a shokara bogár kitinpáncélját. (4 támadással 333 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a shokara bogár. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +48 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a shokara bogár kitinpáncélját. (4 támadással 343 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a shokara bogár csáprágójával. (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +67 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek.
{Csatastatisztika; sebzés: 1310, sebződés: 568, gyógyulás: 119, összesen: -449 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tükörpajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 560 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dübörgő bahrot nyakát. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a dübörgő bahrot testét. Kritikus ütés! (5 támadással 520 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 181 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a dübörgő bahrot jobb első lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Beléd öklel a dübörgő bahrot! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +43 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +27 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 99 életpontot vesztettél. A dübörgő bahrot még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 bahrot bőrt. 12540 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1672, sebződés: 447, gyógyulás: 74, összesen: -373 ÉP}
(Továbbmész...) [239,81] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy harcos hárpia. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia szélfútta haját. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcos hárpia testét. (8 támadással 766 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+38 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a harcos hárpia fejét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +53 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 52 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcos hárpia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 16 madártollat. 13321 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1918, sebződés: 314, gyógyulás: 56, összesen: -258 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 3 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor fejét. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az elemi pulzátor nyakát. Kritikus ütés! (8 támadással 1048 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+52 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod az elemi pulzátor furcsa alakját. Kritikus ütés! (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 212 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +43 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +17 ÉP.) Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1561, sebződés: 300, gyógyulás: 136, összesen: -164 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 434 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök bal karját. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a sötét ülnök bal lábát. (8 támadással 839 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 62 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ülnök bal karját. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +55 ÉP.) A sötét ülnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +21 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1889, sebződés: 374, gyógyulás: 78, összesen: -296 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tükörpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kreiton idéző testét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kreiton idéző szellemalakját. (8 támadással 706 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a kreiton idéző testét. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csápjaival a kreiton idéző lecsap a bal karodra. (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +62 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a kreiton idéző testét. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal megkarcolod a kreiton idéző testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Csápjaival a kreiton idéző lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +61 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2193, sebződés: 609, gyógyulás: 271, összesen: -338 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 848 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (6 támadással 410 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). {KCC:} Shengoroth karmával megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 844 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (6 támadással 412 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 2667, sebződés: 10, gyógyulás: 156, összesen: +146 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 246 118 | elmormolod a 198. varázslatot |
[246,118] A bozótost sűrű erdő váltja fel.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+8% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 539 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-19 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés totemblarg fejét. (8 támadással 860 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +53 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-34 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A tüskés totemblarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 kitintüskét. 11976 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1552, sebződés: 316, gyógyulás: 138, összesen: -178 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+8% tau] Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 571 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (60 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a tleikan ölőművész rusnya testét. (8 támadással 797 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvagdosod a tleikan ölőművész egyik csápját. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) A tleikan ölőművész néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 324 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +65 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!)
{Csatastatisztika; sebzés: 1832, sebződés: 384, gyógyulás: 69, összesen: -315 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske testét. (5 támadással 484 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmezte.) Pengepajzzsal párszor kilyukasztod az aranyfecske csillogó testét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vasérc felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 55 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 71, gyógyulás: 6, összesen: -65 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 551 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a fekélyes hernyó széles száját. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fekélyes hernyó bal oldalát. (8 támadással 838 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A fekélyes hernyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +37 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A fekélyes hernyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12850 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2103, sebződés: 212, gyógyulás: 114, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [244,116] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bo'adhun lidérc. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tükörpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 586 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bo'adhun lidérc bal karját. Kritikus ütés! (8 támadással 1032 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a bo'adhun lidérc testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +13 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-58 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14917 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2111, sebződés: 137, gyógyulás: 102, összesen: -35 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 386 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra támadsz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a shokara bogár fejét. (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 126 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +49 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Pusztítás Botjával többször eltalálod a shokara bogár kitinpáncélját. Kritikus ütés! (5 támadással 438 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 121 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +47 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról!
{Csatastatisztika; sebzés: 1403, sebződés: 475, gyógyulás: 98, összesen: -377 ÉP}
kt 886 1 | elkészíted a 886. tárgyat (1 darabot) |
szk 465 488 485 | keresed a 465. szörnyet a 488. szörnyet a 485. szörnyet |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal |
* 6. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 273 9 214 |
* 10. BP: | használod a 892. tárgyat |
PSZINAPSZIS (974. SZÖRNY) Pszinapszis a valaha élt egyik legnagyobb hírű mentát, Hoxxurton segédje és jobbkeze volt. Mikor Hoxxurton felfedezte a dematerializációt, Pszinapszis volt az egyetlen tanítványa, aki követte őt a kétes kimenetelű kísérletben. Mint később kiderült, a többi tanítvány óvatossága megalapozott volt. Pszinapszis tudata eltorzult, és bár mentális energiái ma sem csekélyek, többé aligha tekinthető értelmes lénynek. Rátámad minden anyagi teremtményre válogatás nélkül. Elpusztulni azonban képtelen, hiszen anyagtalan testének "sejtjei" képesek pár nap alatt regenerálni bármilyen sérülését. |
KYELI INTLUKA (807. SZÖRNY) Kyeli Intluka, kinek nevét még a draklenek is rettegik, a teriád főmágusok egyike. Kyeli Intluka egyben tehetséges vezető, kiváló harcos és kutató, akinek köszönhetően a teriádok nemzetsége varázstárgyak tucatjaival lett gazdagabb az utóbbi időben. Korábban ő is csak egy volt a teriád főmágusok közül, akiknek sosem említjük a nevét. Igazi megbecsülésre akkor tett szert, amikor kiszabadult a draklenek fogságából. Ez a teriádok közül soha senkinek nem sikerült azelőtt, sem azóta. Hogy hogyan sikerült foglyul ejteni, arról senki nem beszél. A draklenek a teriád mágia titkaiért vallatták, kínozták, hónapokon keresztül. Kyeli Intluka nem tört meg, még akkor sem, amikor több napra ginzerg élősködők tucatjai közé vetették. Aztán amikor börtönének őrei egy pillanatra rést hagytak mentális védelmükön, a teriád főmágus elérkezettnek érezte az időt a szabadulásra. A draklen citadellában talált összes teremtménnyel végzett, brutális kegyetlenséggel. A teriád nép tagjai hősként üdvözölték visszatérését, főképp akkor, amikor kiderült, a fogságban töltött hónapok során sikerült a drakleneket alaposabban megismernie, és egy-két gyenge pontjukat is feltárnia. Az értékes draklen varázstárgyakról nem is beszélve, melyeket látványos visszatértekor magával hozott. A teriád nép történelme ekkor új lendületet kapott. Most pedig itt áll előtted ő, Kyeli Intluka. Vajon elég nagy a hatalmad ahhoz, hogy győztesen kerülj ki eme élő legendával vívott küzdelemből? [Kyeli Intluka max. VP csökkentő képessége ellen még az esszenciavédelem sem képes megvédeni.] |
SZŐRÖS AZUKA (903. SZÖRNY) Ha megpihenve kicsit végigtekintesz a rónán, azonnal feltűnik a különbség. A Királyságban mindenütt látni a civilizáció nyomait, de itt az érintetlen természettel nézhetsz farkasszemet. Vagy, ha nem figyelsz, egy kiéhezett azukával! Ez az ostoba ragadozó gyakorlatilag bármit megtámad, még akkor is, ha nincs semmi esélye a győzelemre. Fegyverként csupán hüvelykujj méretű agyarait, és erős, mozgékony farkát használja. Csökevényes mellső végtagjai csak a jellegzetes azuka násztánc idején kapnak szerepet. Rőt-vörös szőrzete viszonylag jó védelmet jelent számára saját fajtársai, és a bennszülöttek ellen, akik általában nem is megölni, hanem inkább elfogni akarják. Hogy milyen céllal? De hisz a testalkata alapján ez nyilvánvaló, nem? |
FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY) Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit. |
MÁKRÓZSAFŐZET (14. RECEPT) Két mákrózsavirágból már remek főzet készíthető! Jó sok víz kell (10 cseppnyi), bele a két mákrózsavirág, majd rövid kavargatás mellett fel kell forralni. A "gyorsétel" 2 TVP-nyi idő alatt kész van, és ha nem kábulsz el a főzés közben az illatától, most el is fogyaszthatod. A bódulat, mely ezután telepedik rád, semmi eddig tapasztalthoz nem fogható. Hatásaként a következő köröd elejéig lélekben közelebb kerülsz a szellemekhez - ennek köszönhetően a csodák kútjának szellemével is feljavul a kapcsolatod. Vagyis ha a kútba aranyérmét dobálsz, jelentősen megnő az esélyed arra, hogy fizikai kontaktus jön létre, és nem csupán egy információt kapsz valamiről. |
HALÁSZLÉ (9. RECEPT) Miközben új recepten töprengsz, a legutóbbi tóparti élményeid jutnak eszedbe. Hmm... milyen nagy kedved is lenne egy kis halhúshoz. Nosza, neki is fogsz, hogy kigondold a halászlé teljes receptjét. Mi is kell bele? Először is egy halcsont, ez fogja adni a jellegzetes ízt, egy gyíkfű leve pedig az iszonyú erejét. Egy tasak univerzális fűszerkeverékkel alaposan megszórod, hogy laktatóbb legyen, na meg hogy elnyerje a végleges ízét. Kell még 10 csepp víz és kb. 8 TVP-nyi idő a főzéshez. A halászlét forrón kell megenni. A hatás egyedülálló: mintha belül lángolni kezdene a szervezeted! Fura ugyan, de a főzettel közelebb kerülhetsz a víz alatti lényekhez: a köröd végéig úszásod 2-vel (persze, csak ha már legalább alapszintű volt), víz alatti védettséged pedig 5-tel nő. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség. |
Erő: | 74 (103) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 74 (81) | Támadás: | 80 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 76 (84) | Védekezés: | 114 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 120/420 év |
Egészség: | 74 (86) | Életpont: | 1312/1217 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 80 (92) | Varázspont: | 4714/88 | Pénz: | 6030 arany | Kép. pont: | 40 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 632/444 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/65 | ökölvívás: | 23/32 | szúrófegyverek: | 27/4 |
vágófegyverek: | *53/100 (+8%) | ütőfegyverek: | 30/41 (+10%) | lőfegyverek: | 41/83 (+1%) |
dobófegyverek: | 27/91 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (140%) << Shengoroth karma (#1520) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); szent nyílp.lövedék (#549) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/87 | 2. nyomkövetés: | 157/15 (+53%) | 3. lopás: | 7/98 |
4. mászás: | 40/55 (+24%) | 5. csapdakészítés: | 37/94 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 22/37 |
7. gyógyítás: | 88/75 | 8. titkosírás: | 16/81 | 9. felderítés: | 34/11 |
10. szörnyidomítás: | 13/42 | 11. teológia: | 307/37 (+36%) | 12. taumaturgia: | 261/41 (+134%) |
13. szerencsejáték: | 5/74 | 14. versengés: | 18/8 (+8%) | 15. harcművészetek: | 19/70 |
16. zene: | 8/23 | 17. szörnyismeret: | 64/34 (+20%) | 18. pszi: | 56/27 (+15%) |
19. zárnyitás: | 30/29 | 20. vadászat: | 11/94 | 21. vitalitás: | 7/62 |
22. bányászat: | 49/33 (+15%) | 23. úszás: | 8/62 | 24. főzés: | 11/72 (+10%) |
25. ősteológia: | 17/86 (+40%) | 26. őstaumaturgia: | 14/71 (+10%) | 27. csapatmunka: | 2/91 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 115 | |||
10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), gh'raiton ölész (#412), vg'axtol torzító (#416), manaelementál (#290), animált korall (#445), aranyfecske (#283), mérges pók (#20) (csak egyszer), Mohammad (#5389) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), Vashegyek Nemzete (#9122), Acél Öklök (#9123), Erdők Vándorai (#9139), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +138 vp 19 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (106,3,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) | tűzmágia (#157) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | agyburok (#90) | a lélek védelme (#57) | tárgyvédelem (#178) |
csupasz izom (#28) | varázsenergia (#161) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | smaragdgólem (#417) | háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
jégoszlop (#231) | >> | tűzelementál (#276) | jégoszlop (#231) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan mágus (#318) | jégoszlop (#231) | >> | tollaskígyó (#635) | |
méregfelhő (#37) | >> | rothadó lián (#427) | jégoszlop (#231) | >> | Folrang (#331) | |
jégvihar (#353) | >> | talriai behemót (#312) | őstűz (#310) | >> | 40. szintű lényekre | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | jégoszlop (#231) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
tűzgolyó (#155) | >> | homogén artikula (#434) | tűzgolyó (#155) | >> | 34. szintű lényekre | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | az agy kifacsarása (#197) | >> | 10. szintű lényekre | |
tűzgolyó (#155) | >> | 29. szintű lényekre | az agy kifacsarása (#197) | >> | 15. szintű lényekre | |
pajzszúzás (#251) | >> | lidérctűz (#457) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem II (#108) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szellemdarazsak mágikus interferenciát keltenek, varázslataink néha kudarcot vallanak a közelünkben. Ritkítsd őket, ölj meg tizet! (számláló: 9) |
2.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld kincskeresés képességedet legalább 4-es szintre! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 30 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | hókereszt (#843) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
15 | pirkit (#153) | 4 | pular kristály (#239) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
3 | varázskő (#305) | 17 | víz (#27) | 3 | galachmit (#310) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
177 | arany (#50) | 1 | bahrot bőr (#938) | 4 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | dlathog kőzet (#829) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kitintüske (#879) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 18 | madártoll (#112) | 36 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | nyílpuska lövedék (#547) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | tarantulakarom (#887) | |||
6 | vámpírfog (#1221) |