Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. dec. 19. 9h:01' EZ A 742. JÁTÉKHETED, 572. FORDULÓD 743. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rontasz. Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az 1 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}
* 2. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut jobb első lábát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a törpemammut testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | VP spórolása: 15 |
* 6. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 86. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
ef 30 501 | energia fejlesztése 30 |
kf 511 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 82, gyógyulás: 17, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [368,65] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 mithrilt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy kátránygödör van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy Banyapók. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [367,64] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gránitelementál lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a gránitelementál testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a gránitelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gránitelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal vállát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [365,62] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A feléd közeledő méregelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregelementál testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a méregelementál testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a méregelementál testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a méregelementál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Nyelvével a méregelementál eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a méregelementál testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a méregelementál csöpögő állkapcsát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a méregelementál, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Nyelvével a méregelementál eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 44, gyógyulás: 12, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [364,61] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy jégelementál ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [362,59] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Tone Zangief. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [361,58] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[359,56] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. A távolból robbanások hangját hallod.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [24 pontot használtál fel, van még 575.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat az 535. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 5 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért |
HIBÁTLAN TŰZOPÁL (1642. TÁRGY) Ahogy a kezedbe kerül ez a kő, rögtön megérzed, milyen tökéletes. Ilyen csodálatos dolgot csakis nagyhatalmú mágia lehetett képes létrehozni. A hibátlan tűzopál átlátszó külső rétegein keresztül egyenest a belsejébe látsz, ahol örök fénnyel tűz lobog. Azt mondják, aki sokáig erre az illúziófényre veti a tekintetét, maga is érezni fogja az izzást testének minden porcikájában. Nos, lehet benne némi igazság, jössz rá magad is. Az izzás természete persze leírhatatlan, csupán a hatását ecsetelhetem: ha a hibátlan tűzopált magadnál tartod, azokat a tárgyakat, melyeknek fegyver szakértelem vagy tapasztalati szint korlátja van, egy szinttel korábban KF-elheted majd, mint egyébként. (Több ilyen tárgy hatása nem adódik össze.) A tárgy nem átadható. |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY) Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
MESTERVARÁZSLÓ (267. ELLENFÉL) Hosszú, hegyes sapka, derékig érő ősz szakáll és haj, hatalmas kék selyemköpeny, rajta ezüstös rúnákkal, kétméteres faragott bot, végén kristálygömbbel - a legklasszikusabb varázsló megjelenés, amit el lehet képzelni. A mestervarázslók is tisztában vannak ezzel, valószínűleg hatásvadászat és félelemkeltés, nem pedig a divat hajkurászása a céljuk, amikor így jelennek meg. A mestervarázslók csak hatalmas összegekért hajlandók más szolgálatába állni, többnyire inkább a maguk útját járják, szörnyeket öldösnek ritka komponensekért vagy elveszett, ősi relikviák után kutatnak. Ha mégis felbukkannak egy katonai alakulatban, akkor ott komoly erőösszpontosításról lehet szó, a parancsnok erőteljes ellenállásra számít. A mestervarázslók feladata, az ellenség teljes annihilálása mellett, a kevésbé képzett varázslók felügyelése, beosztása, mert azok egy katonára nemigen hallgatnak. |
Erő: | 62 | Szint: | 26 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 57 (58) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 92 kg |
Ügyesség: | 60 (62) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 35/42 év |
Egészség: | 58 (60) | Életpont: | 492/404 | Jellem: | semleges (-7) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 68 (72) | Varázspont: | 763/4 | Pénz: | 1312 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 28/-1 | Pszi pont: | 192/176 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/48 | ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 27/42 |
vágófegyverek: | 27/63 (+1%) | ütőfegyverek: | 26/56 (+8%) | lőfegyverek: | 28/30 (+3%) |
dobófegyverek: | 20/78 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 52/62 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 116/97 (+19%) | 3. mászás: | 16/83 |
4. csapdakészítés: | 37/8 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/30 | 6. gyógyítás: | 78/39 |
7. titkosírás: | 17/22 | 8. felderítés: | 90/80 (+33%) | 9. szörnyidomítás: | 18/73 |
10. teológia: | 57/55 (+17%) | 11. taumaturgia: | 28/34 (+1%) | 12. versengés: | 7/48 |
13. zene: | 119/34 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 48/6 | 15. pszi: | *20/100 |
16. zárnyitás: | 6/34 | 17. vadászat: | 32/23 | 18. bányászat: | 46/38 (+7%) |
19. úszás: | 15/4 | 20. csapatmunka: | 1/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | férfiak (#998) | szárazság (#48) | >> | gonoszok (#988) | |
méregfelhő (#37) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | hhaar burka (#32) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: nagyon éhezik |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász. |
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 11 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | szeksztáns (#32) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kerek kő (#19) | 10 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mithril (#352) | 3 | mocsári penke (#148) | 1 | nehezék (#258) |