573. forduló, 575. forduló, Kárász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 4. 11h:33'
EZ A 749. JÁTÉKHETED, 574. FORDULÓD
750. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5300
SZÁMLA : XXXX

KÁRÁSZ KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,28] koordinátán.
A táborozás 5. napján találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy ogre övet, egy örökkévaló holdkőjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy őrjáratozó katona trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Odébbállsz.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+344 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+76 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 800. hetének nyerőszámai: 5, 24, 3. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trikornis herceg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

[40 pontot használtál fel, van még 874.]

* 2. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut bal oldalát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a törpemammut jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 864.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+31 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 834.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 834.]

* 5. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 832.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 831.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 831.]

* 6. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 829.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 829.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 829.]

* 7. KP: használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 829.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 829.]
A H parancs ezzel a paraméterrel a 40. parancssor után már nem használható. [0 pontot használtál fel, van még 829.]
[0 pontot használtál fel, van még 829.]

at 4718 10 TU-t adsz át a 4718. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 7 TU árán átcsúsztatsz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 829.]

at 1850 10 TU-t adsz át az 1850. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 829.]

at 4683 10 TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 829.]

a 453 1548 2 átadod a 453. tárgyat az 1548. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 mágusköpenyt NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 824.]

a 451 1548 2 átadod a 451. tárgyat az 1548. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 zangrozi csizmát NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 819.]

a 364 1548 2 átadod a 364. tárgyat az 1548. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 vámpírtőrt NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 814.]

a 309 1548 2 átadod a 309. tárgyat az 1548. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 arany papi karkötőt NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 809.]

a 1549 1548 2 átadod az 1549. tárgyat az 1548. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 balkezes gyűrűt NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 804.]

a 223 1548 2 átadod a 223. tárgyat az 1548. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 smaragd védőgyűrűt NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 799.]

a 257 1548 1 átadod a 257. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szent kehelyt NépekMindenSzigete részére. [5 pontot használtál fel, van még 794.]

aa 248 464 465 átadod a 248. tárgyat a 464. tárgyat a 465. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 pszi követ NépekMindenSzigete részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 nehéz harci kesztyűt NépekMindenSzigete részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 mithril sisakot NépekMindenSzigete részére. [15 pontot használtál fel, van még 779.]

aa 456 átadod a 456. tárgyat
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 779.]

m 2 mozogsz keletre
[188,28] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Látsz egy kihívás tornyát. Találsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy pordémon előtt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebzett manaelementál. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Fókuszpengével néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 767.]

be 503 6 bemész az 503. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 767.]

be 503 7 bemész az 503. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 767.]

be 503 8 bemész az 503. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 767.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[187,28] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy zoloboo sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 63 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán jobb lábát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán csontos karját. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg jobb lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc és egy ezüst gyűrű. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy göcsörtös bunkó. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya jobb vállát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A 2 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath jobb lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 65, gyógyulás: 5, összesen: -60 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Tguarkhan készül a lemészárlásodra.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan kutyafejét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a Tguarkhan egyik karját. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Tguarkhan jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken, egy igazgy. fülbevaló és egy pular kristály. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 31, gyógyulás: 6, összesen: -25 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. A következő kincseket találtad: egy Mágikus Koponya, egy nagy bronzkulcs, egy obszidián függő és 5 arany. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy pordémon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [186,28] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül".

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy gyilkos csalánt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sonchus Arvensis egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,28] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ramirez Espanza. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy norpadolótika lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-15 varázspont.] [91 pontot használtál fel, van még 676.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[184,28] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy ősdentor. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ősdentor bal karját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az ősdentor jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy pordémon vigyorog kajánul. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Leah templomot. Délnyugatra nézve látsz egy csodák kútját. Nyugatra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [183,28] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kristálypalotát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Emella a Bombázó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Leah templomot. Délre nézve látsz egy csodák kútját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kultúrmasztodon. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Őstroll agyalóval meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 97, gyógyulás: 21, összesen: -76 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [182,27] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Találsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy alanori csatamén előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (666. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 632.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Gondoltam benézek. - folytatod, de a bölcs fel sem néz olvasmányából. Egy ideig még töprengesz, hogy miről társaloghatnátok, de nem jut eszedbe semmi értelmes. - Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 627.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[181,28] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [180,29] Tovább barangolsz a fák között. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő éjkornis mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis fejét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rohansz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éjkornis farkát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az éjkornis testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az éjkornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű, egy réz papi karkötő és egy aranygyűrű. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 91, gyógyulás: 8, összesen: -83 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
Találkozol NépekMindenSzigetével. Sheran főpapja. Egy Eldereth kristályt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!

(Továbbmész...) [179,30] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy ekharion. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion szőrös kezét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion jobb oldalát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ekharion jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 35 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán FéNYeS NaP vigyorog kajánul. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült woorgard közeledik. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével megvagdalod a woorgard testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod a woorgard testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kicsit megvágod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

[58 pontot használtál fel, van még 569.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat az 535. tárgyat
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 569.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 567.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 567.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 565.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 565.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 562.]

* 7. BP: keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sivatagi doareget. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

* 8. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 561.]
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 561.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 559.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 519.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 479.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 291 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 439.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 251 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 399.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 211 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 359.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 171 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 319.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 131 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 279.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 91 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 239.]

tf 2 39 fejleszted a 2. tulajdonságodat 39 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] [39 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 18, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 715 pontot. A következő körben tehát 915 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 574. fordulód.

Erő: 62 Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 176 cm
IQ: 58 (59) Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 60 (62) Védekezés: 84 Menekülés: 40 % Életkor: 35/42 év
Egészség: 58 (60) Életpont: 489/417 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 0
Szerencse: 68 (71) Varázspont: 763/111 Pénz: 1335 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 192/182 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 2840 szörnyet (11 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 19377 TP-t kaptál. Jelenleg 1993006 TP-d van. A következő szinthez még 6994 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, őrjáratozó katona, ében halálhajcsár. A 560. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5700 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/48 ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 27/42
vágófegyverek: 27/75 (+7%) ütőfegyverek: 26/81 (+16%) lőfegyverek: 28/44 (+7%)
dobófegyverek: 20/84 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/28 (+11%) 2. nyomkövetés: 117/42 (+17%) 3. mászás: 16/83
4. csapdakészítés: 37/20 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/30 6. gyógyítás: 78/62
7. titkosírás: 17/22 8. felderítés: 91/14 (+6%) 9. szörnyidomítás: 18/73
10. teológia: 57/84 (+17%) 11. taumaturgia: 28/40 12. versengés: 7/48
13. zene: 119/94 (+30%) 14. szörnyismeret: 48/6 15. pszi: *20/100
16. zárnyitás: 6/34 17. vadászat: 32/23 18. bányászat: 46/45 (+3%)
19. úszás: 15/4 20. csapatmunka: 1/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) szörnycsábítás (#83)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> férfiak (#998) szárazság (#48) >> gonoszok (#988)
méregfelhő (#37) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) hhaar burka (#32) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász.
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 520 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany papi karkötő (#309) 2 balkezes gyűrű (#1549) 4 gyöngymangó (#135)
10 isteni könnycsepp (#260) 2 mágusköpeny (#453) 1 mithril sisak (#465)
2 nehéz harci kesztyű (#464) 1 pszi kő (#248) 2 smaragd védőgyűrű (#223)
1 sötét tekercs (#535) 1 szent kehely (#257) 2 vámpírtőr (#364)
2 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272)
1 borkonyó bibe (#312) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstshuriken (#327) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 9 kaja (#2) 1 Mágikus Koponya (#279)
10 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 obszidián függő (#195) 1 pular kristály (#239) 1 réz papi karkötő (#307)
1 trikornis szarv (#198) 1 varázskő (#305) 4 vasérc (#152)
10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(179,30) ekharionok (#232), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, woorgard (#231)
(180,29) éjkornis (#228), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), NépekMindenSzigete (1548. kalandozó)
(181,28) bávatag golombár (#165), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(182,27) bűbájlidérc (#761), erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(183,28) kristálypalota (#401), Leah oltár, művészi porolit (#720), kultúrmasztodon (#227)
(184,28) ősdentor (#282), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 30. jellempróba
(185,28) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, művészi porolit (#720), 40. jellempróba, norpadolótika (#226)
(186,28) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tündöklő szobor (#1587), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(187,28) trikornis herceg (#261), törpemammut (#115), zoloboo sámán (#230), Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208)
(188,28) kihívás tornya (#502), szent liget (#439), Elenios oltár, művészi porolit (#720), 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), manaelementál (#290)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* ** 2008.02.03, **** - Az 505-ös képesség (7 helyett 6-os osztó van az MXTU regenerációnál) nem működött. javítottam. - Megölt valaki egy Kitaszítottat, de nem nőtt az isteni küldetés számláló (ölj tíz nevest). Itt a küldetés az ősi birodalmak és esthar császárság neveseire vonatkozott, az újonnan bekerült neveseket a program nem fogadja el. Visszamenőleg ezt nem is tudom megváltoztatni, a küldetés szövegét egyértelműsítettem. - Igaz Barátok Rend Ereje képessége lecserélésre került, mégis működött továbbra is. Javítva. - A karakterek támadása és védekezése sokszor elromlott. Ezt az 502-es új képesség okozta. A hibát javítottam, valamint beraktam, hogy a képességt‹l kapott támadás és védekezés megjelenjen a karakterlapon is. - Ha Káoszportál használata közben valaki DEMezett, a program a TVP-t duplán vonta tőle. Korrigálv.a - Ha valaki úgy adta ki a K, FK parancsot, hogy nem volt több lépés lehetősége, nőtt a nyomkövetése. Javítottam. - Valaki jelezte, hogy a szkander képesség nem jól írja a statisztikákat, és nem jól számolja a fejlődést időnként. Ezzel sokat foglalkoztam, de elég összetett probléma, még nem tudtam javítani, majd a következő adaggal. - Kérésre beraktam, hogy a Kihívás tornyának 4. és 5. szintje is elérhető legyen a csatornától nyugatra. - Bekerült egy új mágikus balkezes vágófegyver (átadható), a sárkánypenge, Moi Ro Fa és Ting Ro Ce dobja 15% eséllyel. - Tihor Miklós

Üzenet küldése a karakternek