Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. febr. 17. 9h:20' EZ A 751. JÁTÉKHETED, 575. FORDULÓD 752. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut jobb oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut bal hátsó lábát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a törpemammut ormányát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 26 224 88 | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 12 13 19 | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
at 4683 10 | TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 10 |
at 5367 10 | TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 10 |
bpb 9 | bef. parancs berakása: 9 |
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
bpb | bef. parancs berakása: |
ek 188 | t. energia kisütése: 188 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [181,30] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy trikornis herceg. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
(Továbbmész...) [182,30] Egy kisebb településhez érkeztél.
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 62 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 5 gyenge méreg és 4 pirkit. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 22, gyógyulás: 1, összesen: -21 ÉP}
be 256 | bemész a templomba |
a 456 1548 1 | átadod a 456. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
m 8 | mozogsz a 8. ponthoz |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó bal oldalát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a Blounther apó bal oldalát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Blounther apó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A Blounther apó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sáfránypor és egy kék orchidea. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű. 2947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 100, gyógyulás: 6, összesen: -94 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. Semmi hatás! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 bordacsontot. 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [181,27] A terep továbbra is ritka erdő. Látsz egy teljesen lerombolt templomot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb.
(Továbbmész...) [180,26] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat qwarg rohamosztagos közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (9 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 4 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel szőrös testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra rontasz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel farkát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [178,24] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[177,23] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel bal első lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra támadsz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel fejét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat az 535. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
Erő: | 62 | Szint: | 27 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 59 (60) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 92 kg |
Ügyesség: | 60 (62) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 35/42 év |
Egészség: | 58 (60) | Életpont: | 504/406 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 68 (72) | Varázspont: | 812/85 | Pénz: | 1367 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 192/210 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/48 | ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 27/42 |
vágófegyverek: | 27/76 (+1%) | ütőfegyverek: | 26/89 (+8%) | lőfegyverek: | 28/49 (+5%) |
dobófegyverek: | 20/87 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/28 | 2. nyomkövetés: | 117/52 (+10%) | 3. mászás: | 16/83 |
4. csapdakészítés: | 37/26 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/30 | 6. gyógyítás: | 78/62 |
7. titkosírás: | 17/22 | 8. felderítés: | 91/14 | 9. szörnyidomítás: | 18/73 |
10. teológia: | 58/11 (+27%) | 11. taumaturgia: | 28/41 (+1%) | 12. versengés: | 7/48 |
13. zene: | 120/24 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 48/6 | 15. pszi: | *20/100 |
16. zárnyitás: | 6/34 | 17. vadászat: | 32/23 | 18. bányászat: | 46/45 |
19. úszás: | 15/4 | 20. csapatmunka: | 1/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | férfiak (#998) | szárazság (#48) | >> | gonoszok (#988) | |
méregfelhő (#37) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | hhaar burka (#32) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász. |
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 491 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arany (#50) | 1 | arany pikkelyvért (#456) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | balkezes gyűrű (#1549) | 5 | bordacsont (#16) | 17 | drótszőr (#37) | |||
3 | gyenge méreg (#26) | 3 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
4 | pirkit (#153) | 2 | sáfránypor (#211) |