Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. ápr. 1. 9h:21' EZ A 757. JÁTÉKHETED, 576. FORDULÓD 758. játékheted kezdete: ápr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | VP spórolása: 15 |
* 6. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 86. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 449. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
ef 25 505 | energia fejlesztése 25 |
tno 5 6 | növeled az 5. tulajdonságodat |
bpb 10 | bef. parancs berakása: 10 |
ek 133 | t. energia kisütése: 133 |
hu 247 123 | hulladék: 247 123 |
a 464 4784 1 | átadod a 464. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot) |
a 1549 4784 1 | átadod az 1549. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot) |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
kno 3 10 | képesség-növelés 3 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [175,23] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat jobb oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az agyagelementál bal karját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd az agyagelementál agyagtestét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az agyagelementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel jobb első lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel farkát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az ezoterikus mardel bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
be 502 8 | bemész az 502. épületbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [173,21] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy quwarg nagymester közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra támadsz. Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 4 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath nyakát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Mnebolath fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy ezüstshuriken. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 62, gyógyulás: 4, összesen: -58 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Zinthurg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 arany és egy ezüst nyaklánc. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru póklábát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a taalru testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő, 28 arany, egy nagy vaskulcs és egy aranylánc. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [172,20] A terep változik: ismét síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Brutal Joe előtt.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [170,18] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
(Továbbmész...) [169,18] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra ugrasz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval iszonyatosan megcsapod a szintszívó testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Őstroll agyalóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Őstroll agyalóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a szintszívó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az autentikus vámpír nyakát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos nyakát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 32 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív és 4 gyöngymangó. 2700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [167,18] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Felfedeztél egy phua-kúpot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ramirez Espanza, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.
[166,18] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bávatag golombár. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 267. tárgyat az 535. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 240. szörnyet a 120. szörnyet a 257. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot az 5. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 324 |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 188 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 14 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért |
QUWARG ANYAKIRÁLYNŐ (269. SZÖRNY) - Egek ura! - nyögnéd, ha jönne ki hang a torkodon, amikor föléd magasodik a közel öt méter magas gigantikus rovar. Óriási csáprágóiból sav csöpög, tonnás potrohának megmozdítására dübörögni kezd a boly. Csak a leghatalmasabb, legnépesebb quwarg bolyokban lehet megtalálni a quwarg anyakirálynőt, aki képes a specializált quwargok, köztük a királynők létrehozására. Ezenkívül a quwarg anyakirálynőből jöhet létre évszázadok alatt, komoly mutációval a kisebb quwarg istenség. A quwarg anyakirálynő intelligens ugyan, de nem képes mágiahasználatra. Igaz, hogy erre nincs is szüksége: antimágikus aura lebegi körül! |
Erő: | 62 | Szint: | 27 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 59 (60) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 92 kg |
Ügyesség: | 60 (62) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 35/39 év |
Egészség: | 58 (60) | Életpont: | 502/372 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 70 (74) | Varázspont: | 812/74 | Pénz: | 1328 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 192/202 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/48 | ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 27/42 |
vágófegyverek: | 27/79 (+3%) | ütőfegyverek: | *26/101 (+12%) | lőfegyverek: | 28/52 (+3%) |
dobófegyverek: | *20/102 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/39 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 117/52 | 3. mászás: | 25/88 (+905%) |
4. csapdakészítés: | 37/32 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 10/30 | 6. gyógyítás: | 78/65 (+3%) |
7. titkosírás: | 17/22 | 8. felderítés: | 91/31 (+17%) | 9. szörnyidomítás: | 18/73 |
10. teológia: | 58/32 (+21%) | 11. taumaturgia: | 28/42 (+1%) | 12. versengés: | 7/48 |
13. zene: | 120/54 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 48/6 | 15. pszi: | *20/100 |
16. zárnyitás: | 6/43 (+9%) | 17. vadászat: | 32/25 (+2%) | 18. bányászat: | 46/45 |
19. úszás: | 15/4 | 20. csapatmunka: | 1/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 46% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 300 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), borzalmas varkaudar (#166) (csak egyszer), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), sivatagi doareg (#240), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), troll (#5), ember (#1), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
éhínség (#39), méregfelhő (#37), szárazság (#48), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | férfiak (#998) | szárazság (#48) | >> | gonoszok (#988) | |
méregfelhő (#37) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | hhaar burka (#32) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 6 királynő, 20 élőholt, 1 vadász. |
A Hóvihar alatt Sheran létsíkján jártál, ezzel is elősegítve Ghalla megmentését. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 10 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 413 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
39 | arany (#50) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 3 | gyenge méreg (#26) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | nehéz harci kesztyű (#464) | 1 | sötét tekercs (#535) | 2 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontpálca (#329) | |||
10 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttőr (#322) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kőszem (#304) | 7 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | spiritusz (#170) | |||
3 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | vasérc (#152) | |||
1 | xirnox szív (#213) |