Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 25. 9h:10' EZ A 592. JÁTÉKHETED, 578. FORDULÓD 593. játékheted kezdete: júl. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 13 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében tigris ébenfekete bőrét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (51 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd az ében tigris bal oldalát. (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 99 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. Az ében tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Az ében tigris megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében tigris bal hátsó lábát. (5 támadással 534 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 79 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. Karmával néhányszor az ében tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13792 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1591, sebződés: 416, gyógyulás: 8, összesen: -408 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 382. varázslatot |
vv 185 161 | elmormolod a 185. varázslatot a 161. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Meglengetve a triton szigonyt a másikra támadsz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 155 életpontot sebeztél. Fényaurád 17 sebzést okoz. Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönt csatapartnered. 252 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 74 életpontot sebződik. Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2596 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 293, gyógyulás: 0, összesen: -293 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (75 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
4341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 145, gyógyulás: 0, összesen: -145 ÉP}
Ellenfeled fullasztás varázslatot lő rád. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hullámelementál testét. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 259 életpontot sebeztél. A fényaura 35 ép-t sebez. Egy hullámkeltés varázslatot dob rád a másik. 129 életpontot vesztettél. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
6138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (7 támadással 320 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (69 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az algaleioda testét. (7 támadással 700 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 55 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal megvagdalod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 70 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. Az algaleioda megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az algaleioda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 13491 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1609, sebződés: 152, gyógyulás: 8, összesen: -144 ÉP}
(Továbbmész...) [236,119] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy hájas okerón. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
(Továbbmész...) [237,119] Még mindig füves síkságon vagy. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy pikkelyes ptog. Nem jelenthet különösebb problémát. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc szellemalakját. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 696 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 52 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc csapása csak a levegőt találja. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Teriád karddal megvagdalod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (2 támadással 204 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 46 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 36 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 55 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Könnyedén félreszökkensz a bo'adhun lidérc csapása elől. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-57 életerő). A bo'adhun lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15778 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1995, sebződés: 99, gyógyulás: 8, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [239,118] A bozótost ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar remete közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar remete sötét bőrét. (7 támadással 338 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 15 életpontot sebződik. A lény egy savdárdát dob rád. Eltalált téged. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a varkaudar remete testét. (7 támadással 704 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a varkaudar remete fejét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 90 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. A varkaudar remete meglök egy kicsit. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Teriád karddal megvagdalod a varkaudar remete sötét bőrét. (3 támadással 299 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod a varkaudar remete testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 125 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A varkaudar remete szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13632 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2071, sebződés: 53, gyógyulás: 8, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [240,118] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ro'galhal kísértet nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A bo'adhun nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a ro'galhal kísértet jobb karját. (7 támadással 403 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (7 támadással 656 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A ro'galhal kísértet újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal végigvagdosod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (3 támadással 286 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 34 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal megkarcolod a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 27 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A ro'galhal kísértet csapása csak a levegőt találja. A ro'galhal kísértet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14222 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1794, sebződés: 209, gyógyulás: 8, összesen: -201 ÉP}
v 96 184 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[184,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy templomot. Elenios hívői építették. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
im | imádkozol |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal alaposan megvágod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 99 életpontot sebeztél. A fényaura 13 ép-t sebez. Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}
m 5 1 1 | mozogsz délnyugatra, északkeletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar remete jobb lábát. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Jól célzott! (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Teriád karddal párszor kilyukasztod a varkaudar remete testét. (7 támadással 702 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar remete testét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 23 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Teriád karddal megvagdalod a varkaudar remete bal oldalát. (2 támadással 204 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod a varkaudar remete nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 88 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A varkaudar remete szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2001, sebződés: 91, gyógyulás: 8, összesen: -83 ÉP}
(Továbbmész...) [241,117] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy ro'galhal kísértet. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a bo'adhun nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a ro'galhal kísértet jobb oldalát. (7 támadással 401 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rontasz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ro'galhal kísértet szellemtestét. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal megvagdalod a ro'galhal kísértet testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 72 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A ro'galhal kísértet rávág a derekadra. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Teriád karddal végigvagdosod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (3 támadással 286 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a ro'galhal kísértet bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 47 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. A ro'galhal kísértet megüti a jobb válladat. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14324 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1842, sebződés: 243, gyógyulás: 8, összesen: -235 ÉP}
(Továbbmész...) [242,116] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy fekélyes hernyó közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a fekélyes hernyó bal vállát. (7 támadással 669 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Teriád karddal végigvagdosod a fekélyes hernyó széles száját. (3 támadással 285 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 60 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A fekélyes hernyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A fekélyes hernyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13517 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2056, sebződés: 102, gyógyulás: 8, összesen: -94 ÉP}
vv 79 167 185 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 185. varázslatot |
usz 50 | úszol 50 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 316 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Meglengetve a triton szigonyt a másikra rontasz. {KCC:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon fejét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az óriás vízi sün girbe-gurba tüskéit. (3 támadással 384 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-384 életpont.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 139 életpontot sebeztél. Fényaurád 21 sebzést okoz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
4735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 384, gyógyulás: 0, összesen: -384 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix nőstény testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 45 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 134 életpontot sebeztél. Fényaurád 22 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
tps 100 | TVP spórolása: 100 pontért |
im 0 5 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre támadsz. {KCC:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a pikkelyes ptog pikkelyfedte nyakát. (7 támadással 643 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 55 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod a pikkelyes ptog testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 70 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 59 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a bal válladra. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) {GYD:} Teriád karddal kissé megkarcolod a pikkelyes ptog jobb hátsó lábát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a pikkelyes ptog testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 67 életpontot sebeztél. Fényaurád 5 sebzést okoz. Feléd sújt a pikkelyes ptog a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a pikkelyes ptog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12661 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1768, sebződés: 223, gyógyulás: 8, összesen: -215 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó nyakát. (7 támadással 332 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-23 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rohansz. Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a fekélyes hernyó fejét. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a fekélyes hernyó jobb oldalát. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 34 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-30 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. {KCC:} Teriád karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a fekélyes hernyó testét. (4 támadással 379 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a fekélyes hernyó testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fekélyes hernyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. A mákrózsa illata körbeleng, így legyűröd a bűzt. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-25 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13663 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2111, sebződés: 122, gyógyulás: 8, összesen: -114 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a harcos hárpia testét. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a harcos hárpia jobb lábát. (7 támadással 588 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 70 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod a harcos hárpia testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 46 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 148 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 67 életpontot vesztettél. {KCC:} Teriád karddal néhányszor megcsapod a harcos hárpia testét. (4 támadással 315 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal súrolod a harcos hárpia testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 120 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 68 életpontot vesztettél. A harcos hárpia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 20 madártollat. 14457 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2110, sebződés: 454, gyógyulás: 8, összesen: -446 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcos hárpia fejét. (7 támadással 301 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcos hárpia bal lábát. (7 támadással 594 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a harcos hárpia szélfútta haját. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A harcos hárpia csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 68 életpontot vesztettél. Teriád karddal megvagdalod a harcos hárpia jobb karját. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a harcos hárpia bal karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 35 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 95 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A harcos hárpia többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 68 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 17 madártollat. 14333 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2050, sebződés: 474, gyógyulás: 8, összesen: -466 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében tigris ébenfekete bőrét. (7 támadással 345 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 28 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (52 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod az ében tigris ébenfekete bőrét. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 99 életpontot sebeztél. A fényaura 13 ép-t sebez. Az ében tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Az ében tigris fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod az ében tigris ébenfekete bőrét. (5 támadással 399 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Karmait felemelve, az ében tigris meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az ében tigris megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Az ében tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14335 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1622, sebződés: 407, gyógyulás: 8, összesen: -399 ÉP}
tpf 100 | TVP elővétele: 100 pontért |
v 198 142 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[142,64] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elf kósza házát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Nocsak! Mikor közelebb mégy az elf kósza házához, látod, hogy vendége van. Beköszönsz. Hmm. Valahonnan nagyon ismerős a fickó! - gondolod, aztán hirtelen beugrik. Hiszen ez a mesterharcos a Csatorna túlpartjáról! Beszélgettek kicsit, és az úszómester elmondja, hogy még mindig a sellővárost keresi, és egyben érdeklődik, hogy haladsz a víziharc terén. Persze dicsekszel, és bizonygatod, hogy nálad ügyesebb búvár nincs kerek e világon.
- Az jó, mert expedíciót szervezek az északi tengerben, egyenest a sellők városába! Ha érzel magadban elegendő elszántságot, keríts egy kifejezetten víz alatti harcra való fegyvert, tanuld meg a vízlégzés igéjét, és gyere el az északi, Nagy Natali Kőhöz. Hozd el néhány társadat is. Ajánlom, hogy alaposan készüljetek fel, mert kezdőkkel nem indulok útra. Legyetek legalább hárman, ne sokkal többen, ennyien talán még nem keltjük fel a tenger nagyragadozóinak figyelmét.
Még pontosítod a találkozó helyét, aztán máris menni készülsz, és magadban már a víz alatti kaland részleteit tervezgeted. (8. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 12, északra 183 mérföldre teljesítheted.)
ba 281 | nem támadod a 281. szörnyet |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 265 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 216 életpontot sebeztél. A fényaura 4 ép-t sebez. A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 278 életpontot sebeztél. Fényaurád 4 sebzést okoz. A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 231 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. {KCC:} Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 257 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra rohansz. {GYD:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 264 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 249 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 288 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 283 életpontot sebeztél. A fényaura 7 ép-t sebez. A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat 27 pontért |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG IGAZGYÖNGYE (1749. TÁRGY) Már azt hitted, hogy az Örökkévalóság Tűzopálja nem fog továbbfejlődni. De most mégis! Mindössze több időre volt szüksége, de az evolúció korántsem ért véget. Ez az igazgyöngy hihetetlenül gyönyörű! És a képességei sem rosszak. Speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +80 max. ÉP-t, +80 max. VP-t, +3-t minden tulajdonságodra, +7 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +4 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
KRÓNIKA (1725. TÁRGY) A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy. |
FENEKETLEN TÓ (1702. TEREPTÁRGY) A csatornától keletre a kalandozásaid során már korábban is láttál nagyobb tavakat, de eddig még nem mertél kísérletet tenni arra, hogy lemerülj mélyebbre bennük. Ezek a nyugati kis tavacskákra hasonlítanak, de azoknál lényegesen hatalmasabbak - akár több mérföld szélességűek - és mélyebbek. Mélységükre nem is tudsz becslést adni igazán, mert a ghallai átlagnép a közelükbe se merészkedik és pár méter után már olyan zavarosak a kavargó üledéktől, hogy alig lehet látni olyan mélységben. Ráadásul az is előfordulhat, hogy a nagyobb tavak a föld alatt - barlangrendszereken keresztül - összeköttetésben állnak egymással. Minden bizonnyal nem veszélytelenek, mert a vízpart közelében élő falusiak közül már páran odavesztek titokzatos körülmények között. Ha eléggé bátor vagy, lemerülhetsz a tó színe alá. Ehhez az USZ parancsot kell használnod, második paraméterként azt kell magadnod, mennyi TVP-t költesz az úszásra. Minél többet, annál mélyebbre merülsz az úszkálás során. Ha 20 TVP-nél többet költesz az úszásra, akkor már vízlélegzés varázslatra is szükséged lesz (hiszen olyan mélyre merülsz, ahonnan már nem tudsz feljönni levegőt venni). Ha úszás szakértelmed 5-ös alatt van, nem úszhatsz a feneketlen tóban, és az, hogy milyen mélyre merülhetsz, szintúgy a szakértelmed szintjétől függ. A feneketlen tóban való úszkálás úgy kimerít, hogy egy fordulóban csak egyszer vagy erre hajlandó (akkor is, ha egy másik feneketlen tavat találnál a közelben-távolban). |
TRIX NŐSTÉNY (7088. SZÖRNY) Meglepő, de a trixek a népes szaporulatuknak köszönhetik létüket, s ehhez elsősorban a termékeny nőstények járulnak hozzá. Ha nősténnyel találkozol, ne lepődj meg, ha harcias kedvében találod, ugyanis valószínűleg kölykeit védi, ráadásul meglepően hatékonyan. |
Erő: | 68 (85) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 68 (114) | Támadás: | 71 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 68 (89) | Védekezés: | 130 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/188 év |
Egészség: | 68 (89) | Életpont: | 1281/1105 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 80 (107) | Varázspont: | 2858/1457 | Pénz: | 6133 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 35/14 | Pszi pont: | 435/348 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 66 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19/68 (+34%) | ökölvívás: | 29/16 (+4%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 44/59 (+4%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 40/16 (+3%) |
dobófegyverek: | 22/81 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/8 | 2. nyomkövetés: | 183/57 (+30%) | 3. lopás: | 4/2 |
4. mászás: | 22/1 | 5. csapdakészítés: | 72/78 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/48 |
7. gyógyítás: | 59/43 | 8. titkosírás: | 11/55 | 9. felderítés: | 35/90 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 228/19 (+40%) | 12. taumaturgia: | 121/24 (+30%) |
13. szerencsejáték: | 11/20 | 14. versengés: | 27/36 | 15. harcművészetek: | 27/0 |
16. zene: | 262/98 (+5%) | 17. szörnyismeret: | 52/43 (+34%) | 18. pszi: | 52/11 (+5%) |
19. zárnyitás: | 28/43 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/57 |
22. bányászat: | 41/21 | 23. úszás: | 38/85 (+79%) | 24. főzés: | 10/2 |
25. csapatmunka: | 9/85 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 23 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ) |
elfogod máguskoboldot (#7044) szuper hálócsapdával (#274), érző szívű dromedárt (#753) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | hadiszerencse II (#24) | az elme hatalma (#123) |
óriáserő (#53) | fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) | nagyobb agypajzs (#120) |
varázsenergia (#161) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 41. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 8 | borkonyó bibe (#312) | 4 | fáklya (#36) | |||
2 | halcsont (#390) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 13 | csillagbot (#929) | 2 | kaja (#2) | |||
39 | madártoll (#112) | 2 | tünde nyíl (#554) |