Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 4. 9h:26' EZ A 593. JÁTÉKHETED, 579. FORDULÓD 594. játékheted kezdete: júl. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2150 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 9 |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 161. varázslatot a 382. varázslatot |
fog 753 1280 | elfogod a 753. szörnyet az 1280. tárggyal |
fog 7044 274 | elfogod a 7044. szörnyet a 274. tárggyal |
fog 216 1280 | elfogod a 216. szörnyet az 1280. tárggyal |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
vv 112 185 161 | elmormolod a 112. varázslatot a 185. varázslatot a 161. varázslatot |
h 1327 30 | használod az 1327. tárgyat |
m 6 7 2 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigmetszed a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 46 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 111 életpontot sebeztél. A fényaura 13 ép-t sebez. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [142,60] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillagbozótost. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Látsz egy morgud hagymatövet. Egyesek azt híresztelik, a király kalandozókat kíván a seregébe toborozni. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó testét. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal kilukasztod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 102 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], 8 arany, egy gyöngymangó és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 30, gyógyulás: 4, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[142,64] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bávatag golombár lehet. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Marokra fogva a triton szigonyt a másikra rohansz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 311 életpontot sebeztél. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. {KCC:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 75 életpontot sebződik. Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 216 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Meglengetve a triton szigonyt a másikra ugrasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 282 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 255 életpontot sebeztél. A fényaura 10 ép-t sebez. A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 277 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra ugrasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 293 életpontot sebeztél. A fényaura 3 ép-t sebez. A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra rohansz. {GYD:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 231 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 28 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 270 életpontot sebeztél. Fényaurád 5 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Meglengetve a triton szigonyt a másikra támadsz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 266 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 293 életpontot sebeztél. A fényaura 5 ép-t sebez. A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra rohansz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 68 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 273 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Marokra fogva a triton szigonyt a másikra rohansz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 73 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 154 életpontot sebeztél. Fényaurád 12 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 258 életpontot sebeztél. A fényaura 13 ép-t sebez. A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 16 életpontot sebződik. Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 328 életpontot sebeztél. Fényaurád 5 sebzést okoz. A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
v 198 242 116 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,116] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.
usz 50 | úszol 50 pontért |
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Triton szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 303 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon ocsmány fejét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 152 életpontot sebeztél. A fényaura 18 ép-t sebez. A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3277 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra ugrasz. {KCC:} Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vérkeszeg testét. (4 támadással 456 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 124 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A vérkeszeg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 halcsontot. 6788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 152, gyógyulás: 0, összesen: -152 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. {KCC:} Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a trix nőstény jobb karját. (4 támadással 285 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 283 életpontot sebeztél. Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a trix nőstény megcsapja a fejedet. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a harcos hárpia jobb vállát. (7 támadással 297 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 69 életpontot sebződik. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Teriád karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a harcos hárpia testét. (7 támadással 631 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 34 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod a harcos hárpia testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 29 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 107 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Félrehajolsz, de a harcos hárpia karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 71 életpontot vesztettél. Teriád karddal végigvagdosod a harcos hárpia jobb lábát. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 62 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a harcos hárpia szélfútta haját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 74 életpontot sebeztél. Fényaurád 4 sebzést okoz. Karmait felemelve, a harcos hárpia meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 72 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 bo'adhun aranygömb (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 15 madártollat. 14085 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1952, sebződés: 288, gyógyulás: 8, összesen: -280 ÉP}
(Továbbmész...) [244,118] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy harcos hárpia nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a harcos hárpia bal lábát. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád kardot ellenfeledre rontasz. {KCC:} Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a harcos hárpia jobb karját. (7 támadással 630 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 28 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal végigvagdosod a harcos hárpia testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A harcos hárpia karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. Teriád karddal megvagdalod a harcos hárpia bal karját. (3 támadással 265 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 10 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod a harcos hárpia testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 77 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 72 életpontot vesztettél. A harcos hárpia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 17 madártollat. 14358 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1965, sebződés: 436, gyógyulás: 8, összesen: -428 ÉP}
(Továbbmész...) [245,119] Továbbra is síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Találsz egy ősi rúnatornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy púpos zsokarg!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg testét. (7 támadással 338 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a púpos zsokarg bal oldalát. (7 támadással 713 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 25 életpontot sebződik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 61 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. A púpos zsokarg leken néhány pofont. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a púpos zsokarg. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8809 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1253, sebződés: 82, gyógyulás: 8, összesen: -74 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 339 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 694 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal végigvagdosod a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 41 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A kreiton bűvölő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-12 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14949 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1648, sebződés: 74, gyógyulás: 8, összesen: -66 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dobsz ellenfeledre. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton idéző nyakát. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra rontasz. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a kreiton idéző szellemalakját. (7 támadással 593 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 70 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod a kreiton idéző jobb vállát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 44 életpontot sebeztél. Fényaurád 17 sebzést okoz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kreiton idéző csápol, de mindhiába. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Teriád karddal megvagdalod a kreiton idéző jobb oldalát. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a kreiton idéző nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 44 életpontot sebeztél. A fényaura 20 ép-t sebez. Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kreiton idéző meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 trakuun napkorong (ld. enc.) és 1 kreiton fókusz. 17166 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2150, sebződés: 59, gyógyulás: 8, összesen: -51 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a dübörgő bahrot testét. (7 támadással 339 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot ellenfeledre rontasz. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (7 támadással 709 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. {KCC:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 67 életpontot sebződik. A fényaura 10 ép-t sebez. Agyarával a dübörgő bahrot a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a dübörgő bahrot patájától. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 92 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bahrot bőrt. [bahrot bőr ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 13451 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1473, sebződés: 265, gyógyulás: 4, összesen: -261 ÉP}
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod a leviathán lárva alattomos csápját. (7 támadással 712 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal megvagdalod a leviathán lárva bal csápját. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 47 életpontot vesztettél. A leviathán lárva feléd sújt csáprágóival, de mellé! Teriád karddal megvagdalod a leviathán lárva testét. (3 támadással 297 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal megkarcolod a leviathán lárva ráncos bőrét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 20 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Véres nyál csordul ki a leviathán lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 15409 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1763, sebződés: 100, gyógyulás: 8, összesen: -92 ÉP}
(Továbbmész...) [246,121] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Analotha hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Látsz egy fekete kaktuszt. Találsz egy krómkaktuszt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bo'adhun éjhozó. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pszi ragyogás. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 51 életpontot vesztettél. A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (48 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor megcsapod a bo'adhun éjhozó testét. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 56 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 87 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 128 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször eltalálod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (5 támadással 435 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 43 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 81 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 138 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 1127, sebződés: 533, gyógyulás: 8, összesen: -525 ÉP}
(Továbbmész...) [245,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy ryuku hajóroncsot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Analotha irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy algaleioda. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az algaleioda fejét. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod az algaleioda jobb szárnyát. (7 támadással 648 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod az algaleioda jobb lábát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 51 életpontot sebeztél. Fényaurád 7 sebzést okoz. Az algaleioda belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Teriád karddal épp hogy eltalálod az algaleioda testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal súrolod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 27 életpontot sebződik. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 60 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Belecsipked az algaleioda a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 ro'galhal lánc. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 14165 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1794, sebződés: 222, gyógyulás: 8, összesen: -214 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája szikrázó uszonyát. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A villámrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája szikrázó uszonyát. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 257 életpontot sebeztél. Fényaurád 28 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd rád küldi. 205 életpontot vesztettél. Marokra fogva a triton szigonyt a másikra ugrasz. {GYD:} Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a Teijiyoshi testét. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 134 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 precíziós vetőtű [precíziós vetőtű ládikóba-> (186,106)-> 92 arany, -2 ÉP]. 4509 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 257, gyógyulás: 0, összesen: -257 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra támadsz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az óriás vízi sün testét. (4 támadással 556 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-556 életpont.) Tűzelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled 16 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
4735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 769, sebződés: 556, gyógyulás: 0, összesen: -556 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [247,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Úgy gondolod, hogy a közeledő algaleioda nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszöntöd a másikat. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az algaleioda testét. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra támadsz. {KCC:} Teriád karddal kegyetlenül összevagdalod az algaleioda testét. (7 támadással 706 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. {GYD:} Möszehát pajzzsal végigvagdosod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (79 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 59 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. Az algaleioda feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az algaleioda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 13914 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1633, sebződés: 54, gyógyulás: 8, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 89. Kapsz 12 VP-t.]
h 509 100 | használod az 509. tárgyat |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 2. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 3. BP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 189. pszi képességet |
* 5. BP: | használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 163. tárgyat |
BO'ADHUN ARANYGÖMB (757. TÁRGY) Egy ismeretlen rendeltetésű, magából halvány mágikus aurát árasztó aranygömb. Teljes felületét teleírták apró bo'adhun rúnákkal, amelyek jelentését sajnos nem vagy képes megfejteni. |
TRAKUUN NAPKORONG (769. TÁRGY) A kyorg máguskirály, a trakuun legfőbb hatalmának jelvénye a nyakában lógó arany napkorong. A kisebb mágusfejedelmek is gyakran hordják az ékszer kisebb, szerényebb változatát - te most ezt tartod a kezedben. A trakuun napkorong nem átadható. |
TLEIKAN KARKÖTŐ (895. TÁRGY) A tleikan harcosok számára fontos a mindennapos gyakorlás. A gyors fejlődés kulcsát persze a kreitonok által készített relikviák jelentik. Ez az egyszerű, bronzból öntött karkötő csak úgy sugárzik a mágiától! Ha viseled, minden ütéseddel +2..+8 közötti bónusz sebzést (bal kéznél feleennyit) kapsz, HA az éppen használt fegyver szakértelmed 45-nél kisebb! Hiszen, az igazi mestereknek már a tleikanok tudása sem jelent újdonságot. A bónusz mértéke a fegyverszakértelem nagyságától függ, 35-ösnél még a teljes +8 jár, de minél magasabb a szakértelmed, annál kevesebb, egészen a +2 bónuszig, amit 44-nél még megkapsz. A fentiek mellett a tleikan karkötő +2 erőt, +2 ügyességet és +1 támadást ad. Természetesen, nem átadható más kalandozónak. |
Erő: | 68 (85) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 68 (114) | Támadás: | 71 | Agresszió: | 1 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 68 (89) | Védekezés: | 130 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/188 év |
Egészség: | 68 (89) | Életpont: | 1282/1194 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 80 (107) | Varázspont: | 2858/2009 | Pénz: | 6336 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 35/24 | Pszi pont: | 448/197 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 66 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/12 (+44%) | ökölvívás: | 29/18 (+2%) | szúrófegyverek: | 29/31 |
vágófegyverek: | 44/70 (+11%) | ütőfegyverek: | 6/24 | lőfegyverek: | 40/19 (+3%) |
dobófegyverek: | 22/81 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << teriád kard (#1284) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); tünde nyíl (#554) (25 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/8 | 2. nyomkövetés: | 183/99 (+42%) | 3. lopás: | 4/2 |
4. mászás: | 22/12 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 72/84 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/48 |
7. gyógyítás: | 59/43 | 8. titkosírás: | 11/55 | 9. felderítés: | 35/95 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 47/21 | 11. teológia: | 228/52 (+33%) | 12. taumaturgia: | 121/48 (+24%) |
13. szerencsejáték: | 11/20 | 14. versengés: | 27/36 | 15. harcművészetek: | 27/0 |
16. zene: | 264/64 (+166%) | 17. szörnyismeret: | 52/43 | 18. pszi: | 53/2 (+91%) |
19. zárnyitás: | 28/43 | 20. vadászat: | 22/24 | 21. vitalitás: | 5/57 |
22. bányászat: | 41/21 | 23. úszás: | 39/93 (+108%) | 24. főzés: | 10/2 |
25. csapatmunka: | 9/85 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32 | |||
6. regeneráció: 1 | 10. vp regeneráció: 4 | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 20 darabot ) |
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940), élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) | kézrátétel (#381, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem 2 (#188) | csábmosoly (#16) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | hadiszerencse II (#24) |
az elme hatalma (#123) | óriáserő (#53) | fényaura (#211) | a lélek védelme (#57) |
nagyobb agypajzs (#120) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nők (#999) | vakító fény (#43) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
vakító fény (#43) | >> | 10. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
vakító fény (#43) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | bo'adhun csapás (#266) | >> | hegymélyi lidérc (#7084) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 35. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 41. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Techiulan (#400) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
menekülés (#212) | >> | férfiak (#998) | menekülés (#212) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
magh-goth párduc (#871) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK |
fényes griff (#952) (vadászik) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
2.) Segítsük Raia híveit az éjfattyak elleni harcban! Semmisíts meg egy ml'oathag szürcsölőt! |
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 6. Legjobb pontszámod: 174. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 13 | csillagbot (#929) | 4 | fáklya (#36) | |||
23 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
203 | arany (#50) | 1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 13 | csillaglövedék (#931) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 4 | halcsont (#390) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kreiton fókusz (#853) | 37 | madártoll (#112) | 7 | pézsmatökmag (#934) | |||
1 | ro'galhal lánc (#763) | 1 | ryuku amfora (#1153) | 1 | ryuku csizma (#692) | |||
1 | tleikan karkötő (#895) | 1 | trakuun napkorong (#769) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
1 | xirnox szív (#213) |