57. forduló, 59. forduló, Dorien McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 28. 9h:12'
EZ A 496. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
497. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1199
SZÁMLA : XXXX

DORIEN MCGEE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,81] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+12 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+47 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 748. hetének nyerőszámai: 22, 28, 5. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy gyilkos sallank nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 230.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 220.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 215.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 210.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 205.]

ef 2 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 416 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 185.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 175.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 172.]

v 6 100 5 elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 167.]

m 8 mozogsz északra
[83,80] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy mély kutat. Északra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 364 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 12, gyógyulás: 30, összesen: +18 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 159.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gyógymógy. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! [30 pontot használtál fel, van még 129.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[83,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Felfedeztél egy márványtornyot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [84,78] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 364 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 3, gyógyulás: 10, összesen: +7 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [85,77] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 12, gyógyulás: 24, összesen: +12 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 105.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[86,76] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy trollfa közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a trollfa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trollfa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A trollfa lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-14 életpont). A trollfa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [86,75] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 364 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 13, gyógyulás: 30, összesen: +17 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [86,74] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány jobb vállát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 364 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Hamariberkenye irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 10, gyógyulás: 22, összesen: +12 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 81.]

m 6 6 3 mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre
[85,74] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 364 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [84,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az uzbány bal szárnyát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az uzbány megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 364 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 10, összesen: +6 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 4 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 10, gyógyulás: 14, összesen: +4 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [85,75] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy szent tölgyfát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod mi van rajta, és azt se mi van a kezében. A fenébe a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: Ő volt Zaislo. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a nyomkövetés szakértelemre oktattad. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 57.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 47.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 44.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. [20 pontot használtál fel, van még 24.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 3, 11.
Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 221 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT)
Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot.

KARAKTERLAP

Dorien McGee, egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 58. fordulód.

Erő: 18 (26) Szint: 14 Merészség: 4/4 Magasság: 167 cm
IQ: 20 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 17 Életpont: 198/292 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 200/40 Pénz: 259 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 22/11 Pszi pont: 91/11 EFejl: 22
Eddig összesen 231 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2367 TP-t kaptál. Jelenleg 69763 TP-d van. A következő szinthez még 5237 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, kérődző etra, karmos tankány. A 45. fordulódban 5269 arany került a bankszámládra. 5611 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/53 szúrófegyverek: 14/60 (+40%) vágófegyverek: 7/20 (+44%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 5/60 dobófegyverek: 12/96 (+28%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (160%) << ököl (#28) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ezüsttollú nyíl (#363) (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/51 2. nyomkövetés: 18/21 (+38%) 3. lopás: 1/3
4. mászás: 2/33 5. csapdakészítés: 8/3 (-2%) 6. csapdaészlelés: 1/6
7. gyógyítás: 12/98 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/2
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 12/54 (+93%) 12. taumaturgia: 5/98 (+56%)
13. versengés: 1/34 14. harcművészetek: 1/4 15. zene: 5/42 (+23%)
16. szörnyismeret: 9/53 (+25%) 17. pszi: 14/91 (+23%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/46 20. bányászat: 2/91 (+29%) 21. főzés: 2/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> manaelementál (#290)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> manaelementál (#290)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 1 göcsörtös bunkó (#123) 4 sallank karom (#128)
6 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(83,79) márványtorony (#175), 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(83,80) Tharr oltár, művészi porolit (#720), 35. jellempróba, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(83,81) gyilkos sallankok (#85)
(84,74) uzbányok (#102), gumifa (#38), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 35. jellempróba, manaelementál (#290)
(84,78) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(85,74) uzbányok (#102), Tharr oltár, tavacska, 47. jellempróba, manaelementál (#290)
(85,75) szent tölgyfa (#393), 29. jellempróba, oltár, Zaislo (5518. kalandozó)
(85,77) manaelementál (#290), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 31. jellempróba
(86,74) uzbányok (#102), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, 44. jellempróba, manaelementál (#290)
(86,75) oltár, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(86,76) manaelementál (#290), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), 30. jellempróba, érclelőhely, trollfa (#80)

Üzenet küldése a karakternek