Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 22. 12h:04' EZ A 84. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD 85. játékheted kezdete: febr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2875 SZÁMLA : XXXX |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a gonyolék guvadt szemét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gonyolék jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A gonyolék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [21,-20] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Itt csata lesz.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a rájanyék testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
kt 36 10 | elkészíted a 36. tárgyat (10 darabot) |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a szőrlajhár testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a szőrlajhár nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a szőrlajhár nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szőrlajhár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 lajhár csontot. (ld. enc.) 154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [21,-18] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy proteinfecske. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske farkát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a proteinfecske fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal néhányszor megcsapod a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [22,-17] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Törpe házikó: keletre 9, északra 33 mérföld. Kobudera tanya: egyenesen keletre. Remetelak északkelet felé. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy spagulár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a spagulár pettyes hátát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a spagulár jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a spagulár bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A spagulár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A spagulár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
be 1 | bemész az 1. titkos labirintusba |
lm 2 3 1 | mozogsz 2 3 1 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a goblin jobb karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A goblin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a garokk testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot a másikra ugrasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a garokk testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a garokk testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A garokk megtaszít agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [24,-19] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [25,-20] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csodabogár. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a csodabogár kitinpáncélját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A csodabogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 25 2 | elkészíted a 25. tárgyat (2 darabot) |
kt 3 | elkészíted a 3. tárgyat |
h 233 50 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY) A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni. |
LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY) Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire. |
GOBLIN (21. SZÖRNY) A goblin, mint alapszörny, egyetlen fantasy RPG-ből sem hiányozhat, így ebből sem. A goblinok egy méter magas, zöld bőrű, kutyafejű humanoid teremtmények (ha valaki nem ismerné őket...) Nem valami bátor harcosok, így általában elszaladnak a csatából, amint megszűnt a többszörös túlerejük. Persze ha eggyel a fészkében akadsz össze, nincs más választása, mint a harc... |
DEUS EX MACHINA (1. TÁRGY) A deus ex machina tenyérnél valamivel nagyobb, fémből készült, dobozra emlékeztető varázstárgy, amely képes birtokosát a legveszedelmesebb helyzetekből is kimenteni. Ha egy támadás, varázslat, vagy bármilyen ártalmas dolog a halálodat okozná, akkor a deus ex machina az utolsó pillanatban felragad, és messze repít a veszély helyszínétől, és esetleg még gyógyít is rajtad. Az energiák felszabadulása sajnos elpusztítja a varázstárgyat, ezért használat után célszerű újat szerezned. A deus ex machina telepatikus programokkal átprogramozható a DX <távolság> paranccsal. Használatkor a tárgy <távolság> mezőre fog repíteni a veszélytől, véletlenszerű irányba. <távolság> maximum húsz lehet, minimum egy, alapértelmezése nyolc. További kiegészítések, csak haladó és veterán játékosoknak: Ha legalább 20. szintű vagy, és nincs deus ex machinád, sem fogsz meghalni - az istenek megmentenek, persze némi tapasztalati pont és tulajdonságpont árán. Ha ehelyett szívesebben vállalod továbbra is a halált, és összes tárgyad elvesztését, akkor add ki a H 1 999 parancsot, ettől kezdve ismét bebocsátást nyerhetsz Leah birodalmába. Egy újabb H 1 999 parancs visszaállítja az eredeti állapotot. Ehhez a beállításhoz nem kell, hogy deus ex machina legyen nálad. |
VÉDEKEZÉS A TOLVAJOK ELLEN Eleged van a tolvajokból! Valamit ki kellene már találni védekezésül... Ez az! Mi lenne, ha táborozáskor néhány tárgyat begyűrnél a ruhád alá, ill. ráfeküdnél? Így ezeket a tárgyakat biztosan nem tudnák ellopni, akárcsak azokat, amelyek rajtad, ill. a kezedben vannak. Ehhez a KF <tárgy> 3 parancsot kell kiadnod. Maximum két fajta tárgy lehet így őrizve, a tárgylistádon ezeket nem *, hanem + jelöli. Az így KF-elt páncél persze nem ad védekezést, a varázstárgy sem ad tulajdonságaidhoz, hiszen nem magadra öltöd, csak nagyon vigyázol rá. A többi KF-elt tárgyhoz hasonlóan, a LE paranccsal szüntetheted meg a tárgy-őrzést. Ha kézbevenni/felvenni akarsz egy őrzött tárgyat, akkor először egy LE parancsot kell rá kiadnod. Az őrzésnek persze csak táborozás alatt van jelentősége, az így beKF-elt tárgyakat is nyugodtan használhatod (pl. ásó). Érdemes a birtokodban levő deus ex machiná(k)ra, ill. még egy fontos és értékes tárgyadra mindig kiadni. Aranyra sajnos nem működik ez a parancs (hiszen szanaszét van dugdosva, a különböző zsebeidbe), de a pénz védelmére van egy másik megoldás: rakd be Fairlight valamelyik bankjába. Megjegyzés: a KF <tárgy> 3 parancsot az a barátod is használhatja, aki még nem kapta meg ezt az Encyclopediát. |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 12 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 10 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 209/209 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (13) | Varázspont: | 63/15 | Pénz: | 32 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 5 | vágófegyverek: | 5 (+1) | ütőfegyverek: | 15 |
lőfegyverek: | 13 |
Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -); |
25,74 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 626 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 8 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 6 (+1) | 5. gyógyítás: | 15 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 2 | 8. teológia: | 3 | 9. zene: | 3 (+1) |
10. szörnyismeret: | 3 | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 7 |
13. bányászat: | 14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 15 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) hurokcsapdával (#217), gyilkos sallankot (#85) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 35 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! (teljesítve) |
Összsúly: 130.11 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van. | |
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 3 | mérgezett tüske (#23) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 9 | fáklya (#36) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | lajhár csont (#236) | 4 | víz (#27) | 1 | vizestömlő (#3) |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | |
-23 | |
|
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
|
|