57. forduló, 59. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. nov. 3. 17h:03'
EZ A 841. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
842. játékheted kezdete: nov. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,24] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+20 varázspont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy drasmólyom nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 218.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 210.]

m 6 mozogsz nyugatra
[90,24] Továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy alpesi tehén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén bal oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 202.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 194.]

m 4 mozogsz délre
[90,25] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy elhagyott bányát. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy vadtroll. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vadtroll testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadtroll testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

[8 pontot használtál fel, van még 186.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál egy nagy ládát! Kinyitod, remélve, hogy kincs van benne. Wow! A tartalma 6 arany. [8 pontot használtál fel, van még 178.]

m 6 mozogsz nyugatra
[89,25] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő fémbontó szójer nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 1 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a fémbontó szójer testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vassisak felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a fémbontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő óndarab felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya bal vállát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a púpos burástya fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 150.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 142.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[88,26] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő szeppent rákfatty nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szeppent rákfatty bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a jobb karodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 134.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 126.]

kt 119 2 elkészíted a 119. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 púderkövet. [12 pontot használtál fel, van még 114.]

h 119 használod a 119. tárgyat
Miután porrá töröd a púderkövet, az így kapott finom port egyenletesen szétkened a bőrödön. A bőröd színe feketéről sötétre változott. [8 pontot használtál fel, van még 106.]

h 119 használod a 119. tárgyat
Miután porrá töröd a púderkövet, az így kapott finom port egyenletesen szétkened a bőrödön. A bőröd színe sötétről normálra változott. [8 pontot használtál fel, van még 98.]

m 5 2 2 mozogsz délnyugatra, keletre, keletre
[87,27] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sörényes ubuk. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk bal első lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a sörényes ubuk testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+40 életerő.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy csodabazár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,27] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy márványtorony van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kérődző etra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 2 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a kérődző etra farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a kérődző etra testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner törpemammut trófeát, és kiszedsz egy kérődző etra trófeát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...) [89,27] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy mélységi grittang nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) [67 pontot használtál fel, van még 31.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 23.]

m 4 mozogsz délre
[89,28] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nektoraf közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a nektoraf testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a nektoraf testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a nektoraf testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 15.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 12.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következő körben tehát 211 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NYUHAJ KARBIN (110. SZÖRNY)
A nyuhaj karbin egy humanoidra emlékeztető, de kocsonyás, zseléfejű, csápos teremtmény. Fizikai támadást csak csápjaival tud végrehajtani, és ez is elég csekély, DE: sikeres csapásai az erődet szívják el, vagyis permanensen csökken tőle eggyel az erőd! Ez az oka, hogy a nyuhaj karbint soha nem fogod megtámadni, bármekkora is a merészséged, csak akkor, ha feltételes támadást adsz ki rá. Bármilyen fegyverrel könnyedén agyonverheted, de legjobb a vágófegyver.

FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY)
A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb.

KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY)
A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez az 58. fordulód.

Erő: 12 Szint: 13 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 24 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 198/41 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 6
Szerencse: 18 Varázspont: 50/30 Pénz: 133 arany Kép. pont: 14
Eddig összesen 323 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 535 TP-t kaptál. Jelenleg 37 164 TP-d van. A következő szinthez még 10 836 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, karmos tankány, kérődző etra.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 16 dobófegyverek: 13

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
89,28 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 8 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 18
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. taumaturgia: 1
10. szörnyismeret: 2 11. vadászat: 5 12. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
sóhajtó dorony (#112)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 46.

Összsúly: 32.92 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
31 arany (#50) 3 bumeráng (#249) 1 kaja (#2)
4 kaktusztüske (#114) 1 vassisak (#160) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fáklya (#36) 1 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70)
3 spiritusz (#170) 5 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

86 87 88 89 90 91 92
23
24
25
26
27
28
29
(87,27) sörényes ubukok (#89)
(88,26) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Leah oltár, szeppent rákfatty (#186)
(88,27) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, kérődző etra (#368)
(89,25) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154), púpos burástya (#92)
(89,27) mélységi grittangok (#103), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 30. jellempróba
(89,28) nekrofun (#173), tetemember (#123), nektoraf (#355)
(90,24) alpesi tehenek (#91), világítótorony (#156)
(90,25) vadtrollok (#70), nyuhaj karbin (#110)

Üzenet küldése a karakternek