58. forduló, 60. forduló, Arana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 31. 9h:10'
EZ A 75. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
76. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1505
SZÁMLA : XXXX

ARANA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,80] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 6 remák szivet (900 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+104 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku gárdista nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 227.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy hurokcsapdát. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 222.]

id 91 5 idomítod a 91. szörnyet 5 pontért
Megkezded az alpesi tehén idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tejet fog adni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 60 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [5 pontot használtál fel, van még 217.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Felfedeztél egy vaskohót. Látsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy villát. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 4400 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Ördögi Kör (709. épület.).
Találkozol egy kopasz, zöld szemű gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Elenios ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy topáz erényövet és egy vasvértet visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Gugli. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 207.]

beaj 1935 beajánlod a K.T.-be az 1935. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Gugli felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

szm 91 megölöd a 91. szörnyet
Túl sok kaját eszik az alpesi tehén: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 207.]

be 709 19 138 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett!] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 202.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[105,80] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku gárdista lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 198 pontot kell rákölteni.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[5 pontot használtál fel, van még 197.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[104,79] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az Aranysárkány KT. vár minden igaz hitű Raia hívőt. " Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy legyengült vérfürdető magszim nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával megvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ryuku gárdista bal karját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,78] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [102,77] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [15 pontot használtál fel, van még 182.]

fog 10 274 elfogod a 10. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[101,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku gárdista került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista bal karját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [100,75] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány vadász tatu nyomokat fedezel fel! Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a vadász tatu köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Eszel valamit. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 164.]

id 10 10 idomítod a 10. szörnyet 10 pontért
Nekikezdesz a vadász tatu idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 10 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [10 pontot használtál fel, van még 154.]

szm 10 megölöd a 10. szörnyet
Túl sok kaját eszik a vadász tatu: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a vadász tatu jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a vadász tatu farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A vadász tatu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 154.]

fog 59 217 elfogod az 59. szörnyet a 217. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[99,74] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: pókvadász szagot érzel! A hurokcsapda elkészítése bonyolult mutatvány, de azért sikerül megcsinálni. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! A fenébe! Elkerülte a csapdát a pókvadász. Vagy te nem állítottad fel a csapdát jól, vagy ő volt nagyon éber. A lényegen ez most már mit sem változtat! Bánatosan elkullogsz a helyszínről. [15 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,74] Fák, mindenütt csak fák. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,74] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 124.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy nektoraf.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nektoraf testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 94.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy nektoraf.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf jobb lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nektoraf bal oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 64.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[96,75] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 59.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 58.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 866 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 38.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 8 fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 198 pontot. A következő körben tehát 228 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA)
A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Arana, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 59. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 108 cm
IQ: 25 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 110/111 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 202/107 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 287/4 Pénz: 501 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 12/0 EFejl: 2
Eddig összesen 393 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3949 TP-t kaptál. Jelenleg 107229 TP-d van. A következő szinthez még 12771 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, epokitféreg, szutykos remák. A 55. fordulódban 589 arany került a bankszámládra. 624 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 20/50 (+16%) ütőfegyverek: 2/26 (+11%) dobófegyverek: 15/78 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/69 2. nyomkövetés: 21/45 (+36%) 3. mászás: 7/9
4. csapdakészítés: 7/2 (+22%) 5. gyógyítás: 1/63 6. felderítés: 4/30
7. szörnyidomítás: 2/14 (+15%) 8. teológia: 7/23 9. taumaturgia: 20/99 (+22%)
10. versengés: 1/55 11. zene: 6/46 12. szörnyismeret: 4/0 (+18%)
13. vadászat: 1/53 14. bányászat: 4/47

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
elfogod uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274), pókvadászt (#59) hurokcsapdával (#217)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), szutykos remák (#191)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), varkaudar bajnok (#190), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 10. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> 13. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
80 arany (#50) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 kaja (#2) 1 magszim bél (#103) 2 nektoraf faggyú (#667)
1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,75) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 28. jellempróba
(97,74) Sheran oltár, nektoraf (#355)
(99,74) pókvadászok (#59), egy ismeretlen isten rúnaköve
(100,75) oltár, vadász tatuk (#10)
(101,76) Fairlight rúnaköve, Sheran oltár, ryuku gárdista (#360)
(102,77) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba
(103,78) művészi porolit (#720), Sheran oltár
(104,79) oltár, phua-kúp (#372), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, vérfürdető magszim (#148), ryuku gárdista (#360)
(105,80) ryuku gárdista (#360), nekrofun (#173), oltár

Üzenet küldése a karakternek